- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha, beschaafd houdenHmm, ken toch aardig wat vrouwen die er niet zo weg zijn van vlees, betreurenswaardig vind ik dat.
Heb zelf het liefste een flink stuk biefstuk, en dan zo rood mogelijk :
Vorige keer heb ik voor het eerst een AYCE aardig beschaafd weten te houden, als ik die vibes nu even via het digitale netwerk naar je toe zend, wie weet lukt het dan bij jou ook eens.
Wat dat betreft had je inderdaad beter vandaag AYCE kunnen hebben.. Dan voelt het nog enigszins nuttig voor legday morgen.
Ghehe.. Mocht ik voor cheat gaan, ga ik denk ik voor schepchocolade, wederom van Yamin![]()
Ik neem het me iedere keer voor..het doel wordt nu meestal: geen ondragelijke buikpijn..

Ja..
Eigenlijk niet..pas niet meer op de foto..ben te dikmarvin, heb je nog recente foto's van jezelf? ben wel benieuwd eigenlijk

Heb ik eigenlijk geen tijd voor..pas zaterdag weer! Eventueel zondag dan maar even kort naar de gym voor wat cardio..
Ik zou het doorgeven aan mijn gf
ssttt niet verklappen..nu heeft marvin het straks door...

om en om met die maat
)
)[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Haha, via, via. Een maat van me vond ehm te heftig..hartkloppingen en een nacht wakker liggenHoe kom je aan die pwo?
Of gewoon besteld op die site? Dmaa+yohimbine lijkt me wel lekker![]()
Dus ik dacht: "Die moet ik hebben.."
Inderdaad
Flinke pomp ook en met douchen kramp in mijn brachialis..
Bedankt...zal ik nodig hebben!

Anders ik wel..mijn verwachting is hoog!