broken bat
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 4.324
- Lengte
- 1m93
- Massa
- 103kg
Je kunt het nu toch geen cut meer noemen? En 160kcal strafcardio zet ook geen zoden aan de dijk![]()
kan marvin weer 10 apenkoppen eten

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je kunt het nu toch geen cut meer noemen? En 160kcal strafcardio zet ook geen zoden aan de dijk![]()

true, true..Je kunt het nu toch geen cut meer noemen? En 160kcal strafcardio zet ook geen zoden aan de dijk![]()
jij begrijpt het..en iets cardio is beter dan niets..

dat...of de preworkout..Hahaha, de AYCE heeft zijn vruchten afgeworpen bij je training![]()

haha..helemaal waar hoor. Maar vreemd genoeg val ik zonder problemen nog zo 1 a 1.5 kg af hoor..één voordeel.. je zegt in ieder geval niet.. "ik val niet af en snap niet waarom, ik cheat maar af en toe! "
Lekkere cheat train erachteraan! Cheat Powerrrrrrrrrrrrr![]()

whahaha..als ik het niet gedaan had, dan had ik niks extra verbrand...
Cardio is zowieso ondankbaar..met een uur crosstrainer verbrand je ook maar maximaal 600kcals..of je moet echt als een bezetene tekeer gaan..
Als ik meer dan 5 reps deadlift schiet mijn hartslag ook wel naar de 170-190full basmca cardio.
srs heart rate 170-190 altijd toen ik het deed.
cardio PR's zetten enzo.
Ja toch..daarover zometeen meer

Iets in mijn zegt me dat het niet heel gezond is om 30 minuten lang je hartslag 170+ te laten gaan..full basmca cardio.
srs heart rate 170-190 altijd toen ik het deed.
cardio PR's zetten enzo.
Als ik meer dan 5 reps deadlift schiet mijn hartslag ook wel naar de 170-190
Cardio deads!Tja, wat zal ik zeggen. Vind het ook niet altijd geweldig. Vooral verjaardagen ben ik geen fan van, maar is een beetje vrijwillige verplichting bij mij in de familie..Manmanman wat heb jij een hoop sociale verplichtingen, zou helemaal gek worden

Zo is het

Ach..soms vergeet ik hoeveel hekel ik aan cardio heb en dan zit ik mezelf ondertussen alweer vol te proppen met rotzooi...True. Mensen die echt een hekel aan cardio hebben raad ik het ook altijd af. Dan kan je beter een boterhammetje minder eten!
Zelf vind ik t best lekker om een stuk te fietsen of te lopen. Echter zou ik noooooit cardio doen in de gym![]()

+ snoepjes
Iets in mijn zegt me dat het niet heel gezond is om 30 minuten lang je hartslag 170+ te laten gaan..
Of heb je zo een shit conditie dat die daar zo op zit
Mwoah..heb weleens een betere monster gehad dan deze.

True..het is ook een beetje onderhouden zo..
Je kan het eerder op onderhoud noemen.. kijkend naar het weekgemiddelde.
paar daagjes strafcardio gevolgd door daagjes bulken
"Fitness"..Wie doet dit dan ook om gezond te zijn.
f**k gezond zijn.
Conditie was altijd behoorlijk goed, zeker toen, maar als je het zwaar genoeg maakt kom je er wel.

Ik maak geen onderscheid!