- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jup..DMAA, Caffeine en Yohimbinelkkre monstertraining.
devilshot is toch die dmaa pwo uit DE?
Preventieve compensatie voor de AYCE

Via een maat van me op facebook. Hij weet dat ik een 'monster-junk' ben.. Hij zit bij de landmacht en was gestationeerd in Duitsland bij een Amerikaanse basis..daar hadden ze er nog wel meer.

"Ik heb bakken met oats en rijst gegeten, ik heb bakken met oats en rijst gegeten, ik ga vanavond lekker veel carbs eten, ik heb bakken met oats gegeten.."Ghehehe, succes vanavond met je AYCE, ik ben al aan mijn persoonlijke privé AYCE sessie begonnen hoor..
Lekker pomptraining gehad gisteren! Laat je niet mindfucken, denk gewoon in dat je bakken vol oats hebt weggewerkt, en je zult zien dat die legday gewoon keihard knallen wordt.

Hmm woon toch vlakbij de grens. Eens uitzoeken of er hier ergens een fysieke winkel is in duitsland zodat ik die daar zou kunnen halen.
moet lukken!! Was een heel zieke preworkout! Damn..gewoon aan het spacen..Hmm woon toch vlakbij de grens. Eens uitzoeken of er hier ergens een fysieke winkel is in duitsland zodat ik die daar zou kunnen halen.
Beste ontbijt..deed ik in Griekenland ook..chocobroodje erbijin curacao hadden ze er ook een hoop
Gelijk een weekvoorraadje ingeslagen toen.. lekker wakker worden met een ontbijtje op bed met een blik monster ghehe

En in belgie? DMMA ook verboden?In Aken zijn er wel een paar. Geen idee of ze die daar hebben wel...

Bietje pep joh, doet ook wonderen
Zie ook wat ik typte in dit topic:
Ik heb ehm nog niet geproeft! Het is inderdaad de ultra zero, maar wil ehm nog even bewaren..Voor een speciaal moment..zondagmiddag ofzoWitte Monster, is dat die ultra zero?!?! ME WANTZ!!1
Binnenkort moet ik naar Krefeld, onderweg maar eens kijken of ik ergens een tray van die Monster kan inslaan
Bietje pep joh, doet ook wonderen

Zware focus, euforisch, overmoedig..nadien nog steeds spacend in de auto en opweg naar de AYCE zelfs een kleine crash..
)
)
)
)
)
)
) & ijs met choco en slagroom..
Blijf dan ook eens van de pep af man
Pep is inderdaad rotzooi..

Toetjes pakte ik gewoon af en toe tussendoor ookDamn, die PWO klinkt wel heftig
Dat was een beste AYCE.. Vleesch is altijd goed en toetjes.. Die zijn vooral goed voor je gemoedstoestand.
Op een gegeven moment had ik een bord met hertenbiefstuk, varkenshaas, donuts en rocky road brownie
Geen idee Freak..ik ga het meestal niet bijhouden. Al zou het 3000 of 4000kcals zijn maak ik me nog niet heel druk, hahaEn die AYCE was 2000kcal denk je? Wat een bult aan toetjes man haha! Balen van de matige squats. Rest van de training niks mis mee Marv!
Online ook niet?Godver, had ff de suppwinkels in Aken gecheckt en nergens iets met dmaa te vinden![]()
)
)
)
)
)
)
)
)

BulkDe bulk gaat lekker. Wat een hoog volume in die push-workout trouwens! Icm de hoge kcal inname moet de pomp wel goed zijn geweest![]()