Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.621
:roflol:

Die was ook wel heel makkelijk om te maken ;)
True, true..

weer lkkre gebakgains vandaag heb ik gezien :D
Niks genomen...kwam later ook nog vlaai bij..

Multivlaai @diaephi :o

verstandig zijn is niet altijd wat je wil... maar het kan je wel helpen. ;)
Know that been there... :rolleyes:
Haha, so true:o

Ja, want als je 30 bent, dan raak je wel heel oud voor een krachtsporter inderdaad. Waitwut
Dat is niet mijn verwachting..

Sowieso, als je richting de 30 bent kan je al vast gaan graven want het einde is dan al in zicht
Ben twee jaar terug al begonnen..je weet maar nooit..

..met al die pre-workouts die ik wegwerk word ik zowieso geen 80:roflol:

Enfin..de planning voor vandaag..

Pull 2:
(Reverse grip) barbell row:

4x6-8

Rackpulls:
??

(Reverse grip) Lat-pulldown:
3x8-12

Close grip cable row/single arm cable row:
3x8-12

Barbell / dumbell shrugs:
3x6-8

Bent over lateral raise:
3x12-15

Hammer curl:
3x12-15

Preacher curl / (reverse grip) cable curl:
3x8-12

Voeding, woensdag 25-11-2015:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 85g havermout + 30g whey iso + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + appel
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: ½ scoop Devil’s shot (less is more?)
Post-workout: 30g whey iso + 10g amino-1
18:00 25g nightprotein
19:15 Opgebakken aardappels + vlees/kip + groenvoer (~750kcals)

~2240kcals, E/K/V = 195g (34%) / 260g (46%) / 50g (20%)

Jezelf niet misdragen at spelletjesavond?:P

..met al die pre-workouts die ik wegwerk word ik zowieso geen 80:roflol:

Nou met die instelling kun je er net zo goed 500mg test in knallen voor een weekje of 12.. Das waarschijnlijk nog een stuk minder schadelijk dan al die stimulantia die je elke dag naar binnen werkt :D

achtjes maken met 160 kg is wel heavy man! wat woog je destijds? en het waren dan geen quarter skwats neem ik aan :)

achtjes maken met 160 kg is wel heavy man! wat woog je destijds? en het waren dan geen quarter skwats neem ik aan :)

:rolleyes:

Marvin, no offense maar zou je dat niet eens kunnen proberen voor een betere ontwikkeling van je benen? Onder parallel squatten?

• #19.628
Jezelf niet misdragen at spelletjesavond?:P
Jawel..

Halve bak stroopwafelijs...met slagroom..:roflol:

Nou met die instelling kun je er net zo goed 500mg test in knallen voor een weekje of 12.. Das waarschijnlijk nog een stuk minder schadelijk dan al die stimulantia die je elke dag naar binnen werkt :D
:roflol: Zit wat in...maar na een cycle test is bij mij het eind zoek..

85kg schat ik zo..het waren geen full squats maar ook zeker geen 1/4 squats...:o

Yep, zoiets heet vooruit plannen.
:roflol:
:o
:rolleyes:

Marvin, no offense maar zou je dat niet eens kunnen proberen voor een betere ontwikkeling van je benen? Onder parallel squatten?
Dat deed ik de laatste tijd..niks geen groei:roflol: En nu sinds een tijdje pijn bij squatten.. :sad:

pangpangpang

Als je teveel eet word je dik..

Inb4 "jullie zijn allemaal dikke, lelijke, vieze vetkleppen!"

Ik snap je punt wel, maar zeggen dat diepe squats je niets opleveren is dan natuurlijk wel onzin. Als je niet boven onderhoud eet gain je niet, ongeacht hoe goed of slecht je traint.

Ik snap je punt wel, maar zeggen dat diepe squats je niets opleveren is dan natuurlijk wel onzin. Als je niet boven onderhoud eet gain je niet, ongeacht hoe goed of slecht je traint.
gewoon vet omzetten in spier

• #19.634

Het zal hier vast niet gezegd mogen worden of een schande zijn, maar soms heb ik het gevoel dat ik het wel best vind zo..

Als ik echt alles moet gaan optimaliseren voor die minimale gains, dan pass ik voor nu..

Ik train voornmamelijk omdat ik dat leuk vind, fit wil zijn en er goed uit wil zien..

Tuurlijk zou wat extra massa op mijn benen niet misstraan..maar niet ten koste van alles..

Het zal hier vast niet gezegd mogen worden of een schande zijn, maar soms heb ik het gevoel dat ik het wel best vind zo..

Als ik echt alles moet gaan optimaliseren voor die minimale gains, dan pass ik voor nu..

Ik train voornmamelijk omdat ik dat leuk vind, fit wil zijn en er goed uit wil zien..

Tuurlijk zou wat extra massa op mijn benen niet misstraan..maar niet ten koste van alles..

Dus eigenlijk is dit gewoon een soort lief dagboek, zonder doelen.. Meer om je binges in bij te houden? :D

• #19.640
Terug
Naar boven