Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Nice!:D
Wees nou eens eerlijk..hoeveel naturels hier op het forum die net zo lang als ik trainen boeken nog wel goede progressie?

Is toch ook allemaal marginaal..zowel fysiek als qua lifts..

True, maar wij zijn gewoon heel erg begaan met jouw mentale en fysieke strijd natty/enhanced.. En we zouden het zonde vinden als je nu de handdoek in de ring gooit :dunno:

Het zal hier vast niet gezegd mogen worden of een schande zijn, maar soms heb ik het gevoel dat ik het wel best vind zo..

Als ik echt alles moet gaan optimaliseren voor die minimale gains, dan pass ik voor nu..

Ik train voornmamelijk omdat ik dat leuk vind, fit wil zijn en er goed uit wil zien..

Tuurlijk zou wat extra massa op mijn benen niet misstraan..maar niet ten koste van alles..

Verstandig!

Simpel je 'tekortkomingen' aanvaarden ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.644
Nice!:D
Wees nou eens eerlijk..hoeveel naturels hier op het forum die net zo lang als ik trainen boeken nog wel goede progressie?

Is toch ook allemaal marginaal..zowel fysiek als qua lifts..

Ik train al een jaar of 7 a 8, maar ik maak het laatste jaar weer prima progressie, door met meer structuur te trainen en verstandiger te eten. Het kan best hoor. Jij beperkt jezelf alleen heel erg door te denken en te zeggen dat het niet kan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.646
Ik train al een jaar of 7 a 8, maar ik maak het laatste jaar weer prima progressie, door met meer structuur te trainen en verstandiger te eten. Het kan best hoor. Jij beperkt jezelf alleen heel erg door te denken en te zeggen dat het niet kan.
mogelijk..maar mogelijk ook niet..

mogelijk..maar mogelijk ook niet..

Waar twijfel je dan precies aan? Als je kijkt in mijn log kun je het gewoon zien. Wat betreft het punt fysiek bewijst het allicht niet zoveel, hoewel ik zeker flink wat VVM heb gewonnen. Maar als je kijkt naar kracht vooruitgang zeker wel.

Jij kan het ook gewoon. Laat de details los, maak een vast schema in plaats van zomaar iets aan te klooien en wees niet bang om een poosje boven de 12% te staan.

nav aanleiding van mijn log PR ivm 3 pagina's over stront kletsen, stel ik voor dat jij ook log PR's gaat bijhouden op het gebied van
pagina's zonder dieet discussie & enhanced/natty gains :D

nav aanleiding van mijn log PR ivm 3 pagina's over stront kletsen, stel ik voor dat jij ook log PR's gaat bijhouden op het gebied van
pagina's zonder dieet discussie & enhanced/natty gains :D
of gewoon 4 verschillende logs voor het overzicht

en je hoeft niet perse altijd elke post te quoten en op te reageren :roflol:

Als je als volwassen sporter na 4-5 jaar KT natural nog progressie boekt dan betekent dit maar 1 ding. Je hebt niet optimaal gegeten en/of onvoldoende rust voor herstel gehad en/of niet goed gegeten in die 4-5 jaar.

Als je als volwassen sporter na 4-5 jaar KT natural nog progressie boekt dan betekent dit maar 1 ding. Je hebt niet optimaal gegeten en/of voldoende rust voor herstel gehad en/of niet optimaal gegeten in die 4-5 jaar.
lolwat

:testpropcorn:

Je kan lachen tot je een ons weegt, maar ik kan je voor 100% garanderen dat dit zo is.
Als je nu 'weer' progressie boekt ben je of volwassen geworden en was je een jonge puber met nog niet veel testosteron of je hebt iets structureels fout gedaan in training, herstel en/of voeding.

Moeilijk te accepteren natuurlijk, maar daar leer je vast mee leven ;)

Je kan lachen tot je een ons weegt, maar ik kan je voor 100% garanderen dat dit zo is.
100% is een aardige garantie, is er een onderzoek waarmee je dit aan kan tonen? Volgens mij is de algemeen geaccepteerde statement dat je na 4-5 jaar trainen nog wel iets van VVM kan gainen maar dat dit gewoon niet zoveel is per jaar.

Je praat over dingen waar je blijkbaar niets van snapt. Zeker vanuit PL-perspectief zijn trainingsjaren en dus het "volume door de jaren heen" van cruciaal belang. Natuurlijk zul je de eerste jaren het snelste gainen, maar je bent echt echt echt absoluut niet na 4-5 jaar klaar met progressie. Een heleboel top PL-ers (ook natty) zijn dertig plus. Waarom? Trainingsjaren.

Je praat over dingen waar je blijkbaar niets van snapt. Zeker vanuit PL-perspectief zijn trainingsjaren en dus het "volume door de jaren heen" van cruciaal belang. Natuurlijk zul je de eerste jaren het snelste gainen, maar je bent echt echt echt absoluut niet na 4-5 jaar klaar met progressie. Een heleboel top PL-ers (ook natty) zijn dertig plus. Waarom? Trainingsjaren.

Waarschijnlijk 'praten we door elkaar heen' want ik doel specifiek op hypertrofie.

[
Tot op zekere hoogte kan je wat sterker worden, maar hypertrofie kan je vergeten.

Niets van snapt... Hoe lang draai jij al mee in de krachtsport wereld?

Impliceer je nou dat hoe lang je meedraait bepalend is voor je kennis? Jij en Martinnoppert bewijzen het tegendeel. Ik zeg dat je er niets van snapt op basis van je uitspraken die pure onzin zijn. Als je een "het klopt 100%" claim neerlegt, moet je dat bewijzen. Succes ermee he. Zolang je dat niet kan, beschouw ik je als iemand die er niets van snapt inderdaad.

Terug
Naar boven