XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.681
Bayesian bodybuilding is juist het schoolvoorbeeld van ultieme broscience, Marvin. Het heeft niets met een wetenschappelijke achtergrond of iets dergelijks te maken zoals de claim is. Gewoon wat onderzoekjes bij elkaar schrapen, ze niet lezen, je eigen verhaaltje optypen en dan random wat verwijzingen plaatsen.

Erg schadelijk. Ook "eigen ervaring" van veel mensen is erg schadelijk. Kijk bijvoorbeeld naar Martinnoppert.
Heeft Martin niet op redelijk niveau wedstrijden gedraaid? Ik bedoel een hoop mag dan niet onderbouwde bro-science zijn, maar het werkt wel..

Een beetje als in de prep zuivel droppen, havermout vervangen voor bambix en kip voor witvis...weinig mensen hebben hier echt een verklaring voor, maar het werkt wel.

Wat mij betreft hoeft dit dus niet op papier te staan..

*devils shot*
3ygonmc.jpg

devilshot ben je wel voordeliger mee uit als met enveloppe denk ik :o

• #19.686
Ziet er goed uit marv! Vind het wel 4,5 apekop waard:)

Ziet er wederom nice uit :)

And agreed. Op mij is nog nooit een studie uitgevoerd. En als ik de studies moet geloven en doen wat erin staat, zou ik moddervet
zijn en slap als een vod. In tegenstelling tot een beetje dik en een beetje sterk :p

je doet ze ook niet voor de helft als ze ze op eet! ;)

And agreed. Op mij is nog nooit een studie uitgevoerd. En als ik de studies moet geloven en doen wat erin staat, zou ik moddervet
zijn en slap als een vod. In tegenstelling tot een beetje dik en een beetje sterk :p

meer tren er in

• #19.691

Thanks Rob!

Maar jij bent ook een geval appart!

je doet ze ook niet voor de helft als ze ze op eet! ;)

meer tren er in
True, true..

Gister spontaan besloten om bij de Griek te gaan eten!:D Een flinke 2 persoons mixed gril met mijn vriendin gedeeld:D
Mixed grill bestond uit een stuk kipfilet, 2 suflaki's (varkenshaas), een ossenhaas suflaki en gyros :eating: wat frietjes on the side en tzaziki en paprikasaus...hnnng!

Was al van plan vandaag op de fiets naar mijn werk te gaan..dan heette het gewoon cardio..nu is het stiekem toch strafcardio..:o

Strafcardio: woon-werk-fietsverkeer:
90min / ~28km / ~1000kcals

En de voeding..(avondeten geen idee, want eet bij mijn ouders)

Voeding, donderdag 26-11-2015:
Pre-cardio: 1 scoop Amino-1 + 200mg caffeine
9:00 2 koppen koffie
11:00 40g whey iso + 35g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-cardio: 1 scoop Amino-1 + 10g BCAA
18:00 25g nightprotein
19:00 Avondeten (~850kcals)

~1800kcals, E/K/V = 190g (42%) / 115g (25%) / 65g (33%)

Laatst bewerkt:
Maar jij bent ook een geval appart!

Niet volgens mijn bloedonderzoek ;)

Gister spontaan besloten om bij de Griek te gaan eten!:D Een flinke 2 persoons mixed gril met mijn vriendin gedeeld:D
Mixed grill bestond uit een stuk kipfilet, 2 suflaki's (varkenshaas), een ossenhaas suflaki en gyros :eating: wat frietjes on the side en tzaziki en paprikasaus...hnnng!

Spontaan? Sorry Marv voor mijn slechte invloed :p

Nice tren!
Haha die Rob helpt je wel aan je gainzz hoor :roflol:

Nice 28kg fietsen:)

:roflol: wat een haat weer tegenover bayesian.. het is gewoon een trainingsprincipe, net zoals HST, stronglifts, wendler etc is.. sommige mensen zweren erbij, net zoals sommige zweren bij wendler.

true dedi met dat fietsen.. ik haatte dat vroeger altijd zo, uur naar school fietsen, stinkend naar zweet aankomen :o

• #19.699
Niet volgens mijn bloedonderzoek ;)

Spontaan? Sorry Marv voor mijn slechte invloed :p
Haha..ok, ok..zo spontaan was het niet.

Ik was op goede ideeen gebracht..

Nice tren!
Haha die Rob helpt je wel aan je gainzz hoor :roflol:
True, true!
:roflol: Lekker wakker ook! Aangepast..

:roflol: wat een haat weer tegenover bayesian.. het is gewoon een trainingsprincipe, net zoals HST, stronglifts, wendler etc is.. sommige mensen zweren erbij, net zoals sommige zweren bij wendler.
Ik haat ook vooral, omdat het kan.. ;)

dat is een zware fiets, zeker 1 met trapondersteuning
Ik haat mensen met trapondersteuning! Denk ik weer traag te zijn als ik in wordt gehaald door een 75 jarige...zit er stiekem onder de fietstas een accu..:mad:

Haha..hardcore!

true dedi met dat fietsen.. ik haatte dat vroeger altijd zo, uur naar school fietsen, stinkend naar zweet aankomen :o
Heb met die 3-4°C vanmorgen stug met mijn jas open gefietst..:roflol:

Ik haat fietsen ook hoor! Maar heb met mezelf afgesproken op rustdagen met droog weer en windkracht <4bft gewoon te gaan fietsen..

Weer of geen weer,gewoon die fiets op :)

Terug
Naar boven