Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Mixed grill met tzatziki drool:

:roflol: wat een haat weer tegenover bayesian.. het is gewoon een trainingsprincipe, net zoals HST, stronglifts, wendler etc is.. sommige mensen zweren erbij, net zoals sommige zweren bij wendler.

Brb even Bayesian coach worden voor 200 euro per maand x 6 x aantal mensen dat meedoet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.704
Weer of geen weer,gewoon die fiets op :)
Ik niet..heb een prima auto voor mijn deur staan:o

mag je blij zijn, hier vriest het nog steeds:sad:
hopen dat het zo wat warmer wordt, anders moet ik straks nog ruiten krabben om te gaan sporten:(
Bah..krabben!:sad:

Was zeker lekker!!!:D

Brb even Bayesian coach worden voor 200 euro per maand x 6 x aantal mensen dat meedoet.
Sounds like a plan!

Ik word denk bro-science coach :D

• #19.706
Jij kunt beter voedingsdeskundige worden...

Hoe het NIET moet :D
Is ook wat waard :p
Je wilt niet weten hoeveel mensen ik al heb geholpen met een voedingsschema. Ik weet namelijk erg goed hoe het wel moet.

Echter hou ik mezelf daar niet aan..

Ik ben eruit.. Je houdt gewoon niet genoeg van jezelf :treuren:

Echter heb ik best vertrouwen in bro-scientists welk wel degelijk wat bereikt hebben en putten uit eigen kennis.

Niet alles hoeft buyesian te zijn IMO..
Ok..dan weet ik dat..:D:D
"
To deny that steroids build muscle, strength, etc. without training is simply not supported by the science. They work. Well. And the 600 mg/week used in these studies is still a moderate dose by today’s standards. Guys are using multiple times that with multiple drugs and if you want to know why naturals are stuck in the 180s if they are lucky and the top pros are up at 280 and ripped, well…now you know. More is better, that’s what more means.

Does this mean that guys who are using don’t train hard or work hard? Absolutely not and that’s usually where people get into trouble with this. They equate the statement of “Drugs work without training” as “You guys don’t train hard.” Those aren’t synonymous statements.

Drugs just enhance the training process, clearly by a lot more than most people want to admit or recognize. It can at least double the gains in muscle that training produces and longer periods of just drugs still beat both in terms of LBM and strength gains."

http://www.bodyrecomposition.com/muscle-gain/anabolic-steroids-muscle-growth.html/

Auto en krabben?? Ontdooi spray :o het einde... hahahaa
Maar Grieken is Nice! zo een mixed grill stouw ik ook zo weg.. maar wel met een voorgerecht en griekse yoghurt met walnoten en honing na.... en dan naar huis rollen. :roflol:

• #19.712
Ja, lekker ventje ben je zeg, met je invloed...
Kutzooi, nu zit ik vanavond wéér aan de sushi! :sad:
oooh..ooh wat lekker!!

Auto en krabben?? Ontdooi spray :o het einde... hahahaa
Maar Grieken is Nice! zo een mixed grill stouw ik ook zo weg.. maar wel met een voorgerecht en griekse yoghurt met walnoten en honing na.... en dan naar huis rollen. :roflol:
we hadden ook nog wel een voorgerecht..na heb ik bewust niet genomen, maar dat paste uiteraard nog prima:o

• #19.713
De planning voor vandaag!!

Push 2:
Incline benchpress:

4x6-8

Floorpress / Dumbelpress:
3x8-12

Pushpress:
5x3

SCGBP / Dippen:
4x6-12

Standing cable fly’s:

3x8-12

Side raise:
3x12-15

(Rope) Pushdown:
3x8-15

Voeding, vrijdag 27-11-2015:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 85g havermout + 30g whey iso + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + appel
15:00 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: ½ scoop Devil’s shot + ½ scoop hot blood
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

~2320kcals, E/K/V = 195g (34%) / 275g (48%) / 50g (18%)

Heb je nooit honger als je wakker word, als het goed is eet je pas 4 uur na wekken? Of is dit een bewuste keuze, eetwindow..makkelijker om laag te laag blijven zitten als je de eerste meal uitsteld?

Heb je nooit honger als je wakker word, als het goed is eet je pas 4 uur na wekken? Of is dit een bewuste keuze, eetwindow..makkelijker om laag te laag blijven zitten als je de eerste meal uitsteld?
Marv doet aan IF.

Valt me trouwens wel op dat je bijna altijd spinazie eet Marv. Geen fan van andere groentes?

0db48bcfd4f3f1ca9088d48aee8d36e7.jpg

Diepvries spinazie maakt je rijst lekker vochtig. Toch Marvin? :P

• #19.717
jawel..heb wel honger. Maar hou van grotere porties eten. Dus doe IF, zodat ik dat kan doen..met mijn beperkte hoeveelheid kcals vind ik het wwl Prettig zo..

Marv doet aan IF.

Valt me trouwens wel op dat je bijna altijd spinazie eet Marv. Geen fan van andere groentes?

0db48bcfd4f3f1ca9088d48aee8d36e7.jpg
Jawel hoor..maar ben lui als het om preppen gaat.

diepvriesblokjes zijn gewoon easy om door je eten te gooien
Diepvries spinazie maakt je rijst lekker vochtig. Toch Marvin?
warm en vochtig net als..

Ik doe de laatste tijd banaan door m'n rijst, fuckin lekker.

Weet je waarom je honger hebt?

Omdat je MEER moet eten god***domme!

:D

Terug
Naar boven