- Waardering
- 6.352
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 16%
tuurlijk geef jij er wel wat om
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hmm..ik ken wel gasten die 1 of twee kuren hebben gedaan en zo hun 'setpoint' verlegd hebben..ook 10 jaar later is het makkelijker om weer naar ongeveer je max gewicht binnen de kuur te gaan..daarboven zal vaak moeilijk worden of niet mogelijk zijn.
In mijn ogen mag je als je een keer hebt gekuurd hebt niet meer zeggen dat je naturel bent..ook niet tien jaar later, want je hebt wel degelijk profijt van die kuur..
hmm..ik ken wel gasten die 1 of twee kuren hebben gedaan en zo hun 'setpoint' verlegd hebben..ook 10 jaar later is het makkelijker om weer naar ongeveer je max gewicht binnen de kuur te gaan..daarboven zal vaak moeilijk worden of niet mogelijk zijn.
In mijn ogen mag je als je een keer hebt gekuurd hebt niet meer zeggen dat je naturel bent..ook niet tien jaar later, want je hebt wel degelijk profijt van die kuur..
voor eeuwig ziek verhoogde test levels !!denk je srs dat je 10 jaar na een kuur er nog wat van over hebt?
denk je srs dat je 10 jaar na een kuur er nog wat van over hebt?

1. Hij zei dat hij van zn winstrol kuur alles was verloren.
2. Ook al heb je profijt van je kuur, laten we stellen dat ie 5 kilo zwaarder is geworden, nu nog wordt ie ook zwaarder en zwaarder. Hij is nu groter dan vr zn kuur. Hij stond niet op zn max in zn winstrolkuur. 3xl weegt 120plus kilo en laatste 10 jaar kwam ie 1kg per jaar vvm aan. Toch wel het levende bewijs dat je 10 jaar lang zonder middelen kan gainen.
Hoe kom je zelf op 4 tot 5 jaar lang?
.En dan met ups en downs.ik betwijfel het..zeker het kilo per jaar verhaal..maar ook het naturel verhaal..1. Hij zei dat hij van zn winstrol kuur alles was verloren.
2. Ook al heb je profijt van je kuur, laten we stellen dat ie 5 kilo zwaarder is geworden, nu nog wordt ie ook zwaarder en zwaarder. Hij is nu groter dan vr zn kuur. Hij stond niet op zn max in zn winstrolkuur. 3xl weegt 120plus kilo en laatste 10 jaar kwam ie 1kg per jaar vvm aan. Toch wel het levende bewijs dat je 10 jaar lang zonder middelen kan gainen.
Hoe kom je zelf op 4 tot 5 jaar lang?
Ja..stel ik kuur nu tot 92kg..dan zal ik tot in de eeuwigheid vrij eenvoudig weer op 90kg komen met fatsoenlijk vetpercentage..denk je srs dat je 10 jaar na een kuur er nog wat van over hebt?
dat ook..

Ook niet naturel..je zult zien dat die persoon 'makkelijk' weer richting zijn kuur gewicht gaatEn stel dat je ooit gekuurd hebt.Blessure opgelopen hebt.Niet meer kunnen trainen en zo nog minder weegt dan voor je kuur.
Dan terug beginnen trainen hoe zit het dan?
Niet dat ik voor of tegen ben,maar vroeg het me gewoon af![]()
Dat ook..
ik betwijfel het..zeker het kilo per jaar verhaal..maar ook het naturel verhaal..
Ja..stel ik kuur nu tot 92kg..dan zal ik tot in de eeuwigheid vrij eenvoudig weer op 90kg komen met fatsoenlijk vetpercentage..
dat ook..
Ook niet naturel..je zult zien dat die persoon 'makkelijk' weer richting zijn kuur gewicht gaat
Dat ook..
Thanks Freak!Dikke training Marv! Flink wat pomp gehad zo te dien en 5 apenkoppen well deserved!![]()
1.65m bij 92kg bereik je ook niet in een of twee kuren..dat wordt weer een heel ander verhaal..Of je tot in de eeuwigheid tot 90 kg kunt raken naturel omdat je ooit gekuurd hebt weet ik niet.Jij mss wel omdat je 1m78 bent.
Maar als je bijvoorbeeld 1m 65 ofzo bent en je dus op 92kg ver boven je "normale"gewicht zit door te kuren.
Als je dan terug zakt naar 70 kg bijvoorbeeld door een blessure betwijfel ik het dat je dan zonder te kuren terug naar de 90 gaat gaan op een deftig VP.
Maar dit is maar een gedachte want ik heb er geen ervaring mee en ben er geen theoretisch expert in.
Dit is wel wat vaak gebeurt..ik had het enkel over eerste en tweede kuur gains..Ah nice, dan ga ik de komende jaren flink kuren tot ca 120-130kg en dan een aantal jaar off en dan kan ik dat natty weer bereiken en door de dopingcontroles komen.
Nice, thnx marvin. Dan kan ik leroy later toch nog verslaan op de natural olympics![]()
Ja..stel ik kuur nu tot 92kg..dan zal ik tot in de eeuwigheid vrij eenvoudig weer op 90kg komen met fatsoenlijk vetpercentage..
Ervaringsdeskundige Bas
Ervaringsdeskundige Bas
Uit betrouwbare bron kan ik zeggen dat het wel zo is. Ken iemand die is al 6 jaar off..daarvoor twee flinke kuren gedaan..1.82m bij 90kg @7-8% is voor hem nog steeds easy..mits hij voldoende blijft eten..
Anders zakt zijn gewicht vrij snel..
Lijkt me niet als hij maar 75kg bencht

als ik iedereen hier moet geloven is dat voor iedereen haalbaarMss had hij die 90 kg in die 6 jaar ook natuurlijk kunnen halen?Toch bij 1m82.

Klopt..
als ik iedereen hier moet geloven is dat voor iedereen haalbaar
Klopt..
maar 90 kg op 1m82 is zo extreem toch niet?Op 6, 7 of 8%...?Dat weet ik nietmaar 90 kg op 1m82 is zo extreem toch niet?