- Waardering
- 10.714
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 96kg
- Vetpercentage
- 8%
Net als je moeder?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb ooit eens pure choco, banaan en walden farms caramel meuk door elkaar gegooid...Ik doe de laatste tijd banaan door m'n rijst, fuckin lekker.
nohomo inderdaad!
Zit wat in..heb gister nog een halve zak snoep op..of is dat niet wat je bedoelde?Weet je waarom je honger hebt?
Omdat je MEER moet eten god***domme!
![]()
Foto's van je moeder..
Ik train al een jaar of 7 a 8, maar ik maak het laatste jaar weer prima progressie, door met meer structuur te trainen en verstandiger te eten. Het kan best hoor. Jij beperkt jezelf alleen heel erg door te denken en te zeggen dat het niet kan.

Als je als volwassen sporter na 4-5 jaar KT natural nog progressie boekt dan betekent dit maar 1 ding. Je hebt niet optimaal getraind en/of onvoldoende rust voor herstel gehad en/of niet goed gegeten in die 4-5 jaar.

Wat denk je van ervaring, 35 jaar op sportscholen rondlopen en observeren.
Toon jij eens aan wie er natural na 4-5 jaar dedicated trainen nog progressie (spiergroei) maakt.
Geen probleem hoor @Eleiko, dit is een forum en naar mijn weten zijn die bedoeld om te discuseren. Het houdt mijn log ook levendig, dus ik zie het probleem niet, zolang het maar niet te persoonlijk word..Nou wijsneus, je onderbouwt mijn stelling.
Je schrijft dat je sinds je wedstrijd in sep 2014 je voor 100% bent gaan richten op meer progressie door met meer structuur te trainen en verstandiger te eten.
Kortom, je bent pas een jaartje écht dedicated met de sport bezig.
Is dit niet precies wat ik schreef![]()
Ik zal je topic niet verder 'vervuilen' Marvin. Blijf bij en geloof in jezelf![]()
Naar mijn weten is 3XL ook niet natty, of ik heb nu de verkeerde voor me..3XL, hij zei dat hij per jaar zone 1 kg spier aankomt.
)
)
)
), 7 (oef!), 7 (nipt!)
)
)
)Voor iemand die kracht totaal onbelangrijk vind zet je toch wel regelmatig plaatjes over heavy lifting op fb haha

Naar mijn weten is 3XL ook niet natty, of ik heb nu de verkeerde voor me..
Vond ik ook..vandaag daarentegen..
Zeker nice!
Mwoah..valt mee eigenlijk. Meer schouders..Flink was pushes. Dikke aanslag op je triceps, ofniet?![]()
true..true..Voor iemand die kracht totaal onbelangrijk vind zet je toch wel regelmatig plaatjes over heavy lifting op fb haha
Haters..
Fake natty dusHij heeft ooit in zn leven, heel lang geleden, 2 kleine cycles gedaan.

3XL, hij zei dat hij per jaar zone 1 kg spier aankomt.

Toch, tis niet omdat je 1x in je leven winstrol hebt gepakt heel lang geleden, dat het blijvend effect zal hebben 10 jaar later ofzo. En 3xl maakt wel natty gains voor decencia. Hij is natuurlijk ook wel wrschlijk het meest knowledgeable van dbb.
er zijn heel wat tijdszones 
hmm..ik ken wel gasten die 1 of twee kuren hebben gedaan en zo hun 'setpoint' verlegd hebben..ook 10 jaar later is het makkelijker om weer naar ongeveer je max gewicht binnen de kuur te gaan..daarboven zal vaak moeilijk worden of niet mogelijk zijn.Toch, tis niet omdat je 1x in je leven winstrol hebt gepakt heel lang geleden, dat het blijvend effect zal hebben 10 jaar later ofzo. En 3xl maakt wel natty gains voor decencia. Hij is natuurlijk ook wel wrschlijk het meest knowledgeable van dbb.
hmm..ik ken wel gasten die 1 of twee kuren hebben gedaan en zo hun 'setpoint' verlegd hebben..ook 10 jaar later is het makkelijker om weer naar ongeveer je max gewicht binnen de kuur te gaan..daarboven zal vaak moeilijk worden of niet mogelijk zijn.
In mijn ogen mag je als je een keer hebt gekuurd hebt niet meer zeggen dat je naturel bent..ook niet tien jaar later, want je hebt wel degelijk profijt van die kuur..