- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zelf ook veel baat bij kneesleeves, al merk ik inmiddels wel dat kwaliteit veel uitmaakt. Heb nu kneesleeves van Warrior Powerlifting Gear, maakt echt een wereld van verschil voor meKneesleevessinds ik kneesleeves heb heb ik nooit meer last van knieën.
.Hmm..ga er over nadenken..Kneesleevessinds ik kneesleeves heb heb ik nooit meer last van knieën.
True, true!En toch gewoon doorgaan met pijntjes in de knieGeen slechte training overall bro!
Hmm, ik ga eens rondkijken, maar kijk het nog even aan..Heb zelf ook veel baat bij kneesleeves, al merk ik inmiddels wel dat kwaliteit veel uitmaakt. Heb nu kneesleeves van Warrior Powerlifting Gear, maakt echt een wereld van verschil voor me.
Thanks voor de tip!
Maybe, maybe..Lekkere post-workout en goeie training ondanks je pijntjes in je knie. Misschien toch maar aan de kneesleeves?
Stomme pijntjes ook altijdPijntjes zijn gewoon bagger... maar wees zuinig op je knieen!!

)
)
Haha...hopelijk morgen vieze sugar pump!

Zit wat in...die tijden slaan ook nergens op...het is eigenlijk lopende bandwerk sinds 11:00uur...non stop mijn snavel aan het volduwenzou voor de zekerheid ook maar even 200-500g kruidnoten voor de avond inplannen omdat je die toch wel gaat opeten

Haha...hopelijk morgen vieze sugar pump!
Zit wat in...die tijden slaan ook nergens op...het is eigenlijk lopende bandwerk sinds 11:00uur...non stop mijn snavel aan het volduwen![]()

Het is een waardeloze instelling, maar zo denk ik welik dacht eerst al van, pas om 17:00 begonnen met kruidnoten hier klopt iets niet, maar toen kwam ik er achter dat ik niet goed las.
achja, is maar 1x 5 december per jaar he![]()

Nice!Hnnnggg... Vanavond pepernoten, chocolade letters.. FOR THE GAINZ!!
Laten we het positief bekijken!

Nope..gewoon netjes 07:15 opgestaan voor de wekelijkse mealprep. Daarna rustig ontbijten met mijn gf* en 11:15 naar de gym.Lekker gebeukt hoor
.. Lig je nu nog in sugercoma, of wat?![]()

)
5x5x62.5kg = VPR!)
)
), 13 (nipt!), 15 (close grip)
)
)
)
)
)
)
) + klein glaasje sinaasappelsap
Ik vond het ook zeker nice!!Sow, flink de fik erin deze training. Lekker die VPR op de OHP en maar liefst 3 dropsetjes deze workout. Nice nice!
Ga me eens inlezen in die dingen..Ik vind ze persoonlijk maar matig. Flinterdun en binnen 2 maanden lubberden ze al van mijn knie af. Ik zou ze sowieso niet kopen en meteen goede nemen (SBD / Titan yellow jackets).
Zijn er 4 hè...die 5e heb ik zaterdag opgegeten..