- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In principe iedere dinsdagavond..speel ik met 3 vrienden een spel of doen we iets leuks. Het idee is vaak dat 1 van ons iets lekkers kookt (of we gaan uit etenIs wel vaak spelletjes avond bij jou, wat kan ik mij hierbij voorstellenOld skool monopoly etc?
) en dan spelen we paar uurtjes een spel, zoals Dominion, Ticket to Ride of bijvoorbeeld CarcassonneDie log ik hier niet..
Wel leuk...met een groep naakte vrouwen..
Klinkt best goed eigenlijk..als mijn gf dat pakje aantrekt en die bal in haar mond stopt..ja maar in een latex pakje en zo een bal in de mond![]()

In principe iedere dinsdagavond..speel ik met 3 vrienden een spel of doen we iets leuks. Het idee is vaak dat 1 van ons iets lekkers kookt (of we gaan uit eten) en dan spelen we paar uurtjes een spel, zoals Dominion, Ticket to Ride of bijvoorbeeld Carcassonne
Die log ik hier niet..
Wel leuk...met een groep naakte vrouwen..
Klinkt best goed eigenlijk..als mijn gf dat pakje aantrekt en die bal in haar mond stopt..![]()

Misschien is een gag bal wel een idee, dan kun je dan ook niet zoveel junk naar binnen schuiven en hoef je geen strafcardio te doen

Mijn vriendin houdt niet zo van de dominante rolWaar is uw gevoel voor avontuur.Trek jij dat ook maar eens aan![]()

Misschien is een gag bal wel een idee, dan kun je dan ook niet zoveel junk naar binnen schuiven en hoef je geen strafcardio te doen

Mijn vriendin houdt niet zo van de dominante rol
In b4 apenkoppen in de blender en met een rietje opdrinken..

Bij mij of mijn gf

In principe iedere dinsdagavond..speel ik met 3 vrienden een spel of doen we iets leuks. Het idee is vaak dat 1 van ons iets lekkers kookt (of we gaan uit eten) en dan spelen we paar uurtjes een spel, zoals Dominion, Ticket to Ride of bijvoorbeeld Carcassonne.

Dan wordt er niet hard tegen hard gespeeld
.
.Dan wordt er niet hard tegen hard gespeeld.
Hier vliegt het servies bij het spelen van Risk spreekwoordelijk door de kamer als het gespeeld wordt.

Dan wordt er niet hard tegen hard gespeeld.
Hier vliegt het servies bij het spelen van Risk spreekwoordelijk door de kamer als het gespeeld wordt.
Pure passie @broken bat .. Niet ergens aan meedoen zonder te willen winnen, hier wordt niet aan halfslachtig werk gedaanals mensen met dingen gaan gooien als ze verliezen dan weet je dat ze echt fanatiek zijn, wat houd ik daarvan zeg.
.Als ik dan toch mijn master outfit aanheb doe ik beiden wel "no homo"![]()
Klinkt goed!We hebben inderdaad alle uitbreidingen, maar spelen meestal dominion..waarvan we ook alle uitbreidingen hebbenInclusief alle uitbreidingen? Ik heb pas wat uitbreidingen gekregen voor Carcassonne, nu kan je elkaar echt oneindig dwars zitten. Ticket to Ride moet ik toch ook eens toevoegen aan m'n collectie denk ik...

Die was er wel aardig..
Nope..die hebben we niet. Wel nog een hele zooi andere spellen..
shots fired..
Bubbles?Kom ik aan met zo nu en dan een potje bubbles met verstand op oneindig.![]()
"Gezelschaps spelletjes"Dan wordt er niet hard tegen hard gespeeld.
True, true

als mensen met dingen gaan gooien als ze verliezen dan weet je dat ze echt fanatiek zijn, wat houd ik daarvan zeg.

True! Iemand vroeg me ook eens mee te doen aan de Flex cup...heb daar mooi nee op gezegd. Ik doe verdomme niet mee om 12e te worden..Pure passie @broken bat .. Niet ergens aan meedoen zonder te willen winnen, hier wordt niet aan halfslachtig werk gedaan.

)
), 9 (oef!)
)
)
)