AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.902
Is wel vaak spelletjes avond bij jou, wat kan ik mij hierbij voorstellen :) Old skool monopoly etc?
In principe iedere dinsdagavond..speel ik met 3 vrienden een spel of doen we iets leuks. Het idee is vaak dat 1 van ons iets lekkers kookt (of we gaan uit eten:roflol:) en dan spelen we paar uurtjes een spel, zoals Dominion, Ticket to Ride of bijvoorbeeld Carcassonne

Die log ik hier niet..

Wel leuk...met een groep naakte vrouwen..

ja maar in een latex pakje en zo een bal in de mond :D
Klinkt best goed eigenlijk..als mijn gf dat pakje aantrekt en die bal in haar mond stopt..:rolleyes:

In principe iedere dinsdagavond..speel ik met 3 vrienden een spel of doen we iets leuks. Het idee is vaak dat 1 van ons iets lekkers kookt (of we gaan uit eten:roflol:) en dan spelen we paar uurtjes een spel, zoals Dominion, Ticket to Ride of bijvoorbeeld Carcassonne

Die log ik hier niet..

Wel leuk...met een groep naakte vrouwen..

Klinkt best goed eigenlijk..als mijn gf dat pakje aantrekt en die bal in haar mond stopt..:rolleyes:

Waar is uw gevoel voor avontuur.Trek jij dat ook maar eens aan ;)

Misschien is een gag bal wel een idee, dan kun je dan ook niet zoveel junk naar binnen schuiven en hoef je geen strafcardio te doen

• #19.906
In principe iedere dinsdagavond..speel ik met 3 vrienden een spel of doen we iets leuks. Het idee is vaak dat 1 van ons iets lekkers kookt (of we gaan uit eten:roflol:) en dan spelen we paar uurtjes een spel, zoals Dominion, Ticket to Ride of bijvoorbeeld Carcassonne.

Inclusief alle uitbreidingen? Ik heb pas wat uitbreidingen gekregen voor Carcassonne, nu kan je elkaar echt oneindig dwars zitten. Ticket to Ride moet ik toch ook eens toevoegen aan m'n collectie denk ik...

goeie planning vandaag, may the force be with you

Risk staat niet bij de spellen :(

Kom ik aan met zo nu en dan een potje bubbles met verstand op oneindig. :roflol:

Dan wordt er niet hard tegen hard gespeeld :p.
Hier vliegt het servies bij het spelen van Risk spreekwoordelijk door de kamer als het gespeeld wordt :o.

als mensen met dingen gaan gooien als ze verliezen dan weet je dat ze echt fanatiek zijn, wat houd ik daarvan zeg.

• #19.919
Als ik dan toch mijn master outfit aanheb doe ik beiden wel "no homo" :D
:roflol: Klinkt goed!:thumbs:
Inclusief alle uitbreidingen? Ik heb pas wat uitbreidingen gekregen voor Carcassonne, nu kan je elkaar echt oneindig dwars zitten. Ticket to Ride moet ik toch ook eens toevoegen aan m'n collectie denk ik...
We hebben inderdaad alle uitbreidingen, maar spelen meestal dominion..waarvan we ook alle uitbreidingen hebben :D:D

goeie planning vandaag, may the force be with you
Die was er wel aardig..

Risk staat niet bij de spellen :(
Nope..die hebben we niet. Wel nog een hele zooi andere spellen..

Risk is dan ook buitengewoon saai :)
shots fired..
Kom ik aan met zo nu en dan een potje bubbles met verstand op oneindig. :roflol:
Bubbles?
Dan wordt er niet hard tegen hard gespeeld :p.
Hier vliegt het servies bij het spelen van Risk spreekwoordelijk door de kamer als het gespeeld wordt :o.
"Gezelschaps spelletjes"
Dan is de randanimatie boeiender dan het spel zelf :)
True, true:D:D
als mensen met dingen gaan gooien als ze verliezen dan weet je dat ze echt fanatiek zijn, wat houd ik daarvan zeg.
:roflol:
Pure passie @broken bat .. Niet ergens aan meedoen zonder te willen winnen, hier wordt niet aan halfslachtig werk gedaan ;).
True! Iemand vroeg me ook eens mee te doen aan de Flex cup...heb daar mooi nee op gezegd. Ik doe verdomme niet mee om 12e te worden..:o

Training van gister ging best aardig eigenlijk! Geen pijn met de boxsquats, maar het is ook geen hele diepe box..

In b4 1/4 squat box:mad:

Legs & abs 2:
Deadlift:

60kg: 8
100kg: 8
140kg: 8 (met straps)
160kg: 8 (nice!)
170kg: 6 (met riem)
190kg: 3 (zwaar!), 3 (nipt!)

Paused box squat:
60kg: 10 (geen pijntjes!)
80kg: 10 (easy!)
100kg: 10 (controlled reps)
120kg: 5, 5, 5 (prima zo!)

Barbel calfraise:
120kg: 12 (super MMC!)
140kg: 12, 12 (lekker!)
160kg: 9+6 (rest-pause, nais:D:D)

Leg extention:
50kg: 12 (easy!!)
77kg: 10 (burn!:fire:), 9 (oef!)
Dropset: 98kg-->50kg: 7, 6 (au, fucking hell:fire:)

Standing leg curl:
30kg: 12, 12, 12 (super MMC!:fire:)
Dropset: 36kg-->23kg: 8, 11 (fik erin:fire:)

Machine crunch:
50kg: 12, 12
64kg: 10, 10, 8

Side machine crunch:
30kg: 12, 12, 12 (pumpin')

Seated calfraise:
80kg: 8 (easy!)
100kg: 8
120kg: 8 (oef!), 10 (3f. beuken!)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(tevreden!)

De planning voor vandaag! Een collega heeft haar Phd gehaald en doet vandaag haar defence, omdat ik veel werk voor haar heb verricht ben ik uitgenodigd voor een lunch nadien..een beetje proberen in te fitten...

Verder zal ik na werktijd even naar de gym gaan voor ~30-40 minuutjes (straf)cardio..

(Straf)Cardio:
..min / ..km / ..kcals / HR~..

Voeding, woensdag 09-12-2015:
6:45 1 monster caps :roflol:
7:15 1kop koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 Good grab (200kcals)
13:00 Lunch ivm Phd defence collega: Carpaccio van rund (pesto, salade, kappertjes, parmezaan) + Verse zeebaarsfilet (tomatenrisotto, venkel, radijs, haricots verts, schuim yuzu)
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
16:00 Pre-cardio: 1 scoop Amino-1 + 200mg caffeine
18:00 40g nightprotein
19:15 ~100g gebakken aardappels + wildzwijnmedallions + hamburger (~750kcals)

Exclusief Lunch ~1425kcals, E/K/V = 145g (40%) / 115g (31%) / 45g (29%)

PWO als ontbijt :roflol:

Goeie training man! Lekkere 1/8 box squat :D

Terug
Naar boven