- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Rambo!
Die doen zeker zijn ding!

Mijn bench is inderdaad slappe hap en gaat niet bepaald vooruit..Mijn borst is overigens prima..Op de bank in slaap vallen was een suiker coma denk ik
Ligt je bench niet een beetje achter op de rest? Ik zou daar dan eens wat extra aan doen.

Het zal ook te maken hebben met mijn uitvoering schat ik zo..mogelijk soms wat teveel focus op MMC..Ik denk ook dat je de kracht wel hebt. Dan moet het techniek of houding zijn. Een filmpje posten en iemand die er verstand van heeft naar laten kijken? Bij mij ging het een stuk beter toen ik echt meer met mijn voeten ging drukken op de grond en beter schouderbladen intrekken.

Tja...ik zie inderdaad weleens mensen liggen op de bench waarbij ik het idee krijg dat ze tijdens het benchen ook nog een squat en deadlift erbij uitvoeren.Het is een compound, dus gewoon drukken met je hele lichaam, f**k MMC tijdens je BP![]()

Alles rondom je knie...banden, pezen..etc.Die volg ik even niet, wat bedoel je met slapper worden?

Halve squat, guilty. Niet letterlijk natuurlijk, maar ik haal wel heel veel kracht uit de leg drive (waarbij het achterwerk natuurlijk op de bank blijftTja...ik zie inderdaad weleens mensen liggen op de bench waarbij ik het idee krijg dat ze tijdens het benchen ook nog een squat en deadlift erbij uitvoeren.![]()
)Alles rondom je knie...banden, pezen..etc.
Moet wel eerlijk bekennen dat ik me nog helemaal niet heb ingelezen op de functie van sleeves..![]()
Ja, dat bedoel ik met m'n voeten. Snap ook niet hoe het werkt, maar je wordt wel stabieler bij het benzen.Halve squat, guilty. Niet letterlijk natuurlijk, maar ik haal wel heel veel kracht uit de leg drive (waarbij het achterwerk natuurlijk op de bank blijft)
Begrijp wat je bedoeld...echter die kont op de bank voorwaarde neemt niet iedereen serieus..Halve squat, guilty. Niet letterlijk natuurlijk, maar ik haal wel heel veel kracht uit de leg drive (waarbij het achterwerk natuurlijk op de bank blijft)
Thanks!Nee. Het is vooral om blessures te voorkomen door het warm houden van het gewricht.

Net iets sterker als een blikje inderdaadgoeie monster training marv, ga je volgens mij lkkr hard mee die monsters en net wat sterker als een blikje![]()

True..daarom snap ik ook niet waarom er mensen zijn die voeten op de bench plaatsen..Ja, dat bedoel ik met m'n voeten. Snap ook niet hoe het werkt, maar je wordt wel stabieler bij het benzen.
Is wel vaak spelletjes avond bij jou, wat kan ik mij hierbij voorstellenOld skool monopoly etc?