XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Goed bezig apekop!

Hoe zijn die monster caps?

Op de bank in slaap vallen was een suiker coma denk ik :)
Ligt je bench niet een beetje achter op de rest? Ik zou daar dan eens wat extra aan doen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.885
Op de bank in slaap vallen was een suiker coma denk ik :)
Ligt je bench niet een beetje achter op de rest? Ik zou daar dan eens wat extra aan doen.
Mijn bench is inderdaad slappe hap en gaat niet bepaald vooruit..Mijn borst is overigens prima..:o

Wat zou jouw suggestie zijn?

Ik denk ook dat je de kracht wel hebt. Dan moet het techniek of houding zijn. Een filmpje posten en iemand die er verstand van heeft naar laten kijken? Bij mij ging het een stuk beter toen ik echt meer met mijn voeten ging drukken op de grond en beter schouderbladen intrekken.

• #19.887
Ik denk ook dat je de kracht wel hebt. Dan moet het techniek of houding zijn. Een filmpje posten en iemand die er verstand van heeft naar laten kijken? Bij mij ging het een stuk beter toen ik echt meer met mijn voeten ging drukken op de grond en beter schouderbladen intrekken.
Het zal ook te maken hebben met mijn uitvoering schat ik zo..mogelijk soms wat teveel focus op MMC..:o

Het is een compound, dus gewoon drukken met je hele lichaam, f**k MMC tijdens je BP :D

• #19.889
Het is een compound, dus gewoon drukken met je hele lichaam, f**k MMC tijdens je BP :D
Tja...ik zie inderdaad weleens mensen liggen op de bench waarbij ik het idee krijg dat ze tijdens het benchen ook nog een squat en deadlift erbij uitvoeren.:roflol:

• #19.891
Tja...ik zie inderdaad weleens mensen liggen op de bench waarbij ik het idee krijg dat ze tijdens het benchen ook nog een squat en deadlift erbij uitvoeren.:roflol:
Halve squat, guilty. Niet letterlijk natuurlijk, maar ik haal wel heel veel kracht uit de leg drive (waarbij het achterwerk natuurlijk op de bank blijft ;) )

goeie monster training marv, ga je volgens mij lkkr hard mee die monsters en net wat sterker als een blikje :o

Halve squat, guilty. Niet letterlijk natuurlijk, maar ik haal wel heel veel kracht uit de leg drive (waarbij het achterwerk natuurlijk op de bank blijft ;) )
Ja, dat bedoel ik met m'n voeten. Snap ook niet hoe het werkt, maar je wordt wel stabieler bij het benzen.

• #19.896
Begrijp wat je bedoeld...echter die kont op de bank voorwaarde neemt niet iedereen serieus..

Female_bench_press_record.gif

Nee. Het is vooral om blessures te voorkomen door het warm houden van het gewricht.
Thanks!:D
goeie monster training marv, ga je volgens mij lkkr hard mee die monsters en net wat sterker als een blikje :o
Net iets sterker als een blikje inderdaad:rolleyes:

Ja, dat bedoel ik met m'n voeten. Snap ook niet hoe het werkt, maar je wordt wel stabieler bij het benzen.
True..daarom snap ik ook niet waarom er mensen zijn die voeten op de bench plaatsen..

Legs & abs 2:
Deadlift:

4x3-8

Paused box squat:
?

Leg extention:
3x6-12

Standing leg curl:
3x8-12

Barbell calfraise / toepress:
4x8-12

Seated calfraise:
3x6-8

+Ab-work

Voeding, dinsdag 08-12-2015:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
09:45 80g havermout + 30g whey iso + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop 'The Force'
Post-workout: 20g whey iso + 25g nightprotein + 1 scoop Amino-1
19:00 Wraps (Spelletjes avond ~850kcals)

~2345kcals, E/K/V = 195g (33%) / 275g (47%) / 50g (20%)

Is wel vaak spelletjes avond bij jou, wat kan ik mij hierbij voorstellen :) Old skool monopoly etc?

Terug
Naar boven