- Waardering
- 23.841
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Monster caps is fatburner hè..PWO als ontbijt
Goeie training man! Lekkere 1/8 box squat![]()

Yes, ga ook naar de verdediging. Is in Utrecht inderdaad.Lekkere train man, goeie gewichten.
Smakelijk vanmiddag! Ga je ook naar de verdediging? (in Utrecht neem ik aan).

Leuke dag dan. Volgens mij zou jij AYCE spareribs beter waarderen, toch?Yuzu is een Japanse citrusvrucht volgens mij.
True, true...
Beetje extra verbranding kan zo nu en dan geen kwaad

Exactly my thoughts!True! Iemand vroeg me ook eens mee te doen aan de Flex cup...heb daar mooi nee op gezegd. Ik doe verdomme niet mee om 12e te worden..![]()
.Yeah buddy!
Ik doe mijn best! Die target van een gram per dag blijft lastig!Ben je wel zeker dat je voldoende cafeïne binnenkrijgt op een dag?![]()
So true..Exactly my thoughts!
Als je meedoet, dan moet je ook echt all in gaan en niet genoegen nemen met minder dan de eerste plaats.
Ik had het nog nooit op, maar ik was er wel over te spreken..
Gourmet training camp, better come prepared this christmas!
#gohardorgohome
Zo is het maar net!Naja, ik denk dat het proces er naartoe best wel eens heel tof en leerzaam kan zijn.. Als je er zo goed mogelijk bijstaat, is uitslag ondergeschikt IMO.Exactly my thoughts!
Als je meedoet, dan moet je ook echt all in gaan en niet genoegen nemen met minder dan de eerste plaats.
De weg zal inderdaad erg leerzaam en geweldig zijn.Naja, ik denk dat het proces er naartoe best wel eens heel tof en leerzaam kan zijn.. Als je er zo goed mogelijk bijstaat, is uitslag ondergeschikt IMO.
Uhu..
Zeker!!

Lekker trainen in 4 hoodies over elkaar.. "Thermogenississsss"
Hmm, vergis je niet in de weg naar een 3-5% shredded fysiek.Naja, ik denk dat het proces er naartoe best wel eens heel tof en leerzaam kan zijn.. Als je er zo goed mogelijk bijstaat, is uitslag ondergeschikt IMO.
Komt goed..dit zijn positieve zaken...alle meals waren eerder

Zie bovenstaande..De weg zal inderdaad erg leerzaam en geweldig zijn.
Daarom overweeg ik serieus om een wedstrijdprep te doen zonder daadwerkelijk mee te doen aan een contest. Ik zou niet mee willen doen aan een contest zonder daadwerkelijk kans op de eerste prijs te kunnen maken. En objectief bekeken kan ik dat gewoon absoluut niet (ivm overtollige huid), dus dan 'de rollercoaster' beleven zonder het podium op te gaan.