XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Het heeft totaal geen nut om naar een laag vet% te cutten als je geen wedstrijden gaat doen. Zelfs niet met PED/AAS.
Je lichaam vind dat niet leuk en hormonaal gezien krijg je een disbalans die je zelfs niet voldoende kan opvangen met PED/AAS

Het heeft idd geen nut,ik heb het 2 keer gedaan.zo maar :) maar ja ik doe wel vaker nutteloze dingen :)

Was zonder PED/AAS.

Heb dat langzaamaan gedaan.Eerste keer heb ik er 11maand en 2 weken over gedaan.2e keer 8 maanden.

• Topic Starter Topic Starter
  • #19.942
Het heeft idd geen nut,ik heb het 2 keer gedaan.zo maar :) maar ja ik doe wel vaker nutteloze dingen :)

Was zonder PED/AAS.

Heb dat langzaamaan gedaan.Eerste keer heb ik er 11maand en 2 weken over gedaan.2e keer 8 maanden.
Tot welk vetpercentage ben je ongeveer gegaan dan?:o

Tot welk vetpercentage ben je ongeveer gegaan dan?:o

6-7 % en toen kon ik mentaal niet meer,omdat ik al bijna een jaar aan het cutten was :)

Ik kwam wel van een hoog bf% 4 maand moeten eten wat de pot schaft en vrij vet geworden :)

laatste 24u niks meer drinken geen bad meer nemen van die dingen.Zweetpak aan verwarming vollenbak aan :)
Zo slap als een vod was ik :)
op het laatste stemmingswisselingen,gelijk een zwangere vrouw :)
Dromen over wit brood met nutella :)
Laatste weken niet kunnen slapen van de honger.

En waarom,zomaar,wilde dat gewoon doen :)

Laatst bewerkt:
  • #19.944
6-7 % en toen kon ik mentaal niet meer,omdat ik al bijna een jaar aan het cutten was :)

Ik kwam wel van een hoog bf% 4 maand moeten eten wat de pot schaft en vrij vet geworden :)

laatste 24u niks meer drinken geen bad meer nemen van die dingen.Zweetpak aan verwarming vollenbak aan :)
Zo slap als een vod was ik :)
op het laatste stemmingswisselingen,gelijk een zwangere vrouw :)
Dromen over wit brood met nutella :)
Laatste weken niet kunnen slapen van de honger.

En waarom,zomaar,wilde dat gewoon doen :)
Zo herkenbaar dit! Toen ik in 2013 aan het cutten was naar een procent of 6 had ik dat ook..in combi met het libido van een tachtig jarige vrouw..

• #19.945
Die dromen over eten ook :roflol:

Zo herkenbaar dit! Toen ik in 2013 aan het cutten was naar een procent of 6 had ik dat ook..in combi met het libido van een tachtig jarige vrouw..

de laatste keer dat ik in een verzorgingstehuis geweest ben werd ik versierd door meerdere vrouwen van in de 80 jaar. dus volgens mij valt dat qua libido dan nog redelijk mee.

Het heeft totaal geen nut om naar een laag vet% te cutten als je geen wedstrijden gaat doen. Zelfs niet met PED/AAS.
Je lichaam vind dat niet leuk en hormonaal gezien krijg je een disbalans die je zelfs niet voldoende kan opvangen met PED/AAS
Precies. Ik vind mensen al niet sporen die dit doen voor een BB wedstrijd, maar voor de lol moet je je lichaam al helemaal niet aan zo'n afbeuling onderwerpen.

• #19.948
de laatste keer dat ik in een verzorgingstehuis geweest ben werd ik versierd door meerdere vrouwen van in de 80 jaar. dus volgens mij valt dat qua libido dan nog redelijk mee.
Nog ergens op in gegaan?

De training van vanmiddag:

Pull 1:
T-bar row:

20kg: 8
40kg: 8
60kg: 8, 8
70kg: 8 (2f.)
80kg: 6+3 (rest-pause)

Lat-pulldown:
64kg: 12 (slow controlled)
73kg: 10, 8

Close grip cable row:
118kg: 12
128kg: 12 (2f.)
146kg: 3, 3, 3, 3, 3 (myo)

Barbel shrugs:
60kg: 8
80kg: 8
90kg: 8
110kg: 5+3 (rest-pause)

Close grip pullup:
3 sets

(Rope) facepull:
3 sets

Dumbel curl:
3 sets + dropset

Preacher curl:
3 sets

Weinig tijd om te loggen...dus even beknopt..

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Nice! kreeg zelfs de vraag of ik maar blijf groeien..:roflol:)

Goeie pull en genoeg apenkoppen.

Vraagje: blijf je maar groeien?

Goeie training marv, 80kg tbar is Nice!

Goed getrokken meid!

• #19.957
Goeie pull en genoeg apenkoppen.

Vraagje: blijf je maar groeien?
Tja, die gast vond blijkbaar dat ik afgelopen jaar toch nog gains had gemaakt. Er werd zelfs door hem en zijn maat anabolen grappen gemaakt*..

* Eigenlijk waren ze gewoon aan het vissen of ik niet stiekem winstrol gebruikte ofzo:roflol:

Verder had ik gister wel devil's shot gebruikt PWO...daar kan het ook wat mee te maken hebben, die pomp:fire:

mocht niet van mijn opa:sad:
nee, ben niet zo'n fan van de oudere vrouwen. heb ze liever wat jonger dan mij
Ik heb ook liever een jongere vrouw..maar als ik vrijgezel zou zijn zou ik een MILF zeker niet afslaan..:o

Maar een GILF...
Goeie training marv, 80kg tbar is Nice!
Thanks Flex!
Merci Rambo:D
toen ik semi shredder was ook midden in de nacht wakker met zieke carb cravings.

onder de 11 ish% word dat echt erg bij mij.
Cut cravings :sad:
:roflol:

Zit je aan de tren ofzo...
"Omdat het kan" is naar mijn mening best een valide reden..
:roflol:

Lekkere train weer Marv. Al kan ik al die machine oefeningen niet helemaal op hun waarde schatten.

Zie je wel... fake natty! :roflol:

Zal wel door die extra kcals komen van de laatste tijd ;) Eindelijk nog eens wat vooruitgang :)

Terug
Naar boven