Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Guess the holiday gainweight :D

  • +1 kg... Bedroevend

  • +2 kg... Nog steeds bedroevend

  • +3 kg... Er begint wat te komen

  • +4 kg... Eindelijk wat erbij

  • +5 kg... Dat kan beter

  • +6 kg... Thats our Marvin

  • Zoals het hoort :D


De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.

Bezoekers in dit topic

En aangezien we op DBB zitten.............. "Definieer gezond!".
Zie post van darude0306 ..
Ja...ja!!

Dit is gezon...ehm.. lekker eten:meal:

Ja! Pindarotsjes! drool:
:meal: :heart:

Ai Skatermarvin, daar heeft’ie je wel... :D;)
Maar dat is toch gezond allemaal?
 
Ehm..zijn dit niet gewoon pindarotsjes?

En we zitten hier op een bodybuilding forum hè...het is de bedoeling dat we gezond eten!!

Noem het ongehomogeniseerde pindakaas en cacaonibs en de pindarotsjes zijn plotseling helemaal #trending en #healthfood
 
Noem het ongehomogeniseerde pindakaas en cacaonibs en de pindarotsjes zijn plotseling helemaal #trending en #healthfood
:roflol: zo weet ik er nog wel 1

pindarotsjes:
- pinda = peulvrucht = gezond
- pure chocolade = plant = dus soort van groente = gezond.

oftewel.. pindarotsjes zijn oergezond :roflol:
:woot:

Die eet ik niet! :roflol:
:o

Dat zijn pindarotsjes die je een paar jaar op je aanrecht laat liggen
:roflol:

About yesterday..

Een ronde deegschijf voorzien van groente en vlees/kip voor de eiwitten. Vetten in de vorm van knoflooksaus (knoflook is gezond).
26991848_1848476641892642_4968192486281692765_n.jpg


En daarna nog wat carbs in de vorm van snickers icecream en koekjes...het was weer een geslaagde spelletjesavond..

En nu weer tot de orde van de dag..fucking last van rug aids!:mad: Ben serieus aan het overwegen van mijn legday een nog meer pussy legday te maken, maar dat gaat er dan ergens ook weer niet in..

Daartoe wel de oefeningen, maar nog niet overal gewichten. Even aanvoelen hoe het allemaal gaat..

Legs & abs 2:
Hacksquat:

25kg: 10
50kg: 6 (warmup)
..kg
..kg


Incline leg press (plate-loaded, gewicht slee = 53kg):
125kg: 6 (warmup)
150kg: 6
..kg


Hyperextentions:
Bw:

Calf raise machine:
45kg: 8
65kg: 6 (warmup)
75kg: 4x6-8

Alternate lying leg curl (plate-loaded, gewicht per been):
10kg: 10 (warmup)
13.75-15kg: 3x10-15

Seated calf raise:
30kg: 10 (warmup)
55kg: 3x10-15

Ab-work+extra:

En de voeding..wat hoger in carbs vandaag:heart:

Voeding, woensdag 17-01-2018:
7:30 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
10:30 100g havermout + 30g whey isolaat (XXL) + 10g rozijnen + multivit + vit D
Pre-workout: 15g hotblood (Scitec)
Post-workout: 30g whey delicious (XXL)
13:30 175g basmati rijst + 125g kipfilet + 125g woke verde mix
15:30 175g basmati rijst 125g kipfilet + 125g woke verde mix + grapefruit
18:00 30g nightprotein (XXL)
20:00 Indian curry (~610kcals) + 25g nightprotein (XXL)

~2335kcals, E/K/V = 205g (35%) / 255g (44%) / 55g (21%)
 
Wat is het verschil tussen jouw legday en een nog meer pussy legday?
 
Denk je niet dat je wellicht meer winst behaald door wat meer functioneel te trainen met goede uitvoering of zoals jij het noemt met veel mmc. Je traint nu al behoorlijk lang met bijna alleen maar oefeningen die een fixed range of motion hebben voor je lowerbody. Ik denk dat je meer goed doet voor je rug wanneer je focust op losse squat en deadlift varianten om je core/onderrug te versterken dan dat je elke keer een rijtje machines afwerkt.

Wellicht zijn unilaterale squat/deadlift varianten mooi om mee te starten? Er komt dan veel minder load op je spine te staan en je pakt direct een hele rits aan stabiliserende spieren in je core mee. Nu probeer je het probleem te vermijden in plaats van op te lossen, op die manier krijg je in de toekomst alleen maar meer last verwacht ik.
 
Hnnggggg. Die pizza! :meal: Wel balen van je rug Marv :(
 
Denk je niet dat je wellicht meer winst behaald door wat meer functioneel te trainen met goede uitvoering of zoals jij het noemt met veel mmc. Je traint nu al behoorlijk lang met bijna alleen maar oefeningen die een fixed range of motion hebben voor je lowerbody. Ik denk dat je meer goed doet voor je rug wanneer je focust op losse squat en deadlift varianten om je core/onderrug te versterken dan dat je elke keer een rijtje machines afwerkt.

Wellicht zijn unilaterale squat/deadlift varianten mooi om mee te starten? Er komt dan veel minder load op je spine te staan en je pakt direct een hele rits aan stabiliserende spieren in je core mee. Nu probeer je het probleem te vermijden in plaats van op te lossen, op die manier krijg je in de toekomst alleen maar meer last verwacht ik.

Ohjee...iemand die onderbouwd probeert Skatermarvin aan het squatten te krijgen...

giphy.gif


Best wel lekker... ...als je de rijstwafel eronder uit peutert. :D

Kappûh nou hè?! :hahaha:
 
Ook sterkte met de rug :thumb:
 
Back
Naar boven