- Waardering
- 7.138
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Jij mag datJe weet toch dat ik spuitelf ben en dat het dus niet gek is dat ik de vraag dan voor de 11e keer stel?![]()

Ik las even snel 'je weet toch dat ik spuitlief ben...'En wat is een spuitelf?
![]()

Juist dan telt het nog~! Het is niet voor niks "straf"cardio!Telt strafcardio nog als je het de ochtend na de cheat doet?

Echt een stevige cheat was het niet..blijkbaar was ik gewoon full of shit!Kan je zoal eens hebben na een stevige cheat icm testo![]()

Geen gebak, wel wat snoepjes..pak ehm beet 8 apekoppen op denk..Kan je vandaag mooi weer wat meer eten. Er zal vast wel gebak zijn op werk.

) ss 21kg: 8 (easy!)
) ss 28kg: 8 (nice
)
) ss 35kg: 8 (1f.
)
)
)
)
) ss 30kg: 15
) ss 35kg: 15 (underhand
)
) ss 12kg: 10 (kut MMC
)
) ss 12kg: 10 (mèèh)
) ss 12kg: 10 (voel me traps een beetje)
), 10 (Krááámp!)
)

(Mèèèèh, 1 apekop minder, want opgegeten..en kut training..)Nope..smeerpijperij eerste klas

Wakkert je vrouwelijk hormoon aan zeker.

Lekker opgejaagd cursus hebben vandaag..

Wat is nu een contest zonder Marvin?

In ieder geval levendige discussies over mensen die zichzelf op het laatst hoge punten gaan geven

PreciesIn ieder geval levendige discussies over mensen die zichzelf op het laatst hoge punten gaan geven![]()

Good memories.

De zweet-training van vanmiddag!
)
)
)
), 6 (1f.), 5 (jezus
)
)
), 6 (2f.
)
)
), 8 (de t*ring
)
)
)
)
)

(Best prima eigenlijk)Lekker gerowd en gecurld Marv! Toevallig ook al proteinbars van Prozis gehad?