Fitness Seller

Sticky Metabolisme: aankomen en afvallen

Vochthuishouding, altijd interessant met de zomer in aankomst :D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.302
ik spam m hier nog even een keertje schaamteloos, omdat ie dan bovenaan de nieuwe pagina staat:

Als iemand een heel leuk onderwerp kan noemen doe ik er vandaag misschien nog een. GO!!

Of verband tussen voeding en acne?

Dat van de carb/vet ratio is mij nog steeds niet helemaal duidelijk JW. Je beïnvloedt je hormonen hiermee?

Terugkomend op dat > carbs < vetten. Dat is toch eigenlijk interessant in de cut? Gezien je in de bulk sowieso genoeg carbs tot je krijgt en het niet bevorderlijk is maanden low fat te zitten.

Bijvoorbeeld de eerste 4 weken van een 10-12 weekse cut zou t een goede toepassing zijn.

De bro science bij intermittent fasting

• Like
Waarderingen: Mout
ik spam m hier nog even een keertje schaamteloos, omdat ie dan bovenaan de nieuwe pagina staat:

Als iemand een heel leuk onderwerp kan noemen doe ik er vandaag misschien nog een. GO!!
Om nog ff door te gaan op kelei. Gister zei je dat gluconeogenese alleen plaatsvindt bij een groot kcal tekort en low carb. Wat gebeurt er dan met een protein overschot tijdens een bulk? Ik las ook een onderzoek dat proteïne ook in een groot surplus niet bijdraagt aan vetopslag enkel aan vvm. Ik vind dit lastig te geloven in het geval van gevorderde krachtsporters. Wat denk jij?

Om nog ff door te gaan op kelei. Gister zei je dat gluconeogenese alleen plaatsvindt bij een groot kcal tekort en low carb. Wat gebeurt er dan met een protein overschot tijdens een bulk? Ik las ook een onderzoek dat proteïne ook in een groot surplus niet bijdraagt aan vetopslag enkel aan vvm. Ik vind dit lastig te geloven in het geval van gevorderde krachtsporters. Wat denk jij?
Zou je lichaam energie weggooien?

in

Ben ook wel benieuwd naar vochthuishouding en wat praktische tips om er all day every day zo ripped als jw uit te zien :$

Invloed van macros, water, zouten, cortisol, etc? Ik weet er eigenlijk het minst van tov alle rest.

Vochthuishouding ^^

Laat eens wat horen met betrekking tot voedinginname afgestemd op je bloedgroep.

In hoeverre merken mensen wat van die blue light filter op je mobiel bijv?
Heb soms wel moeite met in slaap komen, wellicht een idee dan

Terug
Naar boven