Fitness Seller

Stefan's log (still ecto)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Lekkere pull-ups:)

Je moet bij het zakken met de DL goed door je knie-en zakken. Miss komen je bovenbenen wel paralel met de grond. net als bij squat. zal wel minder zijn natuurlijk. Maar als je daardoor rechte rug behoud. Das wel belangrijkst idd.

• Topic Starter Topic Starter
Thanks, heb zelf een soort pullup ding gemaakt;p is maar 1m 50 hoog dus moet wel bene kruisen.

DL ga ik denk ik is een paar weken op 70-80kg pakken misschien wel 10 reps ofzo. goed die techniek erin krijgen.

Ziet er best goed uit als ik dat zo lees. Welke grip gebruik je bij je DL. Mss is het wijs om 2 ondersteunende oef voor je onderrug te doen, zoals goodmornings en hyperext. Als je die vooraf doet is je onderrug al warm voor je gaat dl-en.:)

Ziet er best goed uit als ik dat zo lees. Welke grip gebruik je bij je DL. Mss is het wijs om 2 ondersteunende oef voor je onderrug te doen, zoals goodmornings en hyperext. Als je die vooraf doet is je onderrug al warm voor je gaat dl-en.:)

Gebruik gewoon normale grip bij DL. Grip is al wel sterk verbeterd, kon vroeger amper de 70kg houden en heb nu nog geen last van grip bij 120kg.
Ik ga is goodmornings proberen!

Net beentjes gepakt!

Squat

10x50kg
5x70kg
4x85kg
7x90kg PR!!! Super lekker
6x80kg

leg extensions

3x10x60kg

Leg curls

3x10x50kg

Left arm dumbbell preacher curl

10x12kg
10x12kg
8x12kg

Left arm rope pushdown

10x10kg
6x10kg
8x7,5kg

Lekkere squats!! Waarom alleen linker arm trainen? Omdat ikme gister dood schrok toen ik me armen is ging opmeten. Rechts 38 cm koud en links 36cm koud:eek:

Ga nu na me been training 1 oefening voor bicep en tricep voor me linker arm doen. Hopelijk trekken ze een beetje bij!

Kolere die squats. 1Rm over de 100kg:) gratz
en kolere 2cm is veel verschil. Miss dat je net op verkeerd moment hebt gemeten en dat wel meevalt.
Mijn armen zijn nog niet eens 35cm><

Goede squats kerel !! Ga zo door :d

Kolere die squats. 1Rm over de 100kg:) gratz
en kolere 2cm is veel verschil. Miss dat je net op verkeerd moment hebt gemeten en dat wel meevalt.
Mijn armen zijn nog niet eens 35cm><

Haha thanks man. Heb geen zin om 1rm te doen, dus er komt vanzelf 5x100kg squat haha;p

2cm is echt een huge verschil! je ziet het ook wel op foto's en heb die altijd al gehad:S Ik dacht dat het wel weer zal bijtrekken na een tijdje trainen, maar dat is dus niet het geval:(

Goede squats kerel !! Ga zo door :d

Dankjewel man, squats gaan echt heerlijk de laatste tijd:)

Nice squats man :D,
Maar waarom dan zo'n lage leg curls?

concentreer je niet op het gewicht bij isolatie-oefeningen, maar op de uitputting en contractie van de spier, die leg curls zijn fine

Doel voor 2012:

85kg 15%

In april ga ik mini cut inzetten, zodat ik op ongeveer 12% sta in zomer. Daarna natuurlijk weer keihard bulken!

Doe je een riem om bij de Squat

mooie squats heb je man ! 90kg moet ik ook eens na toe werken maar ik doe niet altijd super zwaar op squats

Gister nog getraind:)

Borst en triceps

Benchpress

10x50kg
5x70kg
5x65kg
5x65kg

Dumbbell flyes

3x10x14kg(volgende keer 16)

Incline dumbbell press

10x21,5kg
8x21,5kg
9x21,5kg

Tricep rope pushdown

10x25kg
8x25kg
7x25kg

Skullcrushers

10x30kg
10x25kg
10x25kg

Ging wel lekker opzich en heb nu ook goede spierpijn in borst:D

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven