MuscleMeat

Stefan's log (still ecto)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Kijk jonge zo hoort het :D

Jep;p ben nu alleen nog verkouden, hopen dat het morgen weg is en dan een keiharde rug training neerzetten!
 
Jep;p ben nu alleen nog verkouden, hopen dat het morgen weg is en dan een keiharde rug training neerzetten!

Als ik een beetje verkouden ben, ga ik alsnog :)
Ik ga vanmiddag een keiharde rug training neerzetten! :cool:
 
Net rug gepakt, geen deadlift want krijg steeds last van me onderrrug, volgende week komen ze weer denk ik:)

BOR

10x60kg
10x65kg
10x65kg
10x65kg

Pull-ups

8x
8x
6x

Latt pull down

10x50kg(kan niet zwaarder:mad:)
10x50kg
10x50kg

Barbell shrugs

15x50kg
15x70kg
15x70kg

Ging wel goed opzich alleen balen van die deadlifts!
 
Je was toch een keer met een vriend naar een gym geweest? Al plannen om je daar in te gaan schrijven?
 
Je was toch een keer met een vriend naar een gym geweest? Al plannen om je daar in te gaan schrijven?

Moet nog ff keertje vragen hoe duur het daar is, en ff bij mijn ouders zeuren of hun de helft kunnen betalen ofzo;p

Moet ook ff me rijlessen op vaste dagen gaan doen.
 
Sterke rug.
Die bor:bow2:

Op je latt pulldown kan je vast nog wel 5kg doen;) Die 50kg zal toch niet het uiterste max zijn wat zo'n fabrikant opgeeft lijkt me.
Miss kan je die kabel vervangen voor een sterkere? Mijn latt pulldown kan volgens boekje 80kg hebben. Heb nog nooit zwaarder dan 60kg aangehad tot nog toe dus ik kan nog wel ff.

*ik ben niet verantwoordelijk voor als der iets stuk gaat bij het proberen ervan haha:p*
 
Sterke rug.
Die bor:bow2:

Op je latt pulldown kan je vast nog wel 5kg doen;) Die 50kg zal toch niet het uiterste max zijn wat zo'n fabrikant opgeeft lijkt me.
Miss kan je die kabel vervangen voor een sterkere? Mijn latt pulldown kan volgens boekje 80kg hebben. Heb nog nooit zwaarder dan 60kg aangehad tot nog toe dus ik kan nog wel ff.

*ik ben niet verantwoordelijk voor als der iets stuk gaat bij het proberen ervan haha:p*

Haha thanks

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit heb ik zeg maar thuis, dus ik ben ook bang dat de paal kromtrekt of afbreekt als ik er meer op doe xd. Bij die leg extensions heb ik er al 10kg meer op, latt pulldown kan ook nog wel 10kg bij denk ik, volgende keer is proberen;p
 
hmm ik zie. This ook maar 1 paal. Dan is die van mij wat steviger ja.
Hoe kan je trouwens dat preachter ding op die manier gebruiken zoals op de foto?:P
 
hmm ik zie. This ook maar 1 paal. Dan is die van mij wat steviger ja.
Hoe kan je trouwens dat preachter ding op die manier gebruiken zoals op de foto?:P

Die latt pull down kan eruit, en dan kan je hem omwisselen voor die preacher curl ding, of gwn eruit laten voor legs:)

Maar ik begin uit dit ding te groeien, dus goede reden om naar de gym te gaan xd
 
Ga ook maar is volgen leeftijdsgenoot!
 
DEMIAN! Hoeveel heeft dat ding gekost stefan?
 
100 euro xd
en heb later nog voor 100 extra gewichten erbij gekocht

dus in totaal 200 euries

Net beentjes gepakt

Squat

10x50kg
5x70kg
5x80kg
5x90kg
4x90kg

Leg extensions

4x12x60kg

Leg curls

10x50kg
8x52,5kg
8x50kg

Seated calve raises

3x15x60kg

Ging wel aardig;p
 
Oh dan valt nog wel mee dan.

Nette squats man :), Ik ga vandaag beentjes doen moet hard aan gewerkt worden :cool:
 
Laatst bewerkt:
Oh dan valt nog wel mee dan.

Nette squats man :), Ik ga vandaag beentjes doen moet hard aan gewerkt worden :cool:

Ja valt wel mee, denk dat ik er wel 250 voor kan vangen alles bij elkaar.

Succes met de benen.

Net weer voor een hele week nasi gemaakt:)

100 gram kip en 60 gram ongekookte rijst per dag:)
 
Ik ga volgen, kan ik wat van leren, ik moet jou en fransie ooit inhalen.
 
Ja valt wel mee, denk dat ik er wel 250 voor kan vangen alles bij elkaar.

Succes met de benen.

Net weer voor een hele week nasi gemaakt:)

100 gram kip en 60 gram ongekookte rijst per dag:)

Beentjes zijn helemaal op :rolleyes:
 
Gezellig man:) Haha ga je ook flexcup 2013 doen?

Ik zou wel willen, maar mijn moeder vindt BB'ers 'homo's'. Toen kwam ik met Arnold Schwarzenegger, waarvan ze zei dat hij ook een mietje is haha.
Mijn pa heeft er verder niet veel problemen mee. De kans dat ik aan Flex Cup 2013 meedoe is er, maar ik heb vanaf de eerste x dat ik ging fitnessen gezegd dat ik alles zelf wil doen, dus ook later geen kuurtjes en alle informatie qua training en voeding zelf wil bemachtigen. Kleine kans dat ik zonder trainer op Flex Cup sta lijkt me dan haha.
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven