AndroidHealthClinic

Stefan's log (still ecto)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Sterke BB curl.:)

• Topic Starter Topic Starter
Ik had trouwens gyno onder mijn linkertepel, nu voor een paar weekjes, maar volgens mij trekt het al weg:) Ben echt blij als het weg is, zon dikke tepel staat echt niet mooi haha;p

Ik had trouwens gyno onder mijn linkertepel, nu voor een paar weekjes, maar volgens mij trekt het al weg:) Ben echt blij als het weg is, zon dikke tepel staat echt niet mooi haha;p

Ow dus die frontpic komt nu pas. Ik dacht al wrrm die niet meteen in je beginpost:p

Oke jongens front pics:)

front double bicep:

255m9vk.jpg

Most musculair (soort van;p)

54856e.jpg

vp valt nog redelijk mee voor in de bulk. Ben nu weer lekker massa aan het aanzetten:)

Train sinds eind april, dus nu iets meer als 8 maanden.

Sorry voor slechte kwailiteit, zijn met me mobiel gemaakt en met slechte belichting word het er niet beter op.

leuk logje, I follow

Je boekt aardig wat vooruitgang maat, Keep it up! :D

Die vleugels worden aardig breed man. stoer:)
Schouders en armen gaan ook erg goed zie ik.

Net rug aangepakt

Deadlift

10x50kg
5x90kg
3x110kg
4x100kg
3x100kg

BOR

10x50kg
10x60kg
8x65kg
9x60kg

Dumbbell rows

3x10x30kg

Latt pull down

10x50kg
9x50kg
8x50kg

BB Shrugs

10x50kg
10x50kg
12x50kg

Deadlifts gingen zwaar k*t vond ik zelf, lift een beetje met bolle rug , dus ik ga weer met laag gewicht beginnen en rustig opbouwen. Rest ging lekker:D

Laatst bewerkt:
Nice bor's, maar die shrugs kunnen toch wel wat hoger :D?

Vind je shrugs& latpulldown wat laag. verder goede training.

Nice bor's, maar die shrugs kunnen toch wel wat hoger :D?

Dankje, was eerste keer dat ik shrugs doe, en vind het nogal irritante oefeningen want de barbell schuurt precies lang me zak:p

Vind je shrugs& latpulldown wat laag. verder goede training.

Dankje, ja latt pull down gaat nu helemaal op techniek, wss ligt dit ook aan mijn latt pull ding;p hij faalt een beetje en mag maar tot 50kg. Ik ga morgen denk ik ff bij de sportschool kijken en vragen wat de kosten zijn.

This wel aan de foto's te zien. Je rug is echt sterk. je roeit al een eind weg.
Die onderrug word zelf wel sterker en gaat je DL ook omhoog:) En idd. techniek is toch veel belangrijker.

Bij latt pulldown doe ik nog geen 30 reps met 50kg strict haha.
Jaloers op je rug!

This wel aan de foto's te zien. Je rug is echt sterk. je roeit al een eind weg.
Die onderrug word zelf wel sterker en gaat je DL ook omhoog:) En idd. techniek is toch veel belangrijker.

Bij latt pulldown doe ik nog geen 30 reps met 50kg strict haha.
Jaloers op je rug!

Bedankt man:D

Ik zal binnenkort is lat spread pic maken. Morgen ga ik dan eindelijk is in een gym kijken! Heb al op foto's gezien dat ze daar van alles hebben, squat rek, cable cross over en nog meer. Dus word heerlijk trainen.

DL en lattpulldown ben ik ooknog niet helemaal trots op. Ik deadlift pas 1x130 kg, maar ga nu eerst op techniek trainen , gewicht komt vanzelf.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven