AndroidHealthClinic

Stefan's log (still ecto) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Ik zou wel willen, maar mijn moeder vindt BB'ers 'homo's'. Toen kwam ik met Arnold Schwarzenegger, waarvan ze zei dat hij ook een mietje is haha.
Mijn pa heeft er verder niet veel problemen mee. De kans dat ik aan Flex Cup 2013 meedoe is er, maar ik heb vanaf de eerste x dat ik ging fitnessen gezegd dat ik alles zelf wil doen, dus ook later geen kuurtjes en alle informatie qua training en voeding zelf wil bemachtigen. Kleine kans dat ik zonder trainer op Flex Cup sta lijkt me dan haha.


:mad::mad:
Mijn moeder vind het juist wel leuk :)
Als ik weer iets moet bestellen zegt ze oh kom maar dan pak ik even mijn random reader! :)
 
Laat haar gewoon Branch Warren- One of a Kind zien. Als ze dat een mietje vind weet ik het ook niet meer.
 
Laat haar gewoon Branch Warren- One of a Kind zien. Als ze dat een mietje vind weet ik het ook niet meer.

Dan zegt ze; bah, ziet niet uit. Zegt ze nu al. Dan zeg ik wel keihard in haar gezicht, fijn, maar t boeit me vrij weinig, ik voel me er goed bij. This is just the start.
 
Hoelang train je nu stefan?

Ik heb foto's van eind april, maar train sinds begin mei. Dus nu 9 maanden:)

Ik zou wel willen, maar mijn moeder vindt BB'ers 'homo's'. Toen kwam ik met Arnold Schwarzenegger, waarvan ze zei dat hij ook een mietje is haha.
Mijn pa heeft er verder niet veel problemen mee. De kans dat ik aan Flex Cup 2013 meedoe is er, maar ik heb vanaf de eerste x dat ik ging fitnessen gezegd dat ik alles zelf wil doen, dus ook later geen kuurtjes en alle informatie qua training en voeding zelf wil bemachtigen. Kleine kans dat ik zonder trainer op Flex Cup sta lijkt me dan haha.

Ik heb ook geen trainer, maar train ook nog niet bij een sportschool, mijn moeder vind bodybuilders ook niet mooi, maar dat zal ik toch wel nooit behalen zo groot. Later ga ik wel kuurtjes doen, rond me 21ste wil ik gaan beginnen, heb dan nog de kans om echt groot te worden:)
 
eerst even mooi 4 jaar natty trainen eh! :)
 
Klopt haha, maar tot die tijd kunnen we ons allemaal met elkaar vergelijken in trainingstijd!
 
Haha ja, maar AAS is ook geen wondermiddel, stel ik zit rond de 95kg @ 10% voor dat ik ga kuren, Ik heb dan al redelijk veel massa, en zal denk ik met AAS niet zo super veel gainen, misschien 5kg in me eerste kuurtje en dan zal het als snel omlaag lopen;p
 
Net borst en triceps gepakt:)

Benchpres

10x50kg
8x60kg
8x65kg
8x65kg
7x65kg

Dumbbell flyes

10x16kg
8x16kg
8x16kg

Dumbbell pres

10x24kg
8x24kg
7x24kg

Tricep rope pushdown

10x25kg
10x25g
8x25kg

Push ups

10x
10x
10x

Ging wel lekker opzich, maar dat zoldertje waar ik train is het even koud als buiten, en dat is dus -5 graden, koud!!!!!!!!!!
 

Goede training maar die -5! :mad:
Bij ons was de wc bevroren konden dus niet meer doorspoelen xDD:p
Net ff wat werk gedaan en nu doet die het weer
 
Pff moet je wel goed motiverend zijn om met dit weer op die zolder te trainen.
Sterke dumbbell press:) Jij hebt wel goede verhouding met je BP geloof ik.
Die is bij mij nog beetje ver te zoeken:P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven