XXL Nutrition

Stefan's log (still ecto)

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Dankjewel:)

Ik gebruik alleen whey perfection, wil nog wachten met pre workout tot ik aan een soort van max zit en dan weer gaan knallen, dan later misschien ook nog creatine doen. Maar voor nu is alleen whey genoeg:)

Sterke training:thumb: Dikke MP hoor.
Ik heb ook alleen whey protein. En voor de 2e x nu dextrose. Dat is zoo verslavend lkkr(A) en goedkoop
K ga ff googlen over pre workout. snap de ballen nie van.

Heb je trouwens zo'n officiele stang of 1tje van 10kg? die heb ik namelijk:P

Sterke training:thumb: Dikke MP hoor.
Ik heb ook alleen whey protein. En voor de 2e x nu dextrose. Dat is zoo verslavend lkkr(A) en goedkoop
K ga ff googlen over pre workout. snap de ballen nie van.

Heb je trouwens zo'n officiele stang of 1tje van 10kg? die heb ik namelijk:P

dextrose lijkt me ook wel chill, misschien binnenkort kopen, heb een stang van 10kg, die kan volgens mij nog wel wat gewicht aan, bij 130kg deadlift buigt hij nog niet door.

dextrose lijkt me ook wel chill, misschien binnenkort kopen, heb een stang van 10kg, die kan volgens mij nog wel wat gewicht aan, bij 130kg deadlift buigt hij nog niet door.

Oke heb ik ook. Mijnes kan 150kg. K zie nu ook stangen van zelfde gewicht die 200kg kunnen. Denk dat ik die maar haal in nieuwe jaar. Ook omdat die bijna 2x zoveel schijfopname hebben als wat mijn stang nu heeft.

Oke heb ik ook. Mijnes kan 150kg. K zie nu ook stangen van zelfde gewicht die 200kg kunnen. Denk dat ik die maar haal in nieuwe jaar. Ook omdat die bijna 2x zoveel schijfopname hebben als wat mijn stang nu heeft.

Ik heb nog wel genoeg ruimte op mijn grote stang;p gebruik nu nog niet eens de helft aan schijfopname.

Net rug getraind:)

Deadlift

10x30kg
10x70kg
6x110kg
1x130kg
0x140kg(fail)

BOR

10x50kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg

Dumbbell row

10x22kg
12x27kg
12x31kg
12x31kg

Latt pull down wide

12x40kg
12x40kg
12x40kg

Latt pull down small(handpalmen naar binnen)

12x40kg
12x40kg
12x40kg

Lekkere training, heb vandaag iets mee getraind op pomp bij me lats, dus iets lager in gewicht gegaan, nu weer langzaam opbouwen. Deadlift ging wel lekker, maar jammer van die 140 fail, kreeg hem 5-10 cm van de grond af haha!

Beentjes:)

Squat

10x30kg
10x60kg
5x80kg
10x70kg
8x70kg

Leg extensions

10x40kg
12x60kg
12x60kg
10x60kg

Leg curls

10x40kg
10x45kg
10x45kg
9x45kg

Calf raises

20x80kg
20x85kg
20x85kg

Ging wel lekker, squat techniek bij 80kg gaat slecht, dus maar even 70 gepakt, daar ga ik ook kapot op:)

Lekkere trainingen met een pittige SQ.:)

dat komt wel , gewoon zo door gaan!!

Gaan ik zeker doen:)

Net borst en tricpes gedaan.

Benchpress
10x50kg
10x60kg
8x65kg
6x65kg
9x60kg

Dumbbell flyes

10x16kg
10x16kg
10x16kg

Inclinde dumbbell press

10x19,5kg
8x19,5kg
7x19,5kg

Tricep rope pushdown

10x20kg
10x25kg
8x25kg
7x25kg
10x20kg

Lying tricep extensions

10x20kg
10x25kg
8x25kg
8x25kg

Was wel lekker, maar moest een beetje lang rust houden omdat ik een stukje chocola van een letter op had voor de training, werd misselijk, poep sinterklaas:p

Lolololol.
Lekkere BP, gewoon lekker doorgaan ! :D

Gister niet kunnen trainen, dus vandaag bicep en schouders gedaan:)

Schouders

MP

10x30kg
10x40kg
8x42kg
6x42kg

Side raises

10x10kg
10x11kg
10x11kg
10x11kg

Upright rows

10x30kg
8x40kg
10x35kg
10x35kg

Concentration curl

10x10kg
10x14kg
10x14kg
8x14kg

Preacher curl

10x30kg
10x30kg
9x30kg

Preacher curl iets lager gepakt omdat me biceps al kapot waren van concentration curls haha. maar was wel lekkere training voorderest.

Mooie trainingen elke x weer:)
Turn je tussendoor ook nog?

Mooie trainingen elke x weer:)
Turn je tussendoor ook nog?

Dankje:) ja ik turn op woensdag en zaterdag, dus is best wel zwaar zo. woensdag turn ik 2 uurtjes en zaterdag 3. Heb vandaag maar training overgeslagen want voel me niet zo lekker en heb om de een of andere reden overal spierpijn, kan ook nog komen van zware krachttraining bij turnen zaterdag.

Nette traning van Zondag, bij ons is die alleen in de ochtend open dus voor mij geen zaterdag en zondag trainen ( als ik sochtends moet lig ik nog half te slapen in de gym :D)

Nette traning van Zondag, bij ons is die alleen in de ochtend open dus voor mij geen zaterdag en zondag trainen ( als ik sochtends moet lig ik nog half te slapen in de gym :D)

Haha dat heb ik ook als ik in de ochtend train, ben in de avond ook gewoon veel sterker, ik ga meestal rond 8 uur trainen, misschien beetje laat, maar tot nu toe gaat het goed:)
Sta nog steeds op 76kg, maar wel een stuk meer massa zag ik al, dus moet ik in vet zijn gezakt, lijkt me wel raar;p
Dus vanaf morgen weer knallen met eten, ben nog beetje ziek.
Dus weer geen training vanavond denk ik, ach ja rust is ook goed;p

Haha dat heb ik ook als ik in de ochtend train, ben in de avond ook gewoon veel sterker, ik ga meestal rond 8 uur trainen, misschien beetje laat, maar tot nu toe gaat het goed:)
Sta nog steeds op 76kg, maar wel een stuk meer massa zag ik al, dus moet ik in vet zijn gezakt, lijkt me wel raar;p
Dus vanaf morgen weer knallen met eten, ben nog beetje ziek.
Dus weer geen training vanavond denk ik, ach ja rust is ook goed;p

Was vorige week ook 2 dagen flink ziek in totaal 7 keer moeten overgeven.
Zelfs al met water drinken moest ik 5 min later alles weer uitkotsen :eek:

Gewicht zelfde nu dus. Alleen staat het jou stukken beter;P
Heb vandaag weer mijn kwark en cashewnoten ingeslagen. Die zijn wel duur. 2.20 euro per 150gram:S

Was vorige week ook 2 dagen flink ziek in totaal 7 keer moeten overgeven.
Zelfs al met water drinken moest ik 5 min later alles weer uitkotsen :eek:

Gelukkig geen overgeven erbij, dan loop je flink wat kcal mis;p Alleen nog beetje keelpijn nu, dus morgen gwn weer 3500 kcal naar binnen gooien:)

Gewicht zelfde nu dus. Alleen staat het jou stukken beter;P
Heb vandaag weer mijn kwark en cashewnoten ingeslagen. Die zijn wel duur. 2.20 euro per 150gram:S

Ik koop altijd ongezouten pinda's, stuk goedkoper en volgens mij niet zoveel slechter. Vind ze ook een stuk lekkerder. Kwark voor 65 cent bij de aldi. Morgen weer kip inslaan.
Haha gewicht komt vanzelf, ben nog lang niet tevreden, wil over 10 jaar ofzo tegen de 110kg staan haha;p Wss heb ik dan al verschillende kuurtjes achter de rug.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven