stefanbegint
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 37
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 84kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sterke trainingDikke MP hoor.
Ik heb ook alleen whey protein. En voor de 2e x nu dextrose. Dat is zoo verslavend lkkr(A) en goedkoop
K ga ff googlen over pre workout. snap de ballen nie van.
Heb je trouwens zo'n officiele stang of 1tje van 10kg? die heb ik namelijk![]()
dextrose lijkt me ook wel chill, misschien binnenkort kopen, heb een stang van 10kg, die kan volgens mij nog wel wat gewicht aan, bij 130kg deadlift buigt hij nog niet door.
Oke heb ik ook. Mijnes kan 150kg. K zie nu ook stangen van zelfde gewicht die 200kg kunnen. Denk dat ik die maar haal in nieuwe jaar. Ook omdat die bijna 2x zoveel schijfopname hebben als wat mijn stang nu heeft.

Mooie trainingen elke x weer
Turn je tussendoor ook nog?
ja ik turn op woensdag en zaterdag, dus is best wel zwaar zo. woensdag turn ik 2 uurtjes en zaterdag 3. Heb vandaag maar training overgeslagen want voel me niet zo lekker en heb om de een of andere reden overal spierpijn, kan ook nog komen van zware krachttraining bij turnen zaterdag.Nette traning van Zondag, bij ons is die alleen in de ochtend open dus voor mij geen zaterdag en zondag trainen ( als ik sochtends moet lig ik nog half te slapen in de gym)

Haha dat heb ik ook als ik in de ochtend train, ben in de avond ook gewoon veel sterker, ik ga meestal rond 8 uur trainen, misschien beetje laat, maar tot nu toe gaat het goed
Sta nog steeds op 76kg, maar wel een stuk meer massa zag ik al, dus moet ik in vet zijn gezakt, lijkt me wel raar;p
Dus vanaf morgen weer knallen met eten, ben nog beetje ziek.
Dus weer geen training vanavond denk ik, ach ja rust is ook goed;p

Was vorige week ook 2 dagen flink ziek in totaal 7 keer moeten overgeven.
Zelfs al met water drinken moest ik 5 min later alles weer uitkotsen![]()

Gewicht zelfde nu dus. Alleen staat het jou stukken beter;P
Heb vandaag weer mijn kwark en cashewnoten ingeslagen. Die zijn wel duur. 2.20 euro per 150gram:S