- Waardering
- 115
- Lengte
- 1m98
- Massa
- 86kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha dat goal heb ik ook. Niet tevreden zijn tot ik 3 cijfers op die weegschaal zie
We gaan ervoor.
Maar met die cijfers word het dus niet profesioneel turnen lijkt me haha.
Ps heb mijn noten ook ongezout. zal weleens bij andere supermarkten kijken.
Mijn kwark is 90 cent per 500gram.

Haha dat goal heb ik ook. Niet tevreden zijn tot ik 3 cijfers op die weegschaal zie
We gaan ervoor.
Maar met die cijfers word het dus niet profesioneel turnen lijkt me haha.
Ps heb mijn noten ook ongezout. zal weleens bij andere supermarkten kijken.
Mijn kwark is 90 cent per 500gram.
90 cent!
ik betaal ook idd 65 cent per bakkie, me moeder haalt altijd 2*6 bakjes.
Nu maar eerst ff de nasi van zondag opwarmen![]()

Gwn bij de aldi die kwark halen, nope 100kg word geen turnen meer denk ik ;p Maar stop daar mee als ik 20 ben ofzo, ik ga cutten bij de 80-82kg, dus gwn in april paar procent bf wegwerken, zodat ik rond de 10-11% kom, das wel mooi, Weeg dan wss minder als 75kg, en dan gaat turnen nog wel goed, want heb dan ook meer kracht dan ik nu zou moeten hebben haha.
Ik ga denk ik ook is beginnen met rijst erbij, 60gr ongekookte rijst ofzo, heb wel is paar keer 100 gram ongekookt geprobeerd, maar krijg dat echt niet weg, misschien wel met nasi kruiden erbij. Binnenkort is klaarmaken.
Moet zeggen dat het nu erg slecht met mijn voedingsschema gaat. Loop veel te cheaten met koeken enzo, niet goed![]()

Vaak koop ik van die kant en klare bakjes stuk of 4.
Dat ik 150 gram rijst per bakkie, kip apart bakken sausje erdoorheen en klaar![]()
paar trainingen terug zat je met bp best hoge reps
probeer gewoon 5x5x60kg , lekker licht
en dan steeds verhogen![]()
vanavond borst en triceps training, dus komt goed haha
ik koop van die zakjes van 250gram gezouten pinda's bij de borrelnootjes, kost 70-80 cent van huismerk.
als ik thuis ben spoel ik ze af en op school eet ik ze gewoon gezouten, voor die paar gram zout...
en goed bezig man! ik ga je beginnen volgen![]()

Laag op compounds en 8-10 op assistanceNet borst een triceps gedaan
Benchpress
10x40kg
5x5x60kg
Dumbbell flyes
3x10x16kg
Dumbbell press
3x10x19,5kg
Triceps rope push down
10x20kg
10x25kg
8x25kg
6x25kg
CGBP
10x50kg
8x50kg
7x50kg
Ging wel lekker, maar weet nou niet of ik overal laag in reps moet gaan of alleen bij benchpres
Alleen echte mannen doen benchpress en CGBP op een dag haha;P
Net borst een triceps gedaan
Benchpress
10x40kg
5x5x60kg
Dumbbell flyes
3x10x16kg
Dumbbell press
3x10x19,5kg
Triceps rope push down
10x20kg
10x25kg
8x25kg
6x25kg
CGBP
10x50kg
8x50kg
7x50kg
Ging wel lekker, maar weet nou niet of ik overal laag in reps moet gaan of alleen bij benchpres
Alleen echte mannen doen benchpress en CGBP op een dag haha;P

Netjes man. Ik zie dat je cgbp bijna gelijk ligt aan je bp. Ik denk dat je met je bench binnenkort flink vooruit gaat.![]()

Moeten mekaar blijven opfocken he^^Kijken wie hem het eerst presst die 80 kgMoeten mekaar blijven opfocken he^^
Haha is goed, jammer genoeg bench ik maar 1 keer per week;p
dat is voldoende hoor.
als ik jou was zou ik de bench op kracht doen 5x5 ofzo en de rest van borst
4x8. en zo bij al je spiergroepen. de hoofdoefeningen op kracht en de rest op massa

net rug getraind
ook die 4x110 DL was wel lekker