- Waardering
- 1.387
Afhankelijk van wat je ervoor en erna eet zou je kunnen overwegen om het dubbele te nemen. Volgens mij beginnen de voordelen van het innemen van leucine bij 3,5 gram.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Afhankelijk van wat je ervoor en erna eet zou je kunnen overwegen om het dubbele te nemen. Volgens mij beginnen de voordelen van het innemen van leucine bij 3,5 gram.
). Heb er 1000kcal voor gerekend, vanavond dan maar geen aardappeltjes..Fixed
Welke variant doe je precies?
Row?Ub2 prima, rdl voelde wel wat zwaarder dan verwacht.
Dat is goed nieuws man! Daar word ik blij van..
Strikte uitvoering, staand in snatch grip. Volgens mij Klokov press genoemd. Doe de oefening voornamelijk om ub/schouder mobility te monitoren, alle eventuele gains zijn mooi meegenomen. Zou wel iets zwaarder kunnen gaan, maar doe liever rustige, gecontroleerde reps.

Wat is er vermoeid aan je heupen?mijn heupen voor frontsquat te vermoeid zijn om goede vorm te houden.
De spieren rondom. Als ik plaatjes bekijk gok ik op gluteus medius en tensor fascia latae, of iig dicht daarbij.
Herkenbaar.. zodra ik dingen ga doen als een single leg RDL na een Bulgarian is het echt hopeloos. Misschien doe ik iets verkeerd, maar na de deadlift voel ik de glute med helemaal niet.De spieren rondom. Als ik plaatjes bekijk gok ik op gluteus medius en tensor fascia latae, of iig dicht daarbij.
AbsoluutIs het voor unilaterale varianten niet moeilijker als de spieren vermoeid zijn deze correct uit te voeren?
ZekerIs die vermoeidheid op te lossen met meer reps, minder gewicht en/of andere oefening tussendoor doen
interessant.. daar ga ik eens verder naar kijken.
Persoonlijk voel ik de deadlift, mits goed uitgevoerd, ontzettend in m’n glutes. Alleen niet in de glute med..Als je de glutes wil voelen moetje wellich meer aan RDL, Glute Bridge en Hipthrust denken?
Thnx voor het delen van je gedachten, erg leuk..