Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Moeten moderators van onze topics afblijven?


  • Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Geen smallere plek kunnen vinden? Ik meet om mijn navel (nowhere near de smalste plek, die zit hoger) 81cm.
Nog niet gemeten. Zitten nu te wachten op de transfer naar de airport. Meetlint is al ingepakt..

Maar voor het idee (sorry voor de spam Darude)
IMG_20180906_105723.jpg
 
Training is de laatste tijd iets minder frequent...Kwam steeds iets tussen of had verminderde motivatie. Afgelopen zondag voor het laatst geweest, dus schaam mij diep...Morgen weer keihard tegenaan! Kan eerlijk gezegd ook niet wachten om half november weer naar de sportschool te gaan. Dat gaat steeds meer kriebelen. Hier een updatefotootje, hoe de 'shape' nu is. Voornamelijk rond dus (:D), ondanks dat ik inmiddels 42kg ben afgevallen. Ik stop nu met afvallen en heb sinds een aantal dagen mijn kcals omhoog geschroefd naar ca. 2500kcals.

IMG_1082.jpg IMG_1081.jpg
 
Training is de laatste tijd iets minder frequent...Kwam steeds iets tussen of had verminderde motivatie. Afgelopen zondag voor het laatst geweest, dus schaam mij diep...Morgen weer keihard tegenaan! Kan eerlijk gezegd ook niet wachten om half november weer naar de sportschool te gaan. Dat gaat steeds meer kriebelen. Hier een updatefotootje, hoe de 'shape' nu is. Voornamelijk rond dus (:D), ondanks dat ik inmiddels 42kg ben afgevallen. Ik stop nu met afvallen en heb sinds een aantal dagen mijn kcals omhoog geschroefd naar ca. 2500kcals.

Bekijk bijlage 435218 Bekijk bijlage 435219
Prima shape nog hoor kerel!

Kijk nou eens waar je vandaan komt en waar je nu staat:thumbs:
 
Ziet er goed uit man! Kun je trots op zijn!
 
Wow Darude, top man !
 
Prima shape nog hoor kerel!

Kijk nou eens waar je vandaan komt en waar je nu staat:thumbs:

Ziet er goed uit man! Kun je trots op zijn!

Wow Darude, top man !

Thanks guys!! :thumb:

Ik verwacht wel dat ik vanaf nu wat voller word, omdat ik mijn kcals heb opgeschroefd. Even goed monitoren wat dit doet. Als ik merk dat het (te) veel vet aanzet, dan ga ik lekker weer terug. Ben best tevreden hoe het nu is, hoef geen Schwarzeneggerrttt te worden :P
 
een dikke 40 kg afvallen en er dan zo uitzien, dat is echt een mooie prestatie. :thumbup:
nu inderdaad een beetje voller worden, rustig met de kcals, je weet hoe het moet.
tussen de 90 en 95 kg is een mooi gewicht op jou lengte.
wel een beetje door die gym heen blijven razen natuurlijk.
 
Je mag echt zo enorm trots zijn op dit resultaat!
Niets dan respect! :thumb:
 
een dikke 40 kg afvallen en er dan zo uitzien, dat is echt een mooie prestatie. :thumbup:
nu inderdaad een beetje voller worden, rustig met de kcals, je weet hoe het moet.
tussen de 90 en 95 kg is een mooi gewicht op jou lengte.
wel een beetje door die gym heen blijven razen natuurlijk.
Precies dit! Mooie woorden wederom Droopyy!
 
een dikke 40 kg afvallen en er dan zo uitzien, dat is echt een mooie prestatie. :thumbup:
nu inderdaad een beetje voller worden, rustig met de kcals, je weet hoe het moet.
tussen de 90 en 95 kg is een mooi gewicht op jou lengte.
wel een beetje door die gym heen blijven razen natuurlijk.

Thanks Droopyy...waardeer ik echt! :thumb: 95kg klinkt heel eng, maar indien dit spiermassa is, kan ik er mee leven :D

Je mag echt zo enorm trots zijn op dit resultaat!
Niets dan respect! :thumb:

Dank je wel Marina! :thumb:

Mooie blokjes Ruudje, mag je echt trots op zijn :thumb:
En nu: :whip:

Thanks Neet! :thumb:

Precies dit! Mooie woorden wederom Droopyy!

Ja, ben ook wel tevreden...maar anderzijds ook bang om gewicht aan te zetten.
 
Training van afgelopen vrijdagavond...Nog steeds niet in staat om normaal te lopen :roflol: Die airsquats waren KILLING!! :fire:

Uiteindelijk igelukt om 4 rondes af te maken...Muscle-ups waren scaled, met een verstelbare bar net boven borsthoogte :o

upload_2018-10-15_9-44-23.png
 
Klinkt allemaal heel eng. Muscle up is toch iets wat maar weinig mensen kunnen?
 
Back
Naar boven