Fitness Seller

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Echt tof man!!:D

Grappig, lijkt meer een kinderspeeltje. Ik moest lachen toen je gewoon over dat “muurtje” heenstapte i.p.v. een beetje moeite te doen. ...dat lachje toen je struikelde... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.903

Ja, was vet joh haha...Smakte wel hard op de grond hoor. Met m'n rug...kolere! :D

Grappig, lijkt meer een kinderspeeltje. Ik moest lachen toen je gewoon over dat “muurtje” heenstapte i.p.v. een beetje moeite te doen. ...dat lachje toen je struikelde... :D

Kinderspeeltje? Haha...was 400 meter stormbaan kerel. Ja, sommige onderdelen ging ik niet vol in. Waren best nog veel kids op de baan, dus kon niet voluit gaan. Dan waren er dooien gevallen :roflol:

Ja en de dames hebben me een aantal keer flink uitgelachen inderdaad :hahaha: Hey, maar opa heeft het gedaan..zij stonden erbij en keken ernaar ;)

• #2.905
Workout van gisteren...Lekker zweten :zweet:

Hey Ruud, is deze van jou?

D66A17AF-7A3F-460C-A394-92FD09C3B6BC.png

Het is nu ruud_going_crossfitt_and_came_back_with_hanging_feet

• #2.910
Dat zijn een hoop ikoontjes :p
Goeie vakantie!

• #2.914
Dussss...weer terug van vakantie, in het vertrouwde kikkerlandje. Jezus, wat is het hier koud :hahaha: Gisteren zat ik nog in 39-42 graden... :zweet: Heerlijk!

Even een updatetje dan maar...ik ben welgeteld 0 kilo aangekomen :roflol:

Paar keer om 7:15 uur hardgelopen, iedere dag minstens 3 uur gezwommen en 4x naar de gym geweest. Verder :eating: en :zuip: en zonnen...:cool: Geen rare dingen gedaan, op een paar goede avonden met cocktails na. Eten was flink on point (maar uiteraard niet afgewogen) . Rijst/pilaf, vis, kip, ei, groenten, kwark en salades. Op verschillende manieren bereid en niet per se in die volgorde ;)

Shape is nu als volgt...

Ik ben die donkere meneer...:D

49BFD57D-1D94-4AE0-93B4-ADBD3BBCB32D.jpeg 51AE0751-9338-4300-BDD1-BE28B54916AE.jpeg

Dussss...weer terug van vakantie, in het vertrouwde kikkerlandje. Jezus, wat is het hier koud :hahaha: Gisteren zat ik nog in 39-42 graden... :zweet: Heerlijk!

Even een updatetje dan maar...ik ben welgeteld 0 kilo aangekomen :roflol:

Paar keer om 7:15 uur hardgelopen, iedere dag minstens 3 uur gezwommen en 4x naar de gym geweest. Verder :eating: en :zuip: en zonnen...:cool: Geen rare dingen gedaan, op een paar goede avonden met cocktails na. Eten was flink on point (maar uiteraard niet afgewogen) . Rijst/pilaf, vis, kip, ei, groenten, kwark en salades. Op verschillende manieren bereid en niet per se in die volgorde ;)

Shape is nu als volgt...

Ik ben die donkere meneer...:D

49BFD57D-1D94-4AE0-93B4-ADBD3BBCB32D.jpeg 51AE0751-9338-4300-BDD1-BE28B54916AE.jpeg
Welkom terug! Ziet er goed uit kerel! Knap dat je niet bent aangekomen hoor, dat lukt mij echt nooit in de vakantie.

Goed gedaan zeg, 0 aangekomen, en toch genoten :thumb:

Nette benen ook!

Nice work! Respect hoor :)

• #2.919
Welkom terug! Ziet er goed uit kerel! Knap dat je niet bent aangekomen hoor, dat lukt mij echt nooit in de vakantie.

Thanks Andre en nog een verlaat gefeliciteerd! :hb:

Goed gedaan zeg, 0 aangekomen, en toch genoten :thumb:

Nette benen ook!

Thanks Neet, heb inderdaad genoten. Benen zijn oke, ik ben waarschijnlijk de enige vent ter wereld met grotere hamstrings dan quads :sad:

Thanks! :thumb:

Respect! Je bent echt goed bezig geweest.

Kun je niet meer dan trots op zijn! Nu gewoon weer lekker doorpakken:woot:

Thanks Marvin. Had eerlijk gezegd meer training verwacht, maar mag niet klagen. Ik cut/kut nog even verder de komende 2 maanden. Ga vanaf half oktober weer de sportschool in. Ben benieuwd of dat me meer brengt, dan de Crossfit nu, qua shape. We shall see... :flexbiceps:

Terug
Naar boven