MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
Goeie shape man. Helaas moet ik wel bij deze mededelen dat ik voortaan als enige echte Winner Of The Internet door het leven zal gaan.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.923
  • #2.924
Ladies en gentlemen...Ik moet dit toch even delen, want ben er stiekem wel erg trots op :o

Vanaf nu ga ik stoppen met cutten/afvallen en bouwen aan wat spiermassa :flexbiceps: Wil niet heel groot worden, want ben best tevreden met mijn fysiek, maar mag er wel een kilootje of 2 a 3 opplakken...als het maar geen vet is :D Zie wel waar het schip strandt.

Ik zat maar te wachten tot de foto in de lege ruimte na je eerste zin zich zou laden... :thinking:
Proficat dan maar :p

The shit has hit the fan! :eek: :D
Gefeliciteerd met de mijlpaal!

• #2.927
Ik geloof niet dat ik je begrijp, maar bedankt! :D
Aaah nee ok nu zie ik het. Misschien was er iets met instagram op dat moment want ik zag enkel een lege ruimte, nu ook de instagram-post. Leek dus alsof je gewoon de spanning wat wou opbouwen met lege ruimte naar je aankondiging terwijl ik wel degelijk op een foto zat te wachten. Als je nog volgt.

• #2.931
Tuurlijk! Ik ben ook weer iets omhoog geschoten in de bulk en toen weer naar beneden, je hebt nu de kennis en weet hoe je die moet toepassen. :)

Ja, dat is inderdaad wel fijn. In het begin is het heel eng om aan te komen, maar nu weet ik hoe (en dat) het er weer af kan. Kan niet wachten om de kcals een beetje op te schroeven, want 2.200 is toch wel erg weinig. Merkte het de laatste tijd ook wel aan m'n humeur :scold:

Helaas Kop, voor een (ex)fatty is het eigenlijk toch wel cutten 4 life...Maar de kcals een beetje opschroeven kan geen kwaad. Denk dat ik maar begin naar 2.500 door te zetten en dan zien wat er gebeurt. Maar dit doe ik pas, als ik weer in de gym ben :flexgrin:

I know Ruud. Ik heb diezelfde uitdaging ook wel hoor. Ik kwam gelukkig niet van zo ver als jij, maar toch een dikke 20kg. Angst om te snel weer vet te worden blijft. Mara het is zeker wel zoals @RaceRookie zegt.......je kent nu de klappen van de zweep, dus wees niet te bang!

• #2.934
I know Ruud. Ik heb diezelfde uitdaging ook wel hoor. Ik kwam gelukkig niet van zo ver als jij, maar toch een dikke 20kg. Angst om te snel weer vet te worden blijft. Mara het is zeker wel zoals @RaceRookie zegt.......je kent nu de klappen van de zweep, dus wees niet te bang!

20kg is net zo'n knappe prestatie hoor Kop! Ligt er maar net aan van welk gewicht je af komt ;) En ja, die angst blijft...

Kut4Life zullen we maar zeggen...

Maar 1 geruststelling; @Skatermarvin is als hij terugkomt van vakantie net zo zwaar als wij :roflol::roflol:

• #2.937
:D:D Gaat'ie weer het smalste punt van z'n taille opzoeken om te meten! :D

Waarschijnlijk meet 'ie z'n pols! :hahaha:

Gewoon met jezelf een maximum gewicht afspreken, zodra je die aantikt weer cutten. Dat werkt bij mij perfect.

Maximum gewicht is nog lastig, want als ik 95kg weeg en het is spiermassa, dan hoor je mij niet klagen...Maar ik zie tegenwoordig iedere kilo direct in de spiegel. Iets met je eigen lijf kennen, zeg maar... ;)

Terug
Naar boven