- Waardering
- 2.615
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 50kg
- Vetpercentage
- 35%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goeie shape man. Helaas moet ik wel bij deze mededelen dat ik voortaan als enige echte Winner Of The Internet door het leven zal gaan.
hebt moeten doen (
), maar die titel kan maar aan 1 iemand toebehoren...en dat ben ik uiteraard, als origineel titelwinnaar! 

Wil niet heel groot worden, want ben best tevreden met mijn fysiek, maar mag er wel een kilootje of 2 a 3 opplakken...als het maar geen vet is
Zie wel waar het schip strandt.Ik zat maar te wachten tot de foto in de lege ruimte na je eerste zin zich zou laden...
Proficat dan maar![]()

The shit has hit the fan!![]()
Gefeliciteerd met de mijlpaal!

Aaah nee ok nu zie ik het. Misschien was er iets met instagram op dat moment want ik zag enkel een lege ruimte, nu ook de instagram-post. Leek dus alsof je gewoon de spanning wat wou opbouwen met lege ruimte naar je aankondiging terwijl ik wel degelijk op een foto zat te wachten. Als je nog volgt.
Tuurlijk! Ik ben ook weer iets omhoog geschoten in de bulk en toen weer naar beneden, je hebt nu de kennis en weet hoe je die moet toepassen.Eens kijken of we het onder controle kunnen houden #Fat4life![]()

Tuurlijk! Ik ben ook weer iets omhoog geschoten in de bulk en toen weer naar beneden, je hebt nu de kennis en weet hoe je die moet toepassen.![]()

So true...voor een (ex)fatty is het eigenlijk toch wel cutten 4 life

I know Ruud. Ik heb diezelfde uitdaging ook wel hoor. Ik kwam gelukkig niet van zo ver als jij, maar toch een dikke 20kg. Angst om te snel weer vet te worden blijft. Mara het is zeker wel zoals @RaceRookie zegt.......je kent nu de klappen van de zweep, dus wees niet te bang!
En ja, die angst blijft... 

Gaat'ie weer het smalste punt van z'n taille opzoeken om te meten! 
Gewoon met jezelf een maximum gewicht afspreken, zodra je die aantikt weer cutten. Dat werkt bij mij perfect.
Gaat'ie weer het smalste punt van z'n taille opzoeken om te meten!
![]()

Gewoon met jezelf een maximum gewicht afspreken, zodra je die aantikt weer cutten. Dat werkt bij mij perfect.

of z'n p**mel 
Daar mag ie ook wel eens dringend wat massa aanzetten