Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Welkom terug kerel!Dussss....tijdje stil geweestInmiddels is mijn abo bij de Crossfit
afgelopen en heb ik helaas door rugklachten mijn laatste WOD gemist en al ruim een week niet (kracht) getraind. Gisteren voor het eerst sinds een half jaar terug in de 'gewone' sportschool, rustig aan i.v.m. nog gevoelige rug en uurtje cardio gedaan. Ik begin tot mijn schrik (geloof ik) weer een beetje vet aan te zetten rond mijn buik, dus wordt weer tijd om de cardio op te schroeven en weer wat op het eten te letten. Heb een aantal weken de touwtjes wat laten vieren. Niet veel aangekomen, maar ik lijk toch wat vetter...
Vanaf dit weekend weer knallen in de sportschool en vanaf maandag gaan we het voedingsschema maar weer eens uit het stof trekkenZal vanaf komende week ook weer wat actiever gaan loggen!
Tot laters![]()

Inmiddels is mijn abo bij de Crossfit
afgelopen en heb ik helaas door rugklachten mijn laatste WOD gemist en al ruim een week niet (kracht) getraind. Gisteren voor het eerst sinds een half jaar terug in de 'gewone' sportschool, rustig aan i.v.m. nog gevoelige rug en uurtje cardio gedaan. Ik begin tot mijn schrik (geloof ik) weer een beetje vet aan te zetten rond mijn buik, dus wordt weer tijd om de cardio op te schroeven en weer wat op het eten te letten. Heb een aantal weken de touwtjes wat laten vieren. Niet veel aangekomen, maar ik lijk toch wat vetter... 
Zal vanaf komende week ook weer wat actiever gaan loggen!