- Waardering
- 10.225
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
Lucht weegt toch niets?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lucht weegt toch niets?

Klinkt allemaal heel eng. Muscle up is toch iets wat maar weinig mensen kunnen?

Niet zo veel meer toch?

Nog een maandje...dan knallen we de sportschool weer door 
...met de nadruk op rond.

Ik ook niet hoor, ben wel een tijdje met 'negative' ring muscle ups bezig geweest..... maar omhoog .... zal ik wel nooit kunnen.Dat is inderdaad een heel moeilijke oefening Neet. Ik kan 'm ook niet hoor. Daarom doe ik 'm 'scaled', ofwel aangepast naar mijn niveau. Dan kan ik een klein sprongetje maken![]()
En vroeger zat daar nog een heuptas met 20 kg bij

Wow man, ik was even kwijt waar je precies vandaan kwam

Zolang er blokjes zijn ben je slank, herhaal dit 10x per dag in de spiegel tegen jezelf!Zekers...de blokjes zitten er nog, dus het valt allemaal mee. Maar als je van een uitgemergelde 88kg komt, dan is 91kg ineens weer zo veel![]()
Inmiddels is mijn abo bij de Crossfit
afgelopen en heb ik helaas door rugklachten mijn laatste WOD gemist en al ruim een week niet (kracht) getraind. Gisteren voor het eerst sinds een half jaar terug in de 'gewone' sportschool, rustig aan i.v.m. nog gevoelige rug en uurtje cardio gedaan. Ik begin tot mijn schrik (geloof ik) weer een beetje vet aan te zetten rond mijn buik, dus wordt weer tijd om de cardio op te schroeven en weer wat op het eten te letten. Heb een aantal weken de touwtjes wat laten vieren. Niet veel aangekomen, maar ik lijk toch wat vetter... 
Zal vanaf komende week ook weer wat actiever gaan loggen!
Gewoon back in the flow of things en het komt allemaal weer goed. Welkom terug.![]()
En thanks! Inderdaad een beetje stil...... lekker doorgaan maar een beetje rustig met die rug (ook niet in een stress schieten...)
Begrijp ik dat de WODs weer worden omgeruild met KT, of dat niet?