MuscleMeat

Shocking News Ruud staying FIT (or FAT?)!

Peiling Peiling Moeten moderators van onze topics afblijven?

• Totaal stemmers
    29
  • Peiling gesloten .
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.962
Dat is inderdaad een heel moeilijke oefening Neet. Ik kan 'm ook niet hoor. Daarom doe ik 'm 'scaled', ofwel aangepast naar mijn niveau. Dan kan ik een klein sprongetje maken :o
Ik ook niet hoor, ben wel een tijdje met 'negative' ring muscle ups bezig geweest..... maar omhoog .... zal ik wel nooit kunnen.
Nee, maar mijn bovenlijf wel! :D
En vroeger zat daar nog een heuptas met 20 kg bij :p

• #2.973
Tijd voor een nieuw vergelijkingsfotootje? :D

Staan wel wat foto's verspreid in mijn log...Heb alleen (jammer genoeg) geen begin foto, dus kan niet echt vergelijken. Had ook van tevoren eerlijk gezegd nooit kunnen dromen/hopen dat ik zo ver zou komen en er dus niet aan gedacht een begin foto te maken. Maar geloof me dat het vreselijk was! :roflol:

• #2.976
Dussss....tijdje stil geweest :o Inmiddels is mijn abo bij de Crossfit :lifter: afgelopen en heb ik helaas door rugklachten mijn laatste WOD gemist en al ruim een week niet (kracht) getraind. Gisteren voor het eerst sinds een half jaar terug in de 'gewone' sportschool, rustig aan i.v.m. nog gevoelige rug en uurtje cardio gedaan. Ik begin tot mijn schrik (geloof ik) weer een beetje vet aan te zetten rond mijn buik, dus wordt weer tijd om de cardio op te schroeven en weer wat op het eten te letten. Heb een aantal weken de touwtjes wat laten vieren. Niet veel aangekomen, maar ik lijk toch wat vetter... :eek:

Vanaf dit weekend weer knallen in de sportschool en vanaf maandag gaan we het voedingsschema maar weer eens uit het stof trekken :D Zal vanaf komende week ook weer wat actiever gaan loggen!

Tot laters :wave2:

Gewoon back in the flow of things en het komt allemaal weer goed. Welkom terug. :)

Inderdaad een beetje stil...... lekker doorgaan maar een beetje rustig met die rug (ook niet in een stress schieten...)
Begrijp ik dat de WODs weer worden omgeruild met KT, of dat niet?

• #2.979
Gewoon back in the flow of things en het komt allemaal weer goed. Welkom terug. :)

Ja, ik maak me ook niet druk om het gewicht...Ik weet dat dat er weer makkelijk vanaf gaat ;) En thanks! :thumbup:

Inderdaad een beetje stil...... lekker doorgaan maar een beetje rustig met die rug (ook niet in een stress schieten...)
Begrijp ik dat de WODs weer worden omgeruild met KT, of dat niet?

Ja, had wat minder motivatie om te loggen Neet. Back in business nu. Hier loggen motiveert ook om te blijven knallen! De WOD's worden inderdaad verruild voor weer KT en cardio in de sportschool. Mijn abo bij de Crossfit box is afgelopen, dus ben weer terug bij mijn oude sportschool :lifter:

Welkom terug!! :D
Lekker knallen weer! :lifter:

Terug
Naar boven