XXL Nutrition
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ik weet niet hoe het met zulk hoog volume aan sets zit, maar vind pushups wel echt een goede oefening. Misschien helpt mijn gewicht, maar een set van 20-30+ reps op die parallettes doet heel wat voor m'n borst. En anders neem je er 10, 20, 30 kg bij op je rug. Als het praktisch zwaar genoeg te laden was zou ik ze als main compound willen doen.

Zou zelf ook nog wel eens 50+ ofzo in 1 set willen kunnen.

Decline voor bovenkant borst ook fijn.
Decline is meer onderkant, incline bovenkant toch?

Decline is meer onderkant, incline bovenkant toch?
Als je op je rug ligt met gewichten in je handen wel ja. Zoals je hier ook ziet, hoe hoger je voeten staan, hoe meer het op een incline bench beweging lijkt. Maar omdat je met je kop naar beneden zit, noemen we het een decline pushup.

1740138592361.png

Bijlagen

• 1740138567054.png
    1740138567054.png
    104,3 KB · Weergaven: 6
Ben bang als je dit gaat doorvoeren je uiteindelijk pattern overload bewerkstelligd.
Hoe is het trouwens met de grippers. Geloof dat je ook de COC's hebt ? Ik zat gisteren op 3x11x coc 1.5
Ik ben helemaal gestopt met grippers. Kga er na t weekend weer serieus mee beginnen. Samen met de expand-your-hand-bands.
M'n gripstrength was opzich altijd wel goed. DL 200 kg zonder straps ging prima.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.627
Ik weet niet of vandaag meer pushups dan gisteren gaat lukken. Ik blijf gewoon pushups doen tot dat ik sneller ga herstellen.

Ga nou niet terug dik worden man.

• #6.629
Ga nou niet terug dik worden man.
Klopt ik had eigenlijk al van gedachte veranderd vandaag vandaar had ik die bulk video verwijderd
Ik eet gewoon nu normaal wel met voldoende eiwitten en fruit

Als ik slaaptekort heb ga ik rare beslissingen maken was gister weer 2 dagen wakker.

• #6.630
Net zeewolf op met aardappelpuree en erwten worteltjes met saus bij ouders

Laatst bewerkt:
  • #6.634
Slaapproblemen...

• #6.636
Als ik wakker word heb ik ook gele tanden maar als ik 2 dagen wakker ben heb ik stralende witte tanden....

Ik weet niet hoe het werkt maar deze medicatie is niet goed voor me.

Jongen, probeer jouzelf nou alsjeblieft niet aan te praten dat meerdere dagen zonder slaap goed voor jou is. Jij beeldt jouzelf dingen in en of de oorzaak daarvan ligt bij de medicatie laat ik dan in het midden.

• #6.640
-

Laatst bewerkt:
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven