MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.088
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
He, je was toch van je wiet af?

Dat is het slaapgebrek bro...![]()
Net Engelse muziek begon me te beledigen in het Nederlands. Toen de muziek terugspoelt en het gebeurde weer.
Het zijn geesten. Dat hoorde ik.
Het gaat weer beterDat is het slaapgebrek bro...
Kun je irl bij iemand terecht?
Eerste x dat je toen minste positief bent heheNiemand kan mij wijs maken dat de medicatie hieraan ten grondslag ligt.
Echt jongen, wees verstandig en slaap. Neem jouw medicatie in, praat met begeleiding.
Ik hoor niks, dit zit in je hoofd jonge je moet slapen![]()
BONES – TheHealingFields
A single off of the album Powder produced by the known member of BONES music collective, TeamSESH, known as Greaf. This song talks about the problems BONES has with the world ingenius.com
Ik hoorde het in dit liedje.
In hoorde ineens het einde van de video "Dit is zielig". 1x teruggespoeld. Hoorde het weer. En allemaal geestengeluiden. En de muziek verliep soepel naar de geestengeluiden.
Of dit liedje kwaadaardig is, dat weet ik niet zeker.
Ik denk dat het goede text is.
Niemand heeft jou vervloekt!Nee die muziek is niet goed... Ik voel dat die mij heeft vervloekt.
Dan zet je even een ander deuntje op.Nee die muziek is niet goed... Ik voel dat die mij heeft vervloekt.
kijk: https://www.youtube.com/watch?v=gGqwwsCiB_4
Dus geen wiet meer
Het lijkt dat slechte geesten in computers / telefoons kunnen gaan als ik wiet rook.