MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.081
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik eet veel appels maar ook veel kebap, friet en shoarma haha
Gezond eten en goed slapen. Daarin vallen voor jou nog zeeën van winst te behalen en kan geen supplement tegenop.Weet iemand nog goede supplementen voor energie en gezondheid?
Gezond eten en goed slapen. Daarin vallen voor jou nog zeeën van winst te behalen en kan geen supplement tegenop.
Het is goedkoper zelf je salades te maken dan die voorverpakte bakjes. Je hebt tijd genoeg om iets lekkers te maken.![]()
Ik heb net allemaal gezond eten gekocht ben ik nu aan het eten
De salade was duur maar die is wel lekker
Ik probeer nu geen geld meer uit te geven aan blikjes energy en ongezond eten, ik probeer nu alleen gezonde dingen met veel eiwitten te kopen.
True.Ja man, zonde van het geld die kant en klare salade. Zelf had je er 3 kunnen maken voor dat geld.
Voor een bulk wel weer goed maar dan zou ik persoonlijk voor meer koolhydraten of vetten kiezen 😏True.
En met name de saus zitten enorm veel onnodige kcal in ook.
Waaruit denk jij dat de kcal in die saus bestaan?Voor een bulk wel weer goed maar dan zou ik persoonlijk voor meer koolhydraten of vetten kiezen 😏