XXL Nutrition
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #6.922
Ik probeer momenteel aan te komen maar zoals altijd mijn gewicht stuitert steeds terug naar 80 kg... Volgens mij kon ik voor de stemming stabilisator medicatie wel een hoger gewicht bereiken

Heb vandaag 500 gr kwark op, maaltijd salade, nootjes mix, 1 liter kefir, 2 pizza broodjes uit duitsland, 1 eiwit shake 30 gram eiwit uit Duitsland en avondeten op...
Was 83 kg nu dutje gedaan en ik word wakker en ik weeg weer 80 kg?

Jouw probleem is dat je geen consistent voedingsschema hebt (met kcal berekening), geen consistent trainingsschema en dat je slaapritme ook niet helpt snap je zelf ook wel.

Ga eens normaal eten ipv al die zooi, deftig trainen en rusten en je gaat zien hoe je progress gaat maken.

• #6.925
1000088934.jpg

Waarom reageer je met verdrietig smiley? Die is goed gedraaid

• #6.926
Maar ik kan beter draaien als ik de tijd neem.

quomdiz7d94e1.jpeg

Een van de betere paar maanden terug

• #6.927
Wiet en training gaan goed samen... Veel sporters doen het voor het sporten.

Je krijgt toch juist vreetkick als je blowt?

• #6.931
Mike Tyson rookte voor zijn box wedstrijden.

Je krijgt toch juist vreetkick als je blowt?
Ja dat klopt. Maar het is bewezen dat mensen die wiet roken over een langere tijd meer eten maar ook veel meer calorieën verbranden waardoor ze op lange tijd dunner zijn.
Dit is ook volgens de Chinezen zo die dit al lang wisten. Volgens de chinezen krijg je van koud drinken, melkproducten, moeilijk verteerbare groentes / fruit een trager metabolisme.

• #6.932
De meeste mensen om dit forum drinken ook veels te veel water... Eigenlijk moet je alleen drinken als je dorst hebt. Die geforceerde 4 liter is niet goed. ( of doen mensen dat niet meer? )

Als ik mijn antipsychotica en stemmingstablizator niet had zou ik extreem droog zijn.
Door het feit dat het alles in je lichaam vertraagd, het metabolisme, je kracht, je energie, alles.

21.jpg

Dit was ik volgens mij toen ik 21 was zonder medicatie. Ik trainde hier al 6 jaar met 210 kg deadlift weegend 68 kg... Dit was voordat ik de anabolen had gebruikt voor 3-4 maanden waar ik veel spijt van heb nog.

Na de anabolen helemaal uitgewerkt zijn zie ik er toch iets anders uit met 72 kg in 2022.
Het heeft dus een permanent effect gehad en ik ben helaas nooit meer natty.

2022.jpg

Laatst bewerkt:
Hoe lang wil je eigenlijk begeleid blijven wonen? Heb je daar al eens over nagedacht.

• #6.938
Schermafbeelding 2025-04-01 223224.png

Resultaat afvallen en bandpullaparts. Ik weeg nu 79 kg

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven