MarkGripStrength
Huge Freak
- Waardering
- 7.081
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 70kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ook halotestin en cheque drops, betekent niet dat je het moet overnemen
Ik probeer momenteel aan te komen maar zoals altijd mijn gewicht stuitert steeds terug naar 80 kg... Volgens mij kon ik voor de stemming stabilisator medicatie wel een hoger gewicht bereiken
Heb vandaag 500 gr kwark op, maaltijd salade, nootjes mix, 1 liter kefir, 2 pizza broodjes uit duitsland, 1 eiwit shake 30 gram eiwit uit Duitsland en avondeten op...
Was 83 kg nu dutje gedaan en ik word wakker en ik weeg weer 80 kg?
.....![]()
Resultaat afvallen en bandpullaparts. Ik weeg nu 79 kg
Nieuw hier?
nee, maar wellicht dat het toch ooit doordringt dat ie consistent moet zijn
Komt vanzelf.
Ik bedoel het niet stom, maar hij leeft volgens mij op een ander soort tijdlijn, meer ingezoomd op het moment. Wij kiezen de ene dag om te cutten, maken de volgende dag een plan , en sturen dan iedere week bij tot we na een paar maanden klaar zijn.nee, maar wellicht dat het toch ooit doordringt dat ie consistent moet zijn
Ik snap dat het voor hem iets anders is allemaal, maar ondanks medicatie/gesteldheid zou er toch iets van consistentie mogelijk moeten zijn EN heel veel positieve gevlgen in het geval dat hij dit doet. Het is volgen mij gewoon een slimme jongen die veel verkeerde keuzes maakt, redenatie en argumentatie is alleen vaak slecht of specifiek 'bewijs' zoeken dat aansluit op wat hij gelooft.Ik bedoel het niet stom, maar hij leeft volgens mij op een ander soort tijdlijn, meer ingezoomd op het moment. Wij kiezen de ene dag om te cutten, maken de volgende dag een plan , en sturen dan iedere week bij tot we na een paar maanden klaar zijn.
Hij kiest om 23.00 om te gaan cutten, maakt 's nachts zijn plan van aanpak, stuurt in de loop van de dag daarop bij, en is na 36u toe aan iets nieuws.
Werkt in mijn ogen ook niet ideaal, maar ik denk dat het heel lastig te veranderen is.
Maar wat is de reden dat je continu switcht? cut naar een fysiek/bodyfat waar je erg tevreden mee bent en bulk dan heel rustig tot je niet meer tevreden bent met je bodyfat.Dat klopt ik ben nog al wisselvallig met bulken en cutten... Ik kan het beter gewoon loslaten en gewoon trainen.
Ik ga nu schouderdrukken bij de sportschool.
Ik lees de comments, ik weet zelf ook dat wiet niet goed is maar als ik daar een terugval mee heb probeer ik mezelf te overtuigen van wel. Het 1 dag bulken 1 dag cutten ben ik zelf ook bewust van dat het niet goed is, maar ik vind dit moeilijk om bij me zelf te veranderen.Ik snap dat het voor hem iets anders is allemaal, maar ondanks medicatie/gesteldheid zou er toch iets van consistentie mogelijk moeten zijn EN heel veel positieve gevlgen in het geval dat hij dit doet. Het is volgen mij gewoon een slimme jongen die veel verkeerde keuzes maakt, redenatie en argumentatie is alleen vaak slecht of specifiek 'bewijs' zoeken dat aansluit op wat hij gelooft.
Vind het vooral jammer dat hij nooit echt in gesprek gaat over de dingen die benoemd worden, een like op je comment en weer door op dezelfde manier. Lijkt me toch dat je op een gegeven moment doorhebt dat dit niet werkt voor progressie
Hoe is het netwerk verder en begeleiding?Ik lees de comments, ik weet zelf ook dat wiet niet goed is maar als ik daar een terugval mee heb probeer ik mezelf te overtuigen van wel. Het 1 dag bulken 1 dag cutten ben ik zelf ook bewust van dat het niet goed is, maar ik vind dit moeilijk om bij me zelf te veranderen.
Hier is een update ik heb laatste nacht en vandaag alleen maar appels op ( weer niet geslapen ). Ik weeg nu 78-79 kg.
![]()
Ik denk dat je te grote stappen probeert te maken in 1x, je gaat van vaak blowen opeens naar stoppen, voor sommige mensen is een aanpak zoals dit perfect. Voor jou denk ik dat het beter is als stoppen meer een eind doel is, daar tussen zijn ook nog genoeg positieve stappen die je kan makenIk lees de comments, ik weet zelf ook dat wiet niet goed is maar als ik daar een terugval mee heb probeer ik mezelf te overtuigen van wel. Het 1 dag bulken 1 dag cutten ben ik zelf ook bewust van dat het niet goed is, maar ik vind dit moeilijk om bij me zelf te veranderen.
Hier is een update ik heb laatste nacht en vandaag alleen maar appels op ( weer niet geslapen ). Ik weeg nu 78-79 kg.
Ja en als je cut doe het langzaam, je lichaam heeft potentie als je dit al hebt bereikt met slechte voeding slaap ect. HIk lees de comments, ik weet zelf ook dat wiet niet goed is maar als ik daar een terugval mee heb probeer ik mezelf te overtuigen van wel. Het 1 dag bulken 1 dag cutten ben ik zelf ook bewust van dat het niet goed is, maar ik vind dit moeilijk om bij me zelf te veranderen.
![]()
Ik denk dat ik nu wel dieper ga cutten, tot dat ik weer aders heb op mijn abs zoals in 2022.
Zeker! Ben ook van 5x naar 1x gegaan en ga binnenkort stoppenIk denk dat je te grote stappen probeert te maken in 1x, je gaat van vaak blowen opeens naar stoppen, voor sommige mensen is een aanpak zoals dit perfect. Voor jou denk ik dat het beter is als stoppen meer een eind doel is, daar tussen zijn ook nog genoeg positieve stappen die je kan maken
Denk aan van 7x per week blowen, naar 5x per week, vervolgens naar 1x per week. Die stap naar helemaal stoppen is op dat punt opeens minimaal, en al lukt het niet heb je al een mega groot positief verschil gemaakt. dezelfde stappen kan je maken op andere vlakken
Ook hier zou ik jezelf niet te veel onthouden van eten puur omdat je cut, op jouw gewicht met toch nog redelijk wat activiteit kan je waarschijnlijk prima 2000-2500kcal eten en afvallen het hoeft niet op stel en sprong./Mijn cut plan is momenteel fruit eten en dan 1 maaltijd per dag bij begeleid wonen.
Misschien dat ik ook eieren toevoeg voor de eiwitinname. ( Die is bij mij altijd laag )
Ik ga nu naar de sportschool.
Maar hoe?Ik snap dat het voor hem iets anders is allemaal, maar ondanks medicatie/gesteldheid zou er toch iets van consistentie mogelijk moeten zijn
Stapsgewijs, kleine doelen en grote doelen. Naar een klein doel werken is stuk makkelijker dan die abrupte grote stappen/doelen
Zou dat het verschil maken in afwisselendheid?Stapsgewijs, kleine doelen en grote doelen. Naar een klein doel werken is stuk makkelijker dan die abrupte grote stappen/doelen
Zeker, alhoewel in vee lichtere mate heb ik ook van dezelfde dingen last gehad. Maar structuur, consistentie etc is erg belangrijk en doet veel positiefs.Zou dat het verschil maken in afwisselendheid?
Ik denk aan hoe het is om iemand met adhd o.i.d. te zeggen maar gewoon beter te focussen. Dat zeggen of willen of weten zorgt er meestal nog niet voor om het daadwerkelijk te kunnen doen.
Ik zeg zeker niet dat het niet kan. Maar hoe lukt het wel?