- Waardering
- 1.123
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 10%
Het is echt niet iets heel raars wat hij zegt in dit geval
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Het is echt niet iets heel raars wat hij zegt in dit geval
Hij gebruikt alleen hasj wiet of veel koffie geen harddrugsHet is echt niet iets heel raars wat hij zegt in dit geval
Zou wel de voeding zijn en dat ja. Ik neem 400mg magnesium in tabs en gooi door mn water fles van de ochtend nog 150a200mg puur in zoutoplosing door mijn drinken. En heb crohn maar nergens last van.Twee zou voor een zindelijk iemand geen problemen moeten opleveren. Niet toevallig gecombineerd met een fikse hoeveelheid drugs?
Roken werkt ook zwaar op je darmen net als koffie.Hij gebruikt alleen hasj wiet of veel koffie geen harddrugs
Grote hoeveelheden koffie (cafeïne) kan de stoelgang ook flink stimuleren...Hij gebruikt alleen hasj wiet of veel koffie geen harddrugs
Ik gebruik hooguit 2x per week wiet nu, maar ik probeer het niet te doen.Twee zou voor een zindelijk iemand geen problemen moeten opleveren. Niet toevallig gecombineerd met een fikse hoeveelheid drugs?
Voor jou blijkbaar wel. Maar serieus: maakt toch geen reet uit wat mensen op een BB forum daarvan vinden?Ik update mijn facebook profiel foto 2x per dag
Is dat normaal
Totaal niet, ik denk dat meeste mensen dit max 1x per jaar doen en zeker niet zomaar meer dan 1x per maandIk update mijn facebook profiel foto 2x per dag
Is dat normaal