XXL Nutrition
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Twee zou voor een zindelijk iemand geen problemen moeten opleveren. Niet toevallig gecombineerd met een fikse hoeveelheid drugs?
Zou wel de voeding zijn en dat ja. Ik neem 400mg magnesium in tabs en gooi door mn water fles van de ochtend nog 150a200mg puur in zoutoplosing door mijn drinken. En heb crohn maar nergens last van.

• Topic Starter Topic Starter
  • #6.987
Twee zou voor een zindelijk iemand geen problemen moeten opleveren. Niet toevallig gecombineerd met een fikse hoeveelheid drugs?
Ik gebruik hooguit 2x per week wiet nu, maar ik probeer het niet te doen.
Als je koffie en energy drinks drugs wil noemen en tabak ja dan wel

Ik kan eten trouwens ook minder goed verteren door de stemmingstablizator die ik heb.

• #6.988
Bruiner geworden

487885754_691763100175475_5693617332299925458_n.jpg

Bruiner geworden

• #6.989
Ik update mijn facebook profiel foto 2x per dag
Is dat normaal

Ik update mijn facebook profiel foto 2x per dag
Is dat normaal
Totaal niet, ik denk dat meeste mensen dit max 1x per jaar doen en zeker niet zomaar meer dan 1x per maand

Maar het maakt ook weer niks uit wat ik, of iemand anders dan jijzelf daar van vind

Als je het doet voor jezelf dan

• #6.992
Toegevoegd aan training:

Neck Curls
Neck Extensions
Upright Rows
Shrugs

Meer yoke.

• #6.998
Ben er achtergekomen, al mijn symtompen van vermoeidheid en verstoorde slaap komen door een vermoeid centrale zenuw systeem. Ik heb daar alle symptomen van.
Ik neem 2 weken rust van trainen. Het word lastig want ik ben verslaafd aan dagelijks training.

Weer een overdreven drastische beslissing, fix je slaap juist, dan ben je daadwerkelijk van het probleem af.

Daarnaast kan je eventueel je trainingsvolume iets verlagen, maar dat zal echt niet de oorzaak van je problemen zinn

• #7.000
10+ sets naar failure dagelijks... Slecht slaap... Altijd moe... ( drink super veel caffeine nog moe ) Kan simpele taken zoals kamer opruimen moeilijk uitvoeren.
Kijk maar hoe ik na 2 weken rust sterker terug kom.

kijk: https://www.youtube.com/watch?v=KzANRzmdWjc

Dit is wat er nodig is om mijn slaap te fixen...
Ik train al meer dan 2 jaar dagelijks...

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven