Jespeeer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 95
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Beetje kijken hoe m'n knieën volgende keer voelen en dan misch eindelijk weer 75kg.

voelde erg makkelijk. Laten controleren, ging goed volgens instructeur, enige was dat als ik naar beneden ga erg op m'n linker been leun, en m'n rechter niet veel doet. Dat bij de laatste rep gecorrigeerd, was 10x moeilijker.
bar is veel stabieler en schouders voelen nu ook goed (alhoewel ze nu nog steeds geïrriteerd zijn). Polsen nog een beetje pijnlijk maar gaat beter. Merkte echt dat m'n techniek goed begint te worden want dit gewicht voelde amper zwaar (paar weken geleden voelde 50kg nog zwaar). Kreeg wel met een partijtje broscience te maken, moest m hoger op m'n borst (ik zit nu helemaal aan de onderkant) laten zaken en polsen precies op de verkeerde manier doen. Altijd nogal awkward om dan als ecto uit proberen te leggen dat ze het fout hebben.Wel mooie training toch. Jammer van de fails volgende keer gewoon weer proberen.
Goed bezig hoor. Hoofd er goed bij, realistisch, geen gekke dingen doen, ziet er goed uit! Op deze manier kom je zeker uit dat dipje.

Prima training Daan, ga zo door! De hoge gewichten komen vanzelf.

na de vorige keer dacht ik echt dat het deze keer zou lukken.

Techniek niet perfect maar wel gewoon met rechte rug. Vraag me af hoe lang ik nog overhandse grip kan volhouden, werd nu toch erg lastig.Ja mijn dips zijn gewoon vies zwak, denk dat het komt omdat ik ze eigenlijk nooit doe. Alleen nu de afgelopen 2 weken doe ik ze pas echt. En ik ga zelf ook heel laag met de dips.
Maar voor de rest nette training man!
is echt een leuke oefening om te doen 
Mooie pr. Alleen jammer van je fail volgende training ram je ze er gewoon uit.
Pak je nou eigenlijk elke training abs erbij?