AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Oke pm eens wat het je nu gekost heeft dan. En waarom eigenlijk? Leg je hem bij Simson neer? Lijkt me niet toch en ze zullen daar wel redelijke baars hebben
 
Ik ga in het najaar verhuizen naar een gehucht genaamd Mookhoek en krijg daar een ruimte van 6x8x3,5m in de loods naast het huis om een homegym te maken.
Ben nu alvast dingen aan het kopen, zoals deze halter.

Heb tijdje terug ook al 240kg schijven van Raynor overgekocht, dus kan nu thuis in de garage al deadliften.
 
Ik ga in het najaar verhuizen naar een gehucht genaamd Mookhoek en krijg daar een ruimte van 6x8x3,5m in de loods naast het huis om een homegym te maken.
Ben nu alvast dingen aan het kopen, zoals deze halter.

Heb tijdje terug ook al 240kg schijven van Raynor overgekocht, dus kan nu thuis in de garage al deadliften.

Opwarmen bedoel je? met jouw progressie zit je tegen die tijd op een 300kg deadlift ;)
 
Mooie ruimte wel. Stuk flinker dan mijn garage.
 
Opwarmen bedoel je? met jouw progressie zit je tegen die tijd op een 300kg deadlift ;)

Ik ga donderdag die stang testen in de garage :D

Mooie ruimte wel. Stuk flinker dan mijn garage.

Ja, en buiten is ook nog veel ruimte, ideaal wel.
Alleen het is een gaar gehucht waar iets van 150 mensen wonen.
 
Ja, en buiten is ook nog veel ruimte, ideaal wel.
Alleen het is een gaar gehucht waar iets van 150 mensen wonen.

waar is het dan Ziyed? je zij mookhoek ? dat lijkt heel erg veel op Molenhoek wat een klein plaatsje naast Mook is.. miss ist wel heel wat anders ma wel toevallig:p
 
Het is bij Strijen, vlakbij Dordrecht ook.
 
okee toeval dan. klonk beetje hetzelfde ma is dus zeker wat anders.
 
mookhoek money mookhoek problems nigga
 
Powercage kan je via die jongen hier op DBB kopen, die maakt ze zelf en ook in nog dikkere uitvoering.
Prima prijs/kwaliteit verhouding, vriend van me heeft die van hem daar gekocht tijdje terug.
Uit mijn hoofd: www.powercage.nl of .com

Is het trouwens zo een gehucht waarbij jij 'die buitenlander' bent? :roflol:
 
Laatst bewerkt:
:roflol:
 
mookdoekoe?

ziyed is a sponsered mawfukka, zen ma payed de complete homegym. dus no mookhoek probs
mookhoek old money also brings mookhoek problems mawfukka

mookhoek jealousy
 
U jelly mookhoekfags?
 
Ik ga in het najaar verhuizen naar een gehucht genaamd Mookhoek en krijg daar een ruimte van 6x8x3,5m in de loods naast het huis om een homegym te maken.
Ben nu alvast dingen aan het kopen, zoals deze halter.

Heb tijdje terug ook al 240kg schijven van Raynor overgekocht, dus kan nu thuis in de garage al deadliften.
Hummertje jealous... :sad:
 
Je moet even een videoresponse maken voor Matt Kroc want hij is een jelly strapfag.
 
:roflol:
 
Haha, ik heb Mookhoek even gegoogeld maar het is idd een gehucht van twee straten of zo... Wat moet je daar nou? :D
 
Onder de rook van Moerdijk zie ik. Aardig dicht in de buurt dan van waar ik zit. :D
 
Status
Gesloten. Neem contact op via privé conversatie.
Back
Naar boven