XXL Nutrition

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Deadlift voelt mixed toch ook niet k*t
 
Like Mike says, dat voelt niet eens echt anders (althans niet voor je hamstrings).

Deftig bezig geweest Eddine. :D

Mother f*ckin' genetic strength freak. :p
 
Deadlift voelt altijd k*t aan. :trollface:
 
voelt RDL mixed niet k*t aan ?
valt mee, vind pronated wel fijner maar no way dat ik deze stang 40 reps met 140 vast ga houden :D misschien als me handen wat dikker worden.

Like Mike says, dat voelt niet eens echt anders (althans niet voor je hamstrings).

Deftig bezig geweest Eddine. :D

Mother f*ckin' genetic strength freak. :p

hehe thanks

Deadlift voelt altijd aan k*t. :trollface:

hmm??

Close grip bench
3x90
8x100 pr
5x100 k*t PV liet me lachen dus geracked ipv 6e rep geattempt
6x100

Close grip floorpress
6x100
5x100
5x100
5x100

Dips
10xbw
8xbw
7xbw

zoiets, ging niet echt goed, teveel presses deze week.

pull-ups
5xbw
4xbw
5xbw

lol ging niet best hoewel het hier fijner is dan in vlaardingen, insane spierpijn in lats en traps van gister

Dumbbell row
8x45
13+2x 60 L
15x60 R

handen waren echt nog naar de klote

-Db curls 6x10x15kg (eerst links dan gelijk rechts, dan weer links alles achter elkaar met één dumbbell)
-one arm band pushdowns 4x10 (zelfde als met curls)

Morgen tennis
 
Die Ivanko van Jules was ook zo scherp dat ik het vel van mijn bovenbenen eraf trok. Dit soort stangen zijn gewoon zo scherp, vooral als ze nog wat nieuw zijn denk ik. Mss moet je er wat aan wennen.
 
Ja het is wennen, heb expres ingehouden met die deads omdat anders me handen echt open zouden liggen.
En sowieso de stang was erg koud, speelt ook mee.
 
Net tennis, rustig door me enkel gegaan je weet zelf.
Het valt mee gelukkig.
 
Nice trained Z, en ik deed niks, problem?
 
ik breek enkel enkels bij een nek aan nek race
 
wie is strapfag? en lulz@you mad brah (db-row vid)

Hoe denk je zelf over de verhuizing etc.?
Klote van je blessures nu - overbelastig of hoe komt 't
 
Haha strapfags, gewoon mensen die straps gebruiken, maar dat zei Mino he, niet ik.
Verhuizing is wel ok, kan bijna altijd de auto lenen en doordeweeks doe ik toch niks anders dan werk/studie/trainen.

Blessures mja combinatie van gebrek aan mobiliteit in de heup, geen vlekkeloze techniek.
En vandaag was botte pech dat ik door me enkel ging, bij het serveren kwam ik verkeerd neer.
 
hehe, ik dacht een specifiek iemand, sterke grip iig.
jelly brah!
klinkt relaxed zo, nu heb je altijd nog in een gym getraint toch he (los van weekelijkse meetings).
 
Ja, train nu bij 2 gyms, allebei hardcore dus dat is wel nice.
 
- Dumbbell curls tot 7x24 en 3x10x20
- preacher curls met 14 en 12
- cable curls op 10 of zo
- cable side raises op 5 tot 10
- cable side raises behind the back op 5
- external rotations met 4 en 6

Even rustig wat gedaan, morgen LB.
 
Curls en side raises..

Waarom ? :p
 
sterke biceps zijn belangrijk voor stm, en grote biceps zijn belangrijk voor de gurlz

dikke side delts zijn ook goed voor de gurlz
 
assistance voor squat, bij het squeezen van me rug om hem op spanning te houden gebruik ik veel kracht uit me biceps en zijkant schouders, heb ook cable side raise met hold bovenin gedaan voor extra carry over.
 
... voor de gurlz

.. voor de gurlz

Ben ik het helemaal mee eens.

---------- Toegevoegd om 19:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:21 ----------

assistance voor squat, bij het squeezen van me rug om hem op spanning te houden gebruik ik veel kracht uit me biceps en zijkant schouders, heb ook cable side raise met hold bovenin gedaan voor extra carry over.
Aaaaah. Nu snap ik t.
 
En zeg nou zelf een dikke voorste schouderkop en een platte achterkant lijkt nergens op :P
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven