MohamedZoundri
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 62
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 145kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haha peanuts. Iets meer arch lijkt me niet verkeerd alleen.
Haha, is er een reden dat het zo licht moet zijn? Want dit zijn echt speed reps.. Of was dat juist de bedoeling?
Alvast een goede vakantie gewenst "Z"
Ooit doe ik 170 net zo makkelijk als jij nu.![]()
aah jammer dat ik zo laat deze log van je ontdek...maar goed khad een vraag. Wat zijn je overlevingstacktieken gedurende de ramadan?? wanneer train je, wat eet je gedurende iftar/sohor, wanneer accent op koolhydraten/casein. hoor het graag van omdat je een powerlifter pur sang bent en ik in mn tweede week van smolovJR voor bench zit ;D mirin stats son
Apart einde van elke rep, net alsof je je buik naar voren doet maar niet locked op glutes en aangespannen schouders.

Komt waarschijnlijk omdat je naar beneden kijkt dat het zo lijkt.
Bench gaat wel goed he? Want die 3/4 is toch k*tter dan full rom?
aah jammer dat ik zo laat deze log van je ontdek...maar goed khad een vraag. Wat zijn je overlevingstacktieken gedurende de ramadan?? wanneer train je, wat eet je gedurende iftar/sohor, wanneer accent op koolhydraten/casein. hoor het graag van omdat je een powerlifter pur sang bent en ik in mn tweede week van smolovJR voor bench zit ;D mirin stats son