Fitness Seller

Log Eddine: Road to 900kg total

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Teveel spacen is al helaas geen optie meer :D

Sorry moest et grapje ff maken :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.162
Oly squat
5x60
5x60
3x100
3x120
3x130
3x145
3x145
3x145

Deficit deadlift
5x60
3x110
3x160
3x170
3x170
3x170 filmpje gemaakt

Leg extention
4x8

Close grip benchpress paused
5x60
5x60
5x70
5x75
5x75
5x77,5
5x77,5

3/4 bench
5x90
5x100
5x110
5x110
3x120 waarvan 1e per ongeluk full rom
3x120

K*t de setjes met 120, kon met links geen kracht zetten, linkertriceps de korte kop volgens mij beetje overbelast of iets. Gelukkig volgende week op vakantie.

Hyper extention
4x15sec hold bovenin

biceps
4x10

triceps wat 20-30 reps heel licht

Hopelijk trekt het snel weg, met normaal benchen niet echt last van maar met die 3/4 weinig spanning en als ik erop druk doet het best pijn.

• #4.163
Haha peanuts. Iets meer arch lijkt me niet verkeerd alleen.

Haha, is er een reden dat het zo licht moet zijn? Want dit zijn echt speed reps.. Of was dat juist de bedoeling?

Alvast een goede vakantie gewenst "Z"
Ooit doe ik 170 net zo makkelijk als jij nu. ;)

Belachelijk sterke stats heb je, goed bezig!

aah jammer dat ik zo laat deze log van je ontdek...maar goed khad een vraag. Wat zijn je overlevingstacktieken gedurende de ramadan?? wanneer train je, wat eet je gedurende iftar/sohor, wanneer accent op koolhydraten/casein. hoor het graag van omdat je een powerlifter pur sang bent en ik in mn tweede week van smolovJR voor bench zit ;D mirin stats son

Laatst bewerkt:
  • #4.169
Haha peanuts. Iets meer arch lijkt me niet verkeerd alleen.

Inderdaad, zag dat ook, iets meer op focussen.

Haha, is er een reden dat het zo licht moet zijn? Want dit zijn echt speed reps.. Of was dat juist de bedoeling?

Ik doe 4x per week een deadlift variant he, en het draait vooral om de zware sets op vrijdag.

Alvast een goede vakantie gewenst "Z"
Ooit doe ik 170 net zo makkelijk als jij nu. ;)

Haha, moet nog een week wachten maar bedankt.

Belachelijk sterke stats heb je, goed bezig!

Thanks maar is relatief.

aah jammer dat ik zo laat deze log van je ontdek...maar goed khad een vraag. Wat zijn je overlevingstacktieken gedurende de ramadan?? wanneer train je, wat eet je gedurende iftar/sohor, wanneer accent op koolhydraten/casein. hoor het graag van omdat je een powerlifter pur sang bent en ik in mn tweede week van smolovJR voor bench zit ;D mirin stats son

Ik moet je teleurstellen, doe niet aan de ramadan.

Dan ga je naar de hel, vriend.

Apart einde van elke rep, net alsof je je buik naar voren doet maar niet locked op glutes en aangespannen schouders.

• #4.172
Komt waarschijnlijk omdat je naar beneden kijkt dat het zo lijkt.

Bench gaat wel goed he? Want die 3/4 is toch k*tter dan full rom?

• #4.174
Komt waarschijnlijk omdat je naar beneden kijkt dat het zo lijkt.

Bench gaat wel goed he? Want die 3/4 is toch k*tter dan full rom?

Bench gaat goed, maar lijkt me sterk dat ik 5x120 bench nu, wie weet touch en go maar staat voorlopig niet op de planning.

Big Z is de afrikaanse variant van Jezus ;)

• #4.176
Bench medium grip paused
5x60
5x60
5x70
5x80
5x90
5x95
5x95
5x97,5
5x97,5

Rackpull
5x110
3x180
3x190
3x200
3x200
3x210
3x210

Pullover
4x8

Squat
5x60
5x60
5x60
5x60
5x90
5x110

Gekapt, dit sloeg nergens op na elke rep schoof de halter van me rug af, geen magnesium was helemaal alleen, bezweet shirt, kon geen spanning zetten door arm links.

K*ttraining.

Een positief punt is wel dat ik denk te weten waar de pijn vandaan komt.

Couscous is vies.

doei

Doe je die rackpulls ook zonder magnesium?

Bikkel

Waar komt die pijn vandaan dan?

• #4.180

Pakje van knorr gegeten?

Doe je die rackpulls ook zonder magnesium?

Bikkel

Nee met straps, maar kan dit soort gewichten met een normale stang wel zonder magnesium liften.

Waar komt die pijn vandaan dan?

Bij olympic squats heb ik de stang smaller vast en dan druk ik me ellebogen te nadrukkelijk naar voren denk ik. Me rechterschouder kan dat wel aan qua flexibiliteit door tennis, maar links niet.
De pijn zit ook bij de oorsprong van de triceps bij de schouders, voelt als een soort blauwe plek als ik erop druk.
En volgens mij is het erger geworden sinds ik 3x in de week oly squat heb in plaats van low bar squats (was ivm lies).

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven