AndroidHealthClinic

Log Eddine: Road to 900kg total

Bezoekers in dit topic

Status
Neem contact op via conversatie.
Potverdikke, waar gaat dat naartoe met de Squats?!
 
Haha, lekker krijten. Je wordt een beste tank zo, neem aan dat je weer -120 moet wegen op de wedstrijd?

Nee de -120 moet Jordi Snijders winnen. 120+ zal denk weer een strijd worden tussen brian en ik, zelfde als op raw
 
goed bezig ziyed
 
Tering wat ben jij toch sterk. Je totaal zal wel tegen de 830 aanschuren als alles goed gaat denk ik zo.
 
Tering wat ben jij toch sterk. Je totaal zal wel tegen de 830 aanschuren als alles goed gaat denk ik zo.

830? :D
ik gok 345-220-310 ofzo op nk als voorbereiding met de low cut superkatana beetje meezit?
 
Z thinks about bigger numbers.... (1000kg+ totaal)
 
Tering wat ben jij toch sterk. Je totaal zal wel tegen de 830 aanschuren als alles goed gaat denk ik zo.

860-880 is het doel
 
ziet er netjes uit allemaal Ziyed. De eerste DL lijkt alleen anders dan de rest. Je gaat verder met de schouder naar achteren en er lijkt minder inzet vanuit de heupen te komen (glute activatie) Bij dl 2/3 etc zie ik de heupen meer naar voren komen als de bar voorbij de knieen is en hoef je niet zover naar achteren te leunen.
 
ziet er netjes uit allemaal Ziyed. De eerste DL lijkt alleen anders dan de rest. Je gaat verder met de schouder naar achteren en er lijkt minder inzet vanuit de heupen te komen (glute activatie) Bij dl 2/3 etc zie ik de heupen meer naar voren komen als de bar voorbij de knieen is en hoef je niet zover naar achteren te leunen.

Komt omdat het zo licht is en ik heel explosief lock. Bij 275 wordt het wat lastiger.
Doe ik altijd met lichte gewichten zo hard mogelijk chest up en heupen naar voren om dat erin te krijgen bij zwaardere gewichten.
 
Is nog herstellende van een blessure he, hoewel ik het natuurlijk mooi zou vinden als we met 3 man om de prijzen kunnen strijden.

T komt misschien nog even te vroeg maar Wim z'n bank komt er weer aan.
 
Gaat goed hier!
Grote PR's op komst.
 
Squat (wraps)
10x20
5x70
5x70
3x120
3x170
1x200
3x230
3x230

Deadlift, 2 pauzes kniehoogte
3x120
3x160
3x190
3x190
3x190

Benchpress, tegen doubled mini bands medium grip
10xbar
5x50
5x70
5x90
5x90
5x90

Benchress, wide legs up
8x105
8x105
8x105

Rolling extentions dumbbells
8x15
8x18
8x20
8x20
8x20

Goede training.
 
Goede training.
 
Goede training.
 
ik breek de combo maar alvast...
 
Status
Neem contact op via conversatie.
Back
Naar boven