- Waardering
- 23.848
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ach arme jongen, kwakt niemand een lekker hapje op je bord met de feestdagenIk doe niet meevoor mij geen hapjes tijdens de feestdagen
![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach arme jongen, kwakt niemand een lekker hapje op je bord met de feestdagenIk doe niet meevoor mij geen hapjes tijdens de feestdagen
![]()

Nee...ik haat cardio! Maar als ik enigsinds in shape wil blijven zal ik wel moeten met mijn regelmatige gevreet..als ik je log zo lees dan heb ik het idee dat strafcardio genieten is voor jou![]()

Haha...ik kick op veel vreten..Het te veel eten is een noodzakelijk kwaad om strafcardio te mogen doenhij kickt op strafcardio denk ik
![]()

ik ben echt precies hetzelfde als marvin alleen kick ik niet op strafcardio
Ik ook niet!Klopt..zo is het maar net!Je weet in ieder geval waar je strafcardio voor doet.
Inplannen zodat je kan genieten.![]()

Lag mijn onderhoud maar wat hoger, maar helaas het is niet anders. Licht werk in combi met 4 gymdays en mijn bodyweight zet nu eenmaal geen zoden aan de dijk.Ik marvin ook weer lekker met je mee deze dagen. Gelukkig dat mijn onderhoud wat hoger ligt zodat ik het met alleen low kcal/carb af kan zonder de strafcardio.
Zit er verder nu nog een gedachte achter je trainingen? Ub/lb afgewisseld met push/pull oid?
Ik ben zowieso trots op mijn zusjeBen een nieuwe definitie aan het begrip 'Marvinnen' aan het geven, ben je al trots op me, broeder?
Vrees dat ik ook voor die yolo-decembermaand-mentaliteit aan het vallen ben.
Maar no fucking way dat ik strafcardio doe..![]()
Jij was vooraf aan het compenseren toch..dat is ook 'Marvinnen'
Ben je kluizenaar of heb je een verstoorde band met eten?Ik doe niet meevoor mij geen hapjes tijdens de feestdagen
![]()
Ach arme jongen, kwakt niemand een lekker hapje op je bord met de feestdagen![]()
ik ga stuk!Thanks!!

Thanks Kev!

Wat is daar het nut van?Ik zie dat je al weken met bv. Incline bench het zelfde doet. Elke keer 70 kilo rond de 6-8 reps, waarom varieer je niet meer? Bv. een training setjes van 8 reps, volgende 6 reps, daarna 10 reps en wanneer je weer terug komt bij 8 reps het gewicht wat verhogen?
want die paar feestdagen in het jaar ga je echt van dood?Ik doe niet meevoor mij geen hapjes tijdens de feestdagen
![]()
mee volume met hetzelfde gewicht.. wissel zelf ook altijd af met twee repranges, werkt prima voor je progressie.
True, ik zou het niet (meer) kunnen zo'n superstrikt dieet..Ik ben een kluizenaar ja,doe ganse dagen kluizenaars dingen en shit.
Hapjes passen niet in mijn diet en dan vreet ik ze nietIk zeg er wel bij in mijn diet want een ander doet wat hij wil.
Zeker, zeker!

En daarna met mijn gf uit eten geweest...
Je hebt wel gelijk hoor, maar het gevoel op deze sets is gewoon goed! 80kg druk ik vrij moeizaam en train meestal zonder spotter, dus kies ik voor safe..Ik zie dat je al weken met bv. Incline bench het zelfde doet. Elke keer 70 kilo rond de 6-8 reps, waarom varieer je niet meer? Bv. een training setjes van 8 reps, volgende 6 reps, daarna 10 reps en wanneer je weer terug komt bij 8 reps het gewicht wat verhogen?
Progressie in the long run..
want die paar feestdagen in het jaar ga je echt van dood?
Ik snap het ook niet. Mijn ouders zien me aankomen met mijn eigen bakjes bij het kerstdiner
True, true...uiteraard weet ik dit, maar doe er vrij weinig mee..mee volume met hetzelfde gewicht.. wissel zelf ook altijd af met twee repranges, werkt prima voor je progressie.

), 6 (top
)
), 9 (2f.)
)
)
)
)
)
want die paar feestdagen in het jaar ga je echt van dood?
een dagje niet krampachtig vast houden aan je dieet lijkt mij juist gezonderNeen ,maar ga ik er dood van als ik het wel zo doe?

Dan doe je toch een 4e setje, ipv raar doen met repranges?mee volume met hetzelfde gewicht.. wissel zelf ook altijd af met twee repranges, werkt prima voor je progressie.
een dagje niet krampachtig vast houden aan je dieet lijkt mij juist gezonder![]()
.Tenzij ik aan het cutten ben 
ook een manier om extra volume te doen ja.. ik werk met percentages van mijn 1rm, zo heeft iedereen wel een methode wat het beste voor hem werkt.Dan doe je toch een 4e setje, ipv raar doen met repranges?
'