MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik zeg niks..

:D
:roflol: Alles is gegroeid Neet!

Alles..

Mijn p**mel is nu eindelijk 8.5cm...

...stijf..

Ik ben trots
En welke oefeningen heb je gedaan om zover te komen? O... laat maar ... voordat de discussie uit de hand gaat lopen. Het lijkt hier wel vrijdag :o

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.203
big black c**k?

misschien is je GF gekrompen?
:roflol:

En welke oefeningen heb je gedaan om zover te komen? O... laat maar ... voordat de discussie uit de hand gaat lopen. Het lijkt hier wel vrijdag :o

vacuumpomp oefeningen met zo een vacuumtoestel ;)
Wat @neet61 al zegt..het lijkt wel vrijdag hier!!

Maar dat kan helemaal niet, want vrijdag zit ik de hele dag te vreten:roflol:

Vandaag was je aan het voorbereiden op vrijdag toch? Klopt met alles, inclusief vrijdag geouwehoer ;)

• #20.207
O lord..:roflol:

marvin ramt de verstopping er wel uit me die 8.5cm diameter

Je hebt wel gelijk hoor, maar het gevoel op deze sets is gewoon goed! 80kg druk ik vrij moeizaam en train meestal zonder spotter, dus kies ik voor safe..

Volgens mij snap je mijn punt niet zo, maar ja als jij het goed vind voelen... prima :)

Je kan op deze manier makkelijker progressive overload creëren, + je traint verschillende repranges wat het minder saai en ook effectiever maakt imo. Nadat je dan alle repranges hebt gehad kan je of gewicht of sets toevoegen om meer volume te maken. Dit kan je natuurlijk niet oneindig uitmelken dus na een x aantal weken resetten of andere oefening kiezen.

• #20.215
Jij wacht gewoon tot 'ze' helemaal verstopt zit?
Wordt 'ze' wel strakker van..

als ze verstopt zit dan geef ik die weg (iemand interesse?)en koop ik een nieuwe.
An offer you can't refuse..
marvin ramt de verstopping er wel uit me die 8.5cm diameter
Beetje lepelen..
Zit er iemand met een verstopping? :D
:roflol: gaat helemaal fout hier!
:o
Ik zou zoiets nooit doen ik veroorzaak liever de verstopping :)

Basmca zei:marvin ramt de verstopping er wel uit me die 8.5cm diameter vandaar dat ik vroeg of er iemand met een verstopping zat. :)
Vieze mannetjes!
Volgens mij snap je mijn punt niet zo, maar ja als jij het goed vind voelen... prima :)

Je kan op deze manier makkelijker progressive overload creëren, + je traint verschillende repranges wat het minder saai en ook effectiever maakt imo. Nadat je dan alle repranges hebt gehad kan je of gewicht of sets toevoegen om meer volume te maken. Dit kan je natuurlijk niet oneindig uitmelken dus na een x aantal weken resetten of andere oefening kiezen.
Snap je punt wel hoor..of althans dat denk ik. Het is het progresieve overload principe lijkt me..echter train ik momenteel behoorlijk op gevoel en doe ik een beetje waar ik zin in heb.. :o

Klopt er geen f**k van wat ik hier zeg...verklaar u nader ;)

Klinkt echt als dikke broscience. Waarvan heb je deze methode?

• #20.219
De strafcardio was niet zo lafjes als gepland...had ipv caffeine een monster caps van te voren genomen:roflol:

Niet zo laffe preventieve strafcardio, crosstrainer:
30min / 7.50km / ~266kcals / HR~168 (max: 194:eek!:)

En de planning voor vandaag!

Pull 2:
(Reverse grip) barbell row:

4x6-8

(Reverse grip) Lat-pulldown:
3x8-12

Close grip cable row/single arm cable row:
3x8-12

Barbell / dumbell shrugs:
3x6-8

Bent over lateral raise:
3x12-15

Hammer curl:
3x12-15

Preacher curl / (reverse grip) cable curl:
3x8-12

Voeding, woensdag 23-12-2015:
8:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:45 70g havermout + 30g whey iso + 5g rozijnen + multivit + vit D
12:30 125g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + appel
15:00 125g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop mTORc1 + 110mg AMP HCL
Post-workout: 30g whey iso + 1 scoop amino-1
18:00 25g nightprotein
19:15 Avondeten (~750kcals)

~2085kcals, E/K/V = 190g (37%) / 225g (43%) / 45g (20%)

Sow, dat was een stevige cardio sessie. Meter zat vast de helft van de tijd in de rode zone ;)

Terug
Naar boven