- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Tot glutes op penis hoogte... wait whut
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ligt eraanPenis hoogte,als die gast op de grond ligt dan squat je wel diep ja![]()
dan kan je ook nog steeds diep gaan.Je gaat het wel niet alleen in je benen voelen dan 
Mwoah..niet veel pijn bij squatten. Laten we het daar op houdenGeen pijn bij squaten? Dikke sldl man!
Geen gebak vandaag? Ik heb vandaag alweer 2 stukken op haha.

Nope...ook nietNeen ,maar ga ik er dood van als ik het wel zo doe?

Zit ook een kern van waarheid in..een dagje niet krampachtig vast houden aan je dieet lijkt mij juist gezonder![]()
Opties..optiesDan doe je toch een 4e setje, ipv raar doen met repranges?
'
Enkel friet met mayo..what?eens in de maand eet ik ne frit met mayo,plenty of cheatmeals dus.Tenzij ik aan het cutten ben
![]()
True storyook een manier om extra volume te doen ja.. ik werk met percentages van mijn 1rm, zo heeft iedereen wel een methode wat het beste voor hem werkt.

Kan ik af en toe eens doen!Gewoon vies goor hard gaan op je incline Bench met wat lagere reps imo.
Squats waren diep genoeg
Vandaar die 1/8 squats van mij

Penis hoogte,als die gast op de grond ligt dan squat je wel diep ja![]()
Man, man..deze conversatieAls het ne bbc is ?dan kan je ook nog steeds diep gaan.Je gaat het wel niet alleen in je benen voelen dan
![]()

Was een beste inderdaad!Lekkere workout weer Marv. Flink wat burnmomentjes weer voorbij zien komen![]()
"Kerst cardio"Lekkere training!
en ach.. kerst cardio kan ook he!![]()
Zou mooi zijn er er bij andere lichaamsdelen, zoals je benen of borst +0.5 stondStats 22-12-2015:
Gewicht: 83.1kg (+0.3kg*)
Taile: 75.0cm (+0.5cm*)
* Gains mogen geen naam hebben (mogelijk niet eens significant)

Zou mooi zijn er er bij andere lichaamsdelen, zoals je benen of borst +0.5 stond![]()
just kidding hee 
Thanks Kev!!
Jup..je bent al druk bezig met kerst voorbereidingen zie ik![]()

Kan prima...mijn gf zegt steeds dat ik een stuk groter ben dan vorig jaar en dat alles zich goed heeft verdeeld..Zou mooi zijn er er bij andere lichaamsdelen, zoals je benen of borst +0.5 stond![]()
Of p**mel..

Ik twijfel nu wat je gf bedoelde gezien de 2e opmerkingKan prima...mijn gf zegt steeds dat ik een stuk groter ben dan vorig jaar en dat alles zich goed heeft verdeeld..
Of p**mel..
Wait whut?

Ik zeg niks..

Ik twijfel nu wat je gf bedoelde gezien de 2e opmerking![]()
Alles is gegroeid Neet!Ik zeg niks..
Alles is gegroeid Neet!
Alles..
Mijn p**mel is nu eindelijk 8.5cm...
...stijf..
Ik ben trots