AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

16-17 jaar...gainen als een malle...

Welke juice gym train jij?
Veel natuurlijke testosteron in hun lichaam he, die ventjes. Die 3-4 vrienden van die leeftijd zijn 99% zeker natty man. Gewoon ziekelijk dedicated.. 5x per week trainen, amper uitgaan, voeding op orde enzo.

Veel natuurlijke testosteron in hun lichaam he, die ventjes. Die 3-4 vrienden van die leeftijd zijn 99% zeker natty man. Gewoon ziekelijk dedicated.. 5x per week trainen, amper uitgaan, voeding op orde enzo.

valt best mee.

op je 17,18de heb je over het algemeen minder test dan op je 20 tot 30ste.

De meesten halen echt ATG niet (alleen) door een te dikke pens en poten, ken namelijk ook erg zware weightlifters die het wel kunnen (zoek onze Amerikaanse Holly maar eens op ;)) maar eerder door wat @Skatermarvin al noemt een gebrek aan mobiliteit van voornamelijk enkels en/of heupen.
Ik weet niet of Holly de diepte van bv deze gast haalt: , en misschien is het ook maar een excuus van veel dikke mannen om immobiele gewrichten te verdoezelen en zijn er anderen die het wel kunnen.

Wat een goede training, die laatste! Geweldig dat je zowel legs als abs in 1 training kan proppen en dan ook nog 2 pr's weet te zetten. Respect!

• Topic Starter Topic Starter
  • #20.507
Snelle gains zijn IMO altijd twijfel-achtig..zelfs met alle voorgenoemde zaken..

valt best mee.

op je 17,18de heb je over het algemeen minder test dan op je 20 tot 30ste.
En na je 30e...:sad:

in 2016 al meer test gehad dan in 1995-2015 bij elkaar
500mg test per week is ook best veel hè..

:o

Wat een goede training, die laatste! Geweldig dat je zowel legs als abs in 1 training kan proppen en dan ook nog 2 pr's weet te zetten. Respect!
Not sure if..

Jeeeeej...nog een rustdag:sad:

Flink last van mijn rug..of dat nu van de deads komt of het verhuizen zondag. Ik weet het niet, maar het is kut! :(

Voeding vandaag low carb, low kcals..

Voeding, woensdag 06-01-2016:
7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 50g whey iso + 30g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + 1 scoop Amino-1
17:00 30g nightprotein
18:00 ~260g varkenshaas + salade van veldsla, avocado, spekjes, pijnboompitten met een dressing van honing/mosterd/balsamico/knoflook (~900kcals)

~1820kcals, E/K/V = 230g (50%) / 20g (5%) / 90g (45%)

rusten = anabool :p

Das klote met je rug.... :(
Hoop dat het vandaag beter gaat.

Balen van je rug man, voelt het als overbelast of dat er echt iets fout zit?

Rustig aan ouwe ;)

• #20.512
True, true!

Das klote met je rug.... :(
Hoop dat het vandaag beter gaat.
Mwoah..dat verwacht ik eigenlijk niet. Het is een beetje constante zeur, maar moet ook eerlijk bekennen dat ik weer verzaak in mijn fysio oefeningen de laatste dagen..

Balen van je rug man, voelt het als overbelast of dat er echt iets fout zit?
Denk meer overbelast..

True, true!

Mwoah..dat verwacht ik eigenlijk niet. Het is een beetje constante zeur, maar moet ook eerlijk bekennen dat ik weer verzaak in mijn fysio oefeningen de laatste dagen..

Denk meer overbelast..
Misschien ook in een T-shirt iedere keer van binnen naar buiten gelopen... kan ook kou zijn op de spieren.

• #20.515
  • #20.517
Terug
Naar boven