Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
'Hot blood'.. Die gekke supplementen fabrikanten verzinnen steeds weer iets nieuws hoor . Anyway, succes met de training! Een lekker stuk zalm in het vooruitzicht is altijd goed in ieder geval.
'Hot blood'.. Die gekke supplementen fabrikanten verzinnen steeds weer iets nieuws hoor . Anyway, succes met de training! Een lekker stuk zalm in het vooruitzicht is altijd goed in ieder geval.
Tja, altetisch is ze niet, maar veel sterke mannen zijn even grote vetkleppen. Zal ze boeien .....
Het ging om de zeer diepe squats ondanks de dikke buik en poten en de kracht om zelfs uit die bodempositie te komen. Zal jou nog zwaar vallen denk ik Mij wel
Lijkt mij ook wel. Als je door bulkt groeien de spieren wel maximaal, maar het extra gewicht aan vet gaat toch ten koste van het gewicht van je barbell lijkt me.
Tja, altetisch is ze niet, maar veel sterke mannen zijn even grote vetkleppen. Zal ze boeien .....
Het ging om de zeer diepe squats ondanks de dikke buik en poten en de kracht om zelfs uit die bodempositie te komen. Zal jou nog zwaar vallen denk ik Mij wel
Lijkt mij ook wel. Als je door bulkt groeien de spieren wel maximaal, maar het extra gewicht aan vet gaat toch ten koste van het gewicht van je barbell lijkt me.
Was ik ook niet van plan! Dan is het eind zoek bij mij..de negatieve kanten wegen nog steeds niet op tegen de positieve..
True..true, maar ik vond dit gewoon walgelijk om naar te kijken..
Mwoah...daar zit voor ieder een balans in tussen net dat beetje meer vet en meer power..
In de gym..
Er mag wel iets af denk ik
Enfin...training van gister ging kut! Weinig motivatie (zelfs pwo had geen zin), ander tijdsstip, weinig pomp, slechte MMC...bah!
Vandaag hopelijk beter!
Pull 1:
T-bar row:
20kg: 15
40kg: 8 (warmup)
55kg: 10
65kg: 10 (2f.)
75kg: 8 (2f.), 6+dropset (niet al te mooie reps met 75kg!..)
Wou 150 sec zal ik eens want proberen op te bouwen komt alleen maar ten goede van me core en onderrug pijn soms.
Die foam roller werkt dat goed heb daar al veel naar gekeken en over getwijfeld omdat aan te schaffen maar is ook niet zo goedkoop.
Laat het u smaken die Mc mss ng een mc flurry er achter hahaha[emoji14][emoji486]
hahaha.. nou ja... McDo voor en goede training? mij niet gezien
ER kan een keer een dag bijzitten dat het minder gaat. Maar je geeft toch max wat erin zit en dat is wat telt!
Wou 150 sec zal ik eens want proberen op te bouwen komt alleen maar ten goede van me core en onderrug pijn soms.
Die foam roller werkt dat goed heb daar al veel naar gekeken en over getwijfeld omdat aan te schaffen maar is ook niet zo goedkoop.
Laat het u smaken die Mc mss ng een mc flurry er achter hahaha[emoji14][emoji486]
hahaha.. nou ja... McDo voor en goede training? mij niet gezien
ER kan een keer een dag bijzitten dat het minder gaat. Maar je geeft toch max wat erin zit en dat is wat telt!
Hmm..ik weet niet of die foamroller echt wat doet. Maar mijn onderrug zeurt behoorlijk en we hebben zo een ding in de gym, dus dacht baat het niet...
McD is na de training hè..of begrijp ik je verkeerd..
Gister had ik helaas niet het gevoel er het maximale uit te halen..het was meer dat ik kon zeggen dat ik was geweest.