joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ik je een raar mannetje vind word steeds meer bevestigd..![]()

Dat wil ik ook niet vieze (vet)gains..Lekker jezelf verhongeren inderdaad! Stel je voor, straks maak je gains![]()
Precies dit..Moet ten allen tijde vermeden worden dat gainz maken.
Gainz is des duijvels!!!!!!
Hij is ook manlet..
Nou...daar is absoluut niks mis mee..wil je wat rug-revalidatie-oefeningen lenen marv?kheb er genoeg nu!

Wel shredded..Ja das eigenlijk wat veel,daar heb je gelijk in.zou best op een 61 zitten.

Dat wil ik ook niet vieze (vet)gains..
Precies dit..
Wait whut?
Hij is ook manlet..
Nou...daar is absoluut niks mis mee..
Echter denk ik dat jij zoveel revalidatie oefeningen hebt dat je daar hele trainingen aan kunt wijden..
Wel shredded..![]()
1.64m bij 61kg en 35% vet..1.64m bij 61kg en 35% vet..
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ben jij een meisje of heb je alleen de stats van een meisje?Seeeeeeeeeg mijn ogen zien er wel zo geel niet uit hoor.De rest klopt wel ongeveer.
Ben jij een meisje of heb je alleen de stats van een meisje?

Dat is waar.Marv kennende zal er zo dadelijk wel ergens toevallig gebak of schepsnoep te vinden zijn![]()
Ben jij een meisje of heb je alleen de stats van een meisje?

Ik kan meer massa krijgen, jij blijft altijd een manletuw stats zijn niet beter integendeel 1m83 en 79 kg lol wie is hier dan de b*ch![]()

niet doenmaar moet ook eerlijk bekennen dat ik weer verzaak in mijn fysio oefeningen de laatste dagen..
Ik kan meer massa krijgen, jij blijft altijd een manlet
Nu zal ik stoppen met marvin zijn log te vervuilen. Marvin ga eens bulken god***domme!Dan zou ik met dat meer massa krijgen maar snel beginnen aan je pic te zien.
Seeeeeeeeeg mijn ogen zien er wel zo geel niet uit hoor.De rest klopt wel ongeveer.

Shots fired...Ben jij een meisje of heb je alleen de stats van een meisje?

True..dus die drie kaneel kerstkoekjes gisteravond tellen niet?
Alleen maar liefde hier wederom..uw stats zijn niet beter integendeel 1m83 en 79 kg lol wie is hier dan de b*ch![]()
Gisteravond even in de huiskamer gedaan terwijl mijn gf GTST keekTja.. dat herken ik wel.. fysio oefeningen verzaken...
Dan weet je nu dat je het toch weer op moet pakken he.dus doen! Geeft je alleen maar profijt!

Nog meer liefdeIk kan meer massa krijgen, jij blijft altijd een manlet

Je hebt gelijk

Het houdt niet op...niet vanzelf..Dan zou ik met dat meer massa krijgen maar snel beginnen aan je pic te zien.
Bulken?Nu zal ik stoppen met marvin zijn log te vervuilen. Marvin ga eens bulken god***domme!
![]()
Tja..dat gekloot met mijn rug is een terugkerend ding...moet er gewoon aan gaan werken (core stab/heup mob.)Bummer van je rug man.. Hopelijk heb je morgen weinig tot geen last meer. Wel wezen trainen vandaag of een dagje rust genomen?
Vanmiddag na mijn werk eerst even kijken voor nieuwe stoelen voor de eettafel..de autist in mij vind dit natuurlijk niet leuk, want dan ben ik later in de gym
..Ik weet niet of Holly de diepte van bv deze gast haalt: , en misschien is het ook maar een excuus van veel dikke mannen om immobiele gewrichten te verdoezelen en zijn er anderen die het wel kunnen.