XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #34.801
Wat zal het rustig worden.......:(
:sad:

Whuuuttt! Andere baan zoeken! :roflol:
beter wel denk

dit..ik zal proberen in de avond te loggen

Zal ik dan maar een blast cruise log starten?
:roflol:

First in!

Those were the days!
:sad:

f**k my life..ze hebben echt het IP geblocked!! :mad:

Ik zal proberen het 1 en ander met mijn telefoon te loggen en savonds rond etenstijd..maar verder moet ik blijkbaar op mijn werk echt werken:roflol:

RIP

Was je zo onproductief?! :roflol:

Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat als je met wat winny log begint dat ze de blokkering opheffen:trollface:

Proxy/vpn verbinding proberen?

• #34.807
In Tegendeel..maar werk zo snel en efficient dat ik altijd wel tijd over heb. Weet bijna zeker dat ik mijn werk ook in 4uur kan doen

Ik heb uit betrouwbare bron gehoord dat als je met wat winny log begint dat ze de blokkering opheffen:trollface:
ik ga er over nadenken..want dit is ook geen leven..

Vandaag rustdag..beetje compenseren voor gister..

1740kcals, 190g eiwit / 105g carbs / 60g vet

Vanavond log ik de training van gister, want dat is superkut met telefoon

@Sanca vragen of hij een dbb proxysite wil opzetten. Nu ga je de titel verliezen van meest actiefste log

Simpele proxy als hide.me VPN konden wij paar jaar geleden nog alles mee omzijlen op school, weet niet of het nu nog zo simpel is hoor.

• #34.811
Helaas..helaas die catogorie sites hebben ze ook geblocked

Wat een droeftoeters op je werk.. zou maar een kasteeltje tegen de mentale stress nemen

Goddammit! Het lijkt of mijn werk dbb na al die jaren heeft geblocked..dan maar via mijn telefoon. Maar als het echt zo is ga ik wel minder loggen vrees ik...

Heb mijn pc op werk opnieuw opgestart..op hoop van zege..anders geen dbb meer op werk...:sad:
O, dit dus. Dat is kut :mad:

Ze hebben gewoon het verkeer gemonitord de laatste tijd en daar is uitgekomen dat hun internetverbinding toevallig op 1 plek werd leeg getrokken :D IT-technisch alleen maar een juiste beslissing...Poortje dicht dus

• #34.816
Ze hebben gewoon het verkeer gemonitord de laatste tijd en daar is uitgekomen dat hun internetverbinding toevallig op 1 plek werd leeg getrokken :D IT-technisch alleen maar een juiste beslissing...Poortje dicht dus
Zoveel dat genereerd dbb toch niet op een doordeweekse dag..

Zijn die vrijdagrellen toch negatiever dan ik dacht..

Status: ik verveel me dood :roflol:

• #34.818
Terug
Naar boven