040B
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 9.088
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En dan nog steeds 81kg
Clen is niet anabool..Waarom pak je trouwens clen? Om je spiermassa te behouden tijdens het weinig eten?
Welke spiermassa
Wie tf. zijn dit allemaal?Enkel aan het showen..? Die clen gooit het vocht er wel aardig uit..vet daarentegen..
Hè hè..dit lijkt er meer op!
Bezoekers aanwezig in Topic (Leden: 14, Gasten: 0)
- Skatermarvin
- Stevigknallen
- Robke78
- 040B
- Franky SL
- The Admiral
- janzmeister
- Pren
- MazzaG
- alityson
- DimitriP
- Banshee
- ... en 2 meer
Laat het rellen beginnen!
Gluurders...

)
)
)
) ss 30kg: 10 (te zwaar!)
) ss 15kg: 15 (slow controlled reps!)
) ss 12 reps
) ss 12 reps
)
)
) ss 5kg: 12 (top
)
) ss 5kg: 10 (op!
)
maar goed TUT & MMC!)
)

(best lekker om weer eens met iemand anders te trainen)3 dagen trilpillen?Vanmorgen eerst maar eens gewogen en gemeten..niet slecht na slechts drie daagjes.

Die bench was aardig pittig! Maar goed..moest toch een beetje meedoen, want hij was een stuk groter en sterker (een kilootje of 95 bij 1.87m).3 dagen trilpillen?
Flinke bench om mee af te trappen, toen was je al aardig leeggepompt denk ik![]()
Crazyland was weer nice! We waren met een leuk groepje, met een goede vibe en muziek

)
en de gebakken ui knoflook

)Moest je je T-shirt uit doen op dit festival, of viel dat wel mee?Crazyland was weer nice! We waren met een leuk groepje, met een goede vibe en muziek
![]()

Ik heb me gedragen deze keer en netjes mijn overhemd aangehoudenMoest je je T-shirt uit doen op dit festival, of viel dat wel mee?
Aparte pindakaas collectie![]()

En je was speciaal aan de clen gegaan voor dit festival?Ik heb me gedragen deze keer en netjes mijn overhemd aangehouden![]()
Sport is inderdaad verrijkt met eiwit. Was overigens niet heel lekker, beetje smaaklozer.Ze zien er eigenlijk allemaal lekker uit, behalve de knoflook en gebakken ui
Wat zit er in die "Sport" variant? Whey?![]()
Wel een beetje..En je was speciaal aan de clen gegaan voor dit festival?
On the other hand begon ik een beetje te makkelijk te worden met off-track gaan qua dieet door deweeks. Dat is nu weer een beetje on-track. Taartjes e.d op mijn werk sla ik af en als ik het vooraf weet calculeer ik het in.
Daarnaast reserveer ik wel altijd wat calorieën voor lekkere dingen, sport is immers een hobby.Jij snapt het! Een beetje zoals het bij mij er ook aan toe gaat..Meestal na een dieet sta ik mezelf steeds meer toe, 1 chocolaatje, een paar chocolaatjes, 1 likeurtje na het eten en na een tijdje 3, etc. Tot ik op een gegeven moment tegen mezelf zeg "Nu is het klaar". Dan reset ik alles weer tot het weer opnieuw uit de klauw loopt. Best een goede tactiekDaarnaast reserveer ik wel altijd wat calorieën voor lekkere dingen, sport is immers een hobby.

Jij snapt het! Een beetje zoals het bij mij er ook aan toe gaat..![]()
Jij snapt het! Een beetje zoals het bij mij er ook aan toe gaat..![]()
Meestal na een dieet sta ik mezelf steeds meer toe, 1 chocolaatje, een paar chocolaatjes, 1 likeurtje na het eten en na een tijdje 3, etc. Tot ik op een gegeven moment tegen mezelf zeg "Nu is het klaar". Dan reset ik alles weer tot het weer opnieuw uit de klauw loopt. Best een goede tactiekDaarnaast reserveer ik wel altijd wat calorieën voor lekkere dingen, sport is immers een hobby.