JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
Praktisch gezien is het vergif.
Is het effectief? Ja.
Kan het gebruikt worden in combinatie met voldoende verstand? Ja.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Praktisch gezien is het vergif.

vooral het puntje verstand is belangrijkPraktisch gezien is het vergif.
Is het effectief? Ja.
![]()

Blokkeert de adenosinereceptor dus je gaat meer energie verbranden DAT HEEFT DEZELFDE UITWERKING EN JE KUNT ER DOOD AAN GAAN DUS JE BENT NET ZO GEVAARLIJK BEZIG ALS MET DNP.Ik heb 7 vodka met Monster op...is dat net zo gevaarlijk als DNP?![]()
Blokkeert de adenosinereceptor dus je gaat meer energie verbranden DAT HEEFT DEZELFDE UITWERKING EN JE KUNT ER DOOD AAN GAAN DUS JE BENT NET ZO GEVAARLIJK BEZIG ALS MET DNP.

Ik heb 7 vodka met Monster
op...is dat net zo gevaarlijk als DNP?![]()
Mijn punt was dat sommigen hier de ruggegraat niet hebben om van de bitterballen, taart en likeurtjes af te blijven maar wel met chemische middelen hun verbranding gaan opkrikken omdat ze niet dik willen worden. Of die middelen al dan niet gevaarlijk zijn was niet mijn punt. Maar laat maar, het is verder niet belangrijk.Dat gehaat op ondersteunende middelen begint me behoorlijk uit de keel te hangen... maar ik snap het wel, het is makkelijk scoren.
Mijn punt was dat sommigen hier de ruggegraat niet hebben om van de bitterballen, taart en likeurtjes af te blijven maar wel met chemische middelen hun verbranding gaan opkrikken omdat ze niet dik willen worden. Of die middelen al dan niet gevaarlijk zijn was niet mijn punt. Maar laat maar, het is verder niet belangrijk.
In dat geval ben ik het zeker met je eens. Dat had ik niet begrepen uit je postMijn punt was dat sommigen hier de ruggegraat niet hebben om van de bitterballen, taart en likeurtjes af te blijven maar wel met chemische middelen hun verbranding gaan opkrikken omdat ze niet dik willen worden. Of die middelen al dan niet gevaarlijk zijn was niet mijn punt. Maar laat maar, het is verder niet belangrijk.
.'Een beetje kritisch standpunt' is geheel iets anders dan yohimbine equivalent scharen aan DNP... Over extreme vergelijkingen gesproken: zullen we aspartaam en cafeïne ook gelijk verbieden?Wow, dat is ook weer nieuw. Een beetje kritisch standpunt over dergelijke middelen innemen is tegenwoordig al gehaat en gemakkelijk scoren? Nee, laten we allemaal roepen hoe grappig we het vinden, dat is veel beter!
Wat een gekkigheid weer allemaal...
Volgens mij gaat het hier over het gebruik van fatburners in het algemeen, niet over allerlei verschillende middelen die erbij worden gehaald. Dus ik zou niet weten waarom je daar niet kritisch op mag zijn.'Een beetje kritisch standpunt' is geheel iets anders dan yohimbine equivalent scharen aan DNP... Over extreme vergelijkingen gesproken: zullen we aspartaam en cafeïne ook gelijk verbieden?
'Dergelijke middelen' doet mij trouwens vermoeden dat je een waardeoordeel hebt, maar aangezien ik mis zat bij @neet61 zal ik hier niet verder op in gaan.
Ik denk dat er enig onderscheid tussen deze middelen wel op zijn plaats is. Het is niet zo dat ik deze supplementen respectievelijk medicijnen wil aanraden, maar het steekt me nogal dat er tegenwoordig de tendens is om (a) alle middelen te bagatelliseren en (b) ieder ondersteunend middel direct af te doen als extreem gevaarlijk. Het is gewoon niet zo zwart-wit. Toegegeven, er zijn middelen die men met het oog op de gezondheid ongeacht de dosis beter niet kan gebruiken. Zo zijn er ook middelen die wel degelijk een toegevoegde waarde kunnen zijn zonder direct gezondheidsrisico.Volgens mij gaat het hier over het gebruik van fatburners in het algemeen, niet over allerlei verschillende middelen die erbij worden gehaald. Dus ik zou niet weten waarom je daar niet kritisch op mag zijn.
Iedereen moet verder zelf lekker weten wat ie doet, teveel zuipen of blowen is ook niet ideaal. En misschien heb ik inderdaad een waardeoordeel over vrij heftige fatburners in het algemeen. Ik heb verschillende mensen er zware hartkloppingen, zweetaanvallen en andere nare bijverschijnselen van zien krijgen. Maar goed, dat heb ik bij sommige drugs ook gezien....
.
Ik eet dus liever lekkere dingen..Ik ook niet altijd hoor, maar no way dat ik clen of DNP, DMAA of yohimbine of dergelijke rommel zou nemen, dan eet ik wel wat minder lekkere dingen.
Daar heb je een punt..Persoonlijk denk ik dat je woorden als 'dergelijke rommel' beter kunt vermijden als je niet weet waar je over praat.
Yohimbine in het rijtje met DNP plaatsen... Moet niet gekker worden.

En dat wat je typt..is nu precies de reden om wel yohimbine te nemen..Hoewel yohimbine geen 'decoupling agent' is en anders werkt (vnl. als alpha adrenerge receptor antagonist) kan het indirect vetverbranding in vetweefsel stimuleren en heeft op dat vlak dus dezelfde uitwerking als decouplers.
Daar ben ik wel redelijk goed in..
Hier heb je wederom een punt..Dus omdat het dezelfde uitwerking heeft, is het even gevaarlijk..? Kom op zeg, doe even reëel. Het heeft compleet verschillende werkingsmechanismen. Yohimbine is een moderator en maakt het proces effectiever. DNP ontkoppelt compleet een functie...
Je noemt ze wel in dezelfde adem..
Dat laatste is zeker waar..we gaan in een kuurlog ook niet keihard zitten haten, omdat mensen te weinig geduld hebben voor natty gains?Het plaatsen van yohimbine in het rijtje van DNP met toevoeging "en dergelijke rommel", waarmee je feitelijk zegt dat yohimbine equivalente "rommel" is als DNP. Aangezien DNP levensgevaarlijk is (ik neem aan dat ik dit niet hoef uit te leggen), kan ik alleen maar concluderen dat je zegt dat yohimbine even gevaarlijk is als DNP.
Dat gehaat op ondersteunende middelen begint me behoorlijk uit de keel te hangen... maar ik snap het wel, het is makkelijk scoren.

Had ik daar ook maar last van!

True, truePraktisch gezien is het vergif.
Is het effectief? Ja.
![]()
Zonder dat puntje wordt DNP je dood volgens mij..
Ehm..dat is aardig wat caffeine en alcohol, maar moet goed komenIk heb 7 vodka met Monster op...is dat net zo gevaarlijk als DNP?![]()

Blokkeert de adenosinereceptor dus je gaat meer energie verbranden DAT HEEFT DEZELFDE UITWERKING EN JE KUNT ER DOOD AAN GAAN DUS JE BENT NET ZO GEVAARLIJK BEZIG ALS MET DNP.

DAT IN HOOFDLETTERS TYPEN BLIJFT MOOI...VERDOMME!YEAH!!
Een goed feestje zou meer op zijn plaats zijn..

Welkom op DBB wat zijn je doelen?Mijn punt was dat sommigen hier de ruggegraat niet hebben om van de bitterballen, taart en likeurtjes af te blijven maar wel met chemische middelen hun verbranding gaan opkrikken omdat ze niet dik willen worden. Of die middelen al dan niet gevaarlijk zijn was niet mijn punt. Maar laat maar, het is verder niet belangrijk.

Beetje haten en griepen houdt het leuk hier op DBB toch?Wow, dat is ook weer nieuw. Een beetje kritisch standpunt over dergelijke middelen innemen is tegenwoordig al gehaat en gemakkelijk scoren? Nee, laten we allemaal roepen hoe grappig we het vinden, dat is veel beter!
Wat een gekkigheid weer allemaal...
Snap ik..ik zou ze gewoon nemen..het best gecombineerd met clen&yohimbine..

Cafeine is wel een flink onderschat verslavingsmiddel overigens..In dat geval ben ik het zeker met je eens. Dat had ik niet begrepen uit je post.
'Een beetje kritisch standpunt' is geheel iets anders dan yohimbine equivalent scharen aan DNP... Over extreme vergelijkingen gesproken: zullen we aspartaam en cafeïne ook gelijk verbieden?
'Dergelijke middelen' doet mij trouwens vermoeden dat je een waardeoordeel hebt, maar aangezien ik mis zat bij @neet61 zal ik hier niet verder op in gaan.
Leven, en laten leven!Volgens mij gaat het hier over het gebruik van fatburners in het algemeen, niet over allerlei verschillende middelen die erbij worden gehaald. Dus ik zou niet weten waarom je daar niet kritisch op mag zijn.
Iedereen moet verder zelf lekker weten wat ie doet, teveel zuipen of blowen is ook niet ideaal. En misschien heb ik inderdaad een waardeoordeel over vrij heftige fatburners in het algemeen. Ik heb verschillende mensen er zware hartkloppingen, zweetaanvallen en andere nare bijverschijnselen van zien krijgen. Maar goed, dat heb ik bij sommige drugs ook gezien....
In vind jou minder gefrusteerd over komen dan sommige anderen.Ik denk dat er enig onderscheid tussen deze middelen wel op zijn plaats is. Het is niet zo dat ik deze supplementen respectievelijk medicijnen wil aanraden, maar het steekt me nogal dat er tegenwoordig de tendens is om (a) alle middelen te bagatelliseren en (b) ieder ondersteunend middel direct af te doen als extreem gevaarlijk. Het is gewoon niet zo zwart-wit. Toegegeven, er zijn middelen die men met het oog op de gezondheid ongeacht de dosis beter niet kan gebruiken. Zo zijn er ook middelen die wel degelijk een toegevoegde waarde kunnen zijn zonder direct gezondheidsrisico.
Wat mensen gebruiken, for whatever reason, is inderdaad aan hen! De meeste horrorverhalen komen echter van mensen die geen verstand van zaken hebben en de grens opzoeken, of dat nou met yohimbine of DNP is.
Er zullen vast leden zijn die mij een gefrustreerd mannetje vinden, maar dan ben ik liever een gefrustreerd mannetje dan een cynische papegaai.

Mogelijk wel..beetje olie op het vuur aub!

, huzarensalade, 5 mini pannenkoekjes met stroop & jamIs vooral lekker tijdens het trainen..verder een onzin productIs die BCAA zooi niet weggegooid geld? Kun je heel wat fatburners van kopen gok ik![]()

De pina colada variant van XXL is goed te doen hoor..Oh zeker met van die fluoriserende kleuren en dito grafsmaakjes![]()