MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ben benieuwd! Hoe kom je aan die 2.5kg gains eigenlijk? Te makkelijk geweest qua voeding..

Want je wilde toch een soort van bulken?
Is een grapje met @darude0306 ..Xamoi, paksoi...whats the difference?

Die gains zijn puur spier uiteraard... :D Heb de afgelopen weken wat hoger in koolhydraten gezeten (zelfgemaakte granola bijvoorbeeld drool:) en heb in MFP mijn kcals iets opgeschroefd, naar 2400 per dag. Ben volgens mij niet 'vetter' geworden, dus wellicht houd ik wat vocht vast.

Paksoi is zo anabool als de pest trouwens...icm Yohimbine woohoo :flexgrin:

Xamoi zit speed in

• Topic Starter Topic Starter
  • #38.064
Nomnom..nom

Haha ik dacht al wat zegt hij dan:D

ben sowieso niet echt bekend met yohimbine en xamoi
Zo houden ;)

Die gains zijn puur spier uiteraard... :D Heb de afgelopen weken wat hoger in koolhydraten gezeten (zelfgemaakte granola bijvoorbeeld drool:) en heb in MFP mijn kcals iets opgeschroefd, naar 2400 per dag. Ben volgens mij niet 'vetter' geworden, dus wellicht houd ik wat vocht vast.

Paksoi is zo anabool als de pest trouwens...icm Yohimbine woohoo :flexgrin:
Nice pure spiergains! En toch wil je cutten.. ;)
Zo iets wel denk ja..wordt er lekker actief en praterig van..:o

Nice pure spiergains! En toch wil je cutten.. ;)

Ja, ik weet ook niet wat ik wil joh...Vind het lastig om op de weegschaal een hoger getal te zien en gooi er dan maar gelijk rotzooi in om dat weer naar beneden te krijgen :D

Ik moet van die Yohimbine overigens ongelooflijk vaak pissen...dat dan weer wel.

• #38.067
Ja, ik weet ook niet wat ik wil joh...Vind het lastig om op de weegschaal een hoger getal te zien en gooi er dan maar gelijk rotzooi in om dat weer naar beneden te krijgen :D

Ik moet van die Yohimbine overigens ongelooflijk vaak pissen...dat dan weer wel.
Nee man, je moet er net minder ingooien dan :duh:

Als je geen spiermassa hebt..kun je ook niks verliezen!:cheer:
Ik snap je! Klote vocht & vet! Fucked met je kop:sad:

Ja, dat kun je wel zeggen...Fucking with the mind

LHwqBCw.gif

Oh is dat 't? :treuren:

Kom dit tegen op internet :roflol:

Xamoi fatburner kopen; de meest extreme vetburner verlies makkelijk 10 kilo In 2 weken remt honger gevoel en verhoogt de verbranding. Geeft je veel energie en focus. Ook goed te gebruiken als pre workout

Gebruikersadvies

Mannen: begin met een halve tabet en opbouwen naar maximaal 1 tablet per dag. Niet langer gebruiken dan 2 weken.

Dat klinkt dan als een gezond goedje... :hahaha:

Xamoi fatburner kopen; de meest extreme vetburner verlies makkelijk 10 kilo In 2 weken remt honger gevoel en verhoogt de verbranding. Geeft je veel energie en focus. Ook goed te gebruiken als pre workout

Gebruikersadvies

Mannen: begin met een halve tabet en opbouwen naar maximaal 1 tablet per dag. Niet langer gebruiken dan 2 weken.

10kg in 2 weken haha, zou maar ff langs de cardioloog gaan inb4 hartaanval

• #38.075
:roflol:
Hoe zit dat dan bij een speeksel test bij de politie? Positief als druggebruiker dus?
Mogelijk..mocht het zover komen vertel ik gewoon dat ik enkel een fatburner heb gebruikt..

Ja, dat kun je wel zeggen...Fucking with the mind

LHwqBCw.gif

Oh is dat 't? :treuren:
Kut hè

Gebruikersadvies

10kg in 2 weken..hoe dan? Dan mag je wel flink te dik zijn bij aanvang!? Er is overigens niks dat mijn honger remt..Xamoi dus ook niet..
10kg in 2 weken haha, zou maar ff langs de cardioloog gaan inb4 hartaanval
zo erg is het gelukkig niet..

Paar setjes squaten en je hartslag gaat ook door het plafond

Makkelijk he, beetje moeite ben je zo 16 kilo kwijt
dan weeg ik nog 66kg :roflol:

Je vergeet de sambal voor het zweten. :roflol:
hele potten..madam jeanette sambal!

Terug
Naar boven